Skocz do zawartości

jano77

Zarejestrowani
  • Postów

    137
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    klasyczne

Osiągnięcia jano77

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. mierzylem i wszystko jest oki widocznie tak ma byc mozemy zakonczyc temat
  2. ja wiem ze jest w takim samym kolorze ale na pewno bedzie sie zawsze różniło od elementów zewnętrznych tego nie bedzie widac na fotce to trzeba zobaczyc na zywo i chodzi o miejsce na zgrzewie więc nie jest to miejsce jakies szczególnie gladkie bo to jest górna krawędź błotnika jak schodzi do rynienki
  3. nawet samą końcówkę łączącą się z plastikowym nadkolem masz w połysku bo owszem pod tym zabezpieczeniem jest normalny lakier a jesli chodzi o część błotnika tylnego krawędź schodząca poziomo po miedzy klapą a błotnikiem to masz idealnie w takim samym połysku jak błotnik czy pokrywa bag.?
  4. Mysle ze nie mowimy o tym samym,mi chodziło o ranty wychodzace na zewnatrz auta i nie spotakalem sie z uszczelka tak jak piszesz,a chodzi o to czy sama koncówka tego rantu(część nie widoczna z normalnego punktu widzenia) jest pociagnieta takim zabezpieczeniem jak spód samochodu i wydaje mi się że jest zrobione fabrycznie i zabezpiecza tą część karoserii przed wypiaskowaniem i obiciami od drobnych zanieczyszczeń drogowych,poza tym jest to zrobione bardzo precyzyjnie i nie wydaje mi się żeby ktoś takie coś robił tak od sobie podczas naprawy powypadkowej samochodu tylko po to żeby tak jak w moim przypadku przy sprzedaży auta ktoś się tylko tego czepiał. Myślę że znajdzie się ktoś kto posiada taki samochód bezwypadkowy i pomoże mi rozwiać wszelkie niedomówienia z tym zwiazane
  5. Witam wszystkich! Sprzedaje swoje BMW i właśnie tutaj zaczyna się mój problem gdyż potencjalni kupcy poniekąd znawcy marki BMW zaczęli oglądać auto i stwierdzili że auto było malowane o czym ma świadczyć jak to jeden z nich twierdzi położony lakier w miejscach nie widocznych na zewnątrz a chodzi o takie miejsce jak się np.otwiera bagażnik i krawędź błotnika tylnego schodzi do rynienki i stąd moje pytanie czy lakier widoczny właśnie w takich miejscach ma mieć taki sam połysk jak ten na zewnątrz samochodu? I następny problem to taki czy krawędzie rantów błotników w miejscach gdzie zaczynają być zagięte do nadkola plastikowego powinny być zabezpieczone jakimś środkiem?bo tak jest w moim samochodzie i to się nie spodobało kolesiom bo oni takiego czegoś nie maja w swoich podobno bezwypadkowych furach? I to mnie zdenerwowało gdyż jestem przekonany że samochód mam w stanie oryginalnym,a oni nie mogli w to uwierzyć dlatego proszę o wypowiedzi osoby co znają technologie malowania i są posiadaczami takiego samochodu w stanie oryginalnym. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów
  6. a nie sprawdzałeś luz na kole zamachowym jak wymieniałeś sprzęgło czy nie zauważyłeś żeby wydobywał się z niego smar ?
  7. Witam! Spadek obrotów podczas dosuwania szyb jest normalnym zjawiskiem tak samo jak przy zapalaniu świateł lekko spadają obroty a to dlatego że jak sam zauważyłeś alternator stawia opór,tyle że przy zapalaniu świateł obroty powinny się same dostroić a przy domykaniu szyb nie ma takiej potrzeby bo to tylko sekunda i po sparwie To są moje spostrzeżenia na własnym przykładzie Pozdrawiam
  8. jano77

    Felgi 18 do 528i touring

    witam wszystkich! tak się składa że mam do spylenia felgi 17"z et15 na których jeździłem w e39 i naprawdę super wspominam to auto,koła świetnie pasowały i nie było żadnych problemów et15 idealnie pasuje w nadkola tego samochodu poz.
  9. ja mam w swojej becie felgi 17 i założone opony 205 wiec nic nie przyciera i wyglada bardzo fajnie oczywiście jak jeszcze jest posadzona fura na glebę kilka mm pozdrawiam
  10. wlasciwie to sachs powinien być dobry pod warunkiem jak nie jest to regeneracja co sądząc po cenie jest bardzo prawdopodobne a luk to właściwie jest w oryginale więc nie wiem sam co sądzic o tym mode tylko dodac że moge załatwić luka za 1400zł pozdrawiam
  11. Tzn? Możesz rozjaśnić co się dokladnie dzieje? a wiec auto zostało kupione z takim przebiegiem i nie najlepiej pracuje silnik puszcza dymka i cieknie turbina wiec nie wiem czy dymi przez turbine a z pewnościa tak ale może dymic przez wtryskiwacze więc został zakupiony silnik okazyjnie i dlatego takie zagadnienie napisałem bo skoro mam remontować stary silnik to pomyslałem że moze lepiej zamienić go na mocniejszy i przebiegiem ponad połowe mniejszym
  12. chciałem zrobic tą przekładke bo ten co jest teraz ma już niestety najechane ponad 400tys i nie chodzi najlepiej ale musze poszukac takiego samego jak mam bedzie mniej problemów a ten co mam od 535d może ktoś kupi i po problemie
  13. jak wymienić turbiny jak ten co mam ma jedna a ten co go chciałem włożyć dwie
  14. to przepraszam za słabo szukałem tego wątku teraz pozostało wystawienie tego motorka na allegro może ktoś skoro jest taki problem z przekładką to muszę z tego zrezygnować pozdrawiam
  15. mam pytanie czy jest wielki problem z przekładką silnika 530d z jedną turbina na silnik z 535d z dwiema turbinkami i mocą 272ps?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.