Skocz do zawartości

SEMPER

Zarejestrowani
  • Postów

    89
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    z nienacka...

Osiągnięcia SEMPER

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Wtryskiwacze zapewne. Jeśli trwa to 5 sek to nie zawracaj sobie tym głowy i nie szukaj dziury w całym... Jakby tak każdy podchodził jak ty do takich błachostek jak klekot w silniku diesla i od razu reagował demontażem silnika to olaboga! pozdro
  2. Firmowo-MANN, KNECHT. BMW ASO wymienia filtr powietrza co drugi serwis olejowy-INSPECTION. Ja radziłbym wychodzic z założenia żeby zmieniac filtr powietrza przy każdej wymianie oleju-weż pod uwagę, że to silnik doładowany, niechciałbyś widziec jakie szkody wyrządza w turbinie chocby nawet małe ciało obce, nie wspominając o kosztach z tego wynikających. pozdro
  3. Długo trwała ta "normalna jazda 2 pasmóweczka 200 km/h"?
  4. SEMPER

    zaprawki czy warto

    Witam! Ja na takie "defekty" biorę aerograf, do środka trochę dobranego lakieru i uzupełniam odpryski-czynnośc powtarzam ze 3-4 razy i jest git efekt-nie ma co porównywac z jakimiś pędzelkami czy innymi pozdro
  5. Wcale nie musisz odkręcac korka. Rozgrzej trochę olej, wyłącz silnik, weź strzykawkę 50 ml, wężyk poliuretanowy, wyciągnij bagnet wsadź wężyk w rurkę od bagnetu i zassij strzykawką, powtórz czynnośc ze 3 lub 4 razy, wsadź spowrotem bagnet i sprawdź po kilkunastu minutach poziom, w razie potrzeby powtórz czynnośc. Pozdro
  6. Nagraj filmik najlepiej. Jęk, jekowi nie równy. Tak czy inaczej wskazuje raczej na turbo-wskazuje na to wzrost jęku w momencie największego "pompowania" turbiny. Pozdro
  7. SEMPER

    330xd Przegrzewa się silnik

    Termostat główny pewnie do wymiany. Zaciął się tak jak pisałeś i sam obieg w bloku nie wystarczył by silnik schłodzic-stąd przegrzanie. Spuść ciecz przyglądająć się uważnie czy nie ma za wiele ciał obcych, wymontuj termostat, zamontuj nowy, odpowietrz układ i hulaj. Pozdro
  8. Turbo dogorywa niestety Kiedy osttni raz filtr powietrza wymieniany? Niekiedy jest taki dźwięk, gdy ciało obce dostało sie do dolotu sprężarki i pogięło łopatki. Jaki przebieg?
  9. A miałeś kiedyś do czynienia z jakimkolwiek ELEKTROzaworem? Ja osobiście się jeszcze nie spotkałem z elektrozaworem pracującym " na zimno ". On jest w czasie jazdy w ciągłym użyciu i cewka go tak poprostu nagrzewa podczas pracy-normalna sprawa. Rada: pobaw się z tym elektrozaworem rano przed jazdą, nie po-to się nie poparzysz. Pozdro
  10. ...tia i pewnie M57D30 wyszedł BMW AG przez przypadek, jednocześnie zdobywając 4 razy z rzędu tutuł "engine of the year" od 1999-2002. Najgorszy jest brak wiedzy i powtarzane stereotypy pseudo-znawców... Do autora wątku: nie kupuj E46 za 25 K-będzie żęch w 100 %! Pozdro
  11. Ale ona się jako tako odpycha? Tzn ma normalne odejście ale tylko do 110 km/h? Czy jest muł i obroty bardzo wolna rosną-tak jak byś z jakąś wielką przyczepą jechał pod wiatr? Co do jazdy na dłuższe dystanse raczej bym nie ryzykował-zrobisz jak będziesz uważał, ale tryb awaryjny jest po ty by dokulac się do najbliższego warsztatu celem usunięcia awarii. Pozdro
  12. POTWIERDZAM
  13. tryb awaryjny. Podjedż na kompa po diagnozę. Pozdro
  14. Kolego była afera jak jasna chol... całe Niemcy i reszta Europy zach. panikowała i BMW wspólnie z BOSCH bezpłatnie usuwali usterki. Ktoś kto w tamtym czasie był "wgryziony" w temat wie o co chodzi. Co do tych pomp, które padły po 200 czy nawet mniej tysiącach km-to wyjątki, które poprostu potwierdzają regułę...tyle! Wszystko by się zgadzało gdyby nie to, że tutaj mówimy o pompach vp44 a wspomniana przez ciebie afera (z przełomu lat 2004/2005) dotyczyła pomp... common rail. Robionych dla Audi, Merca i BMW. Nie kolego chodzi mi o rotacyjną pompę rozdzielaczową BOSCH VP44-gdzieżby ją porónywac z CR...nic mi się nie pomyliło, wiem co mówię, bo pod koniec lat 90 i początku lat 200... pracowałem w reich'u i pamiętam ten epizod. Zresztą sam swego czasu M47 posiadałem i pompę remontowałem-tłoczek przycierał-przy przebiegu 133 KKM-w 1000000000% pewnym, gdyż samochód od samego początku był w użytkowaniu mojej rodziny na stałe mieszkającej w DEUTSCHLAND...
  15. Kolego była afera jak jasna chol... całe Niemcy i reszta Europy zach. panikowała i BMW wspólnie z BOSCH bezpłatnie usuwali usterki. Ktoś kto w tamtym czasie był "wgryziony" w temat wie o co chodzi. Co do tych pomp, które padły po 200 czy nawet mniej tysiącach km-to wyjątki, które poprostu potwierdzają regułę...tyle!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.