Witam. Mam taki problem otóż z okolicy pompy wysokiego ciśnienia wydobywa się dźwięk jakby kwiczenia. W środku w samochodzie słychać ten dźwięk też. Posiadam to auto 6 lat i jakieś 2 lata temu zaczął się ten dźwięk pojawiać. Na początku od czasu do czasu było słychać w samochodzie dźwięk jakby gołąb gruchał. Nie było to jakoś uciążliwe i pojawiało się tylko na biegu jałowym na rozgrzanym silniku. Był taki okres że w ogóle nie było tego kwiku. Nie znalazłem żadnych informacji na polskich forach co to może być, za to na zagranicznych jest tego trochę. I tu przejdę do meritum, według tego co znalazłem na zagranicznych forach dźwięk ten wydobywa się (z powodu wibracji w jakie wpada) z rurki od paliwa. Generalnie w żadnym poście nie było napisane szczegółów co gdzie jak, tylko ogólnie że to taka rurka i ze drogo sobie winszują w serwisie za wymianę. Ogólnie to ten pisk/kwik nie ma wpływu na pracę ale wqur**a. Do wymiany tej rurki trzeba zdjąć kolektor ssący i tak naprawdę to mam to w planie zrobić bo chciałbym sprawdzić czy nie ma tego carbon osadu na zaworach ssących. Jeżeli zdejmę już ten kolektor ssący i będę miał na wierzchu tą rurkę to dlaczego by nie zrobić tego od razu za jednym razem. I tutaj potrzebuje informacji od kogoś kto ma o tym pojęcie. Co potrzeba , jakich części do naprawy? Co dokładnie przewiduje serwis bmw przy naprawie takiej usterki? Czy trzeba coś kodować? Jakieś adaptacje kasować? Rejestrować coś w kompie? Szczerze mówiąc to chciałbym zobaczyć jakiś biuletyn bmw na ten temat z całą procedurą. Większość postów jakie znalazłem były to posty z okresu 2008-2014 i bmw wtedy dopiero zagłębiali się w ten temat a i ludzie którzy opisywali swoje doświadczenia z tym problemem wspominali że po odebraniu auta z serwisu problem u niektórych wracał po jakimś czasie. Auto pali od strzała, nie generuje żadnych błędów, mam inpe i iste. Z góry dziękuję za pomoc w moim problemie.