Skocz do zawartości

MariuszGaw

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MariuszGaw

  • Urodziny 23.05.1975

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW F11 530d
    BMW E87 120i
    BMW E87 118d
    BMW E91 318d
    BMW E61 530d
  • Lokalizacja
    Police Szczecin

Osiągnięcia MariuszGaw

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam Jestem na etapie poszukiwań F20 z rocznika 2012. 5 drzwi, 118d,120d z przebiegiem do 200 tyś km cena do 38 tyś zł. Fajnie jakby miała wyświetlacz na desce , ksenony i grzane fotele. Obejrzałem w zachodniopomorskim chyba już wszystkie, ogólnie powiem tragedia. Większość po przygodach mniejszych lub większych, albo strasznie zniszczone. Ciekaw jestem opinii użytkownika silnika o pojemności 1.6 diesel mocy 116KM.
  2. Świece żarowe wymienione, zamontowałem "Beru", odpala bez problemu, zero wibracji Sprawdzone INPĄ , brak błędów. Mogłem od razu zacząć od wymiany świec a nie od wymiany sterownika.
  3. No co Ty myślę tylko nad jedną i to używaną :mrgreen:
  4. Dzisiaj auto zostało podpięte i zdiagnozowane INPĄ, dzięki uprzejmości kolegi irekka Nie działają 3 świece żarowe i sprawa się wyjaśniła. Wcześniej auto było diagnozowane innym urządzeniem, kombajnem od wszystkiego i niby nie było błędów. Zamawiam świeczki i czeka mnie wymiana. Pozdrawiam
  5. Nowy sterownik jest zamontowany, co mogło się rozłączyć? Dwie wtyczki wpięte i tyle. A z dojazdem raczej ciężko będzie, jestem Szczecina ale dzięki. Dzisiaj podczas rannego rozruchu, temperatura -15 stopni, na sekundę zapaliła się spiralka, rozruch ciężki, ale zaskoczył. Sprawdzę jeszcze raz świece żarowe, bo cudów nie ma.
  6. Ja też nie mam większych problemów z autem. Akumulator jest sprawny, kręci porządnie. Tylko denerwujące jest to dziwne zachowanie, chyba jeszcze raz muszę podłączyć auto pod komputer.
  7. Dla mnie jest coś nie tak z tym wskazaniem grzania świec żarowych. W 118d sprawdzone świece żarowe, nowy moduł świec żarowych, nowy akumulator i gdy auto stoi w garażu -1,5 stopnia mrozu zapala się kontrolka grzania i auto zapala od strzała. Dzisiaj -11.5 stopni, auto na zewnątrz od 2 dni brak kontrolki, kręcenie do 10 sekund i ledwo odpalił. Zaznaczam że zapalam na 2 razy, załączenie zapłonu bez sprzęgła i dopiero po zgaśnieciu kontrolek drugi raz guzik ze sprzęgłem. P.S. W E91 tylko z silnikiem N47 kontrolka zapala mi się już przy dodatniej temperaturze, a i tam zapalam od razu ze sprzęgłem i oczywiście bez problemów. Macie jakiej sugestie?
  8. Kolego gdzie te naklejki, mamy piątek a w skrzynce pocztowej pusto? Tylko nie mów że to wina Poczty Polskiej!
  9. Jestem chętny, podaj dane do wpłaty.
  10. Zamontuj żarówki typu Philips BlueVision i będzie biało.
  11. Jeżdżę już trzeci sezon letni na Nokianach ZG2 w rozmiarze 225/45R17 i opony nie posiadają żadnych pęknięć. Opona cicha, super do jazdy zarówno na autostradach jak i drogach lokalnych.
  12. Mam alufelgi 8x17 ET30 i założone dystanse 20mm, dystanse H&R przykręcane na śruby z kompletu. Śrubami seryjnymi przykręcasz koło do dystansu. Pasuje również śruba zabezpieczająca. Z ET 37-39 będzie pasowało z ET 20 to już nie.
  13. Ja również zdemontowałem zawór dławiący i uważam że warto było. Nieraz z rana lubił szarpnąć, choć koło dwumasowe i sprzęgło po wymianie. Teraz wiem że jeżdżę BMW :D
  14. Na szczęście w silniku N47 nie trzeba ściągać kolektora ssącego. Oczywiście dostęp jest utrudniony, trochę rozbierania no i trzeba dużo wtyczek rozłączyć ale da się to zrobić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.