Skocz do zawartości

robiola1

Zarejestrowani
  • Postów

    1 083
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320D '05 automatic
  • Lokalizacja
    warszawa

Osiągnięcia robiola1

Mentor marki

Mentor marki (12/14)

0

Reputacja

  1. jak padnie to kup se nowy. pewnie wytrzyma z 8 lat.
  2. masz adblue w 525d lci? z ojro 6? na jaki rynek bylo sprzedane? moje jest z rynku niemieckiego i nie bylo adblue
  3. chyba jest w calosci skora naturalna-tak u mnie wyglada-, boczki natomiast wygladaja na skaje, ja mam chyba dakote, skora ok. w volvo maja jakas inna mniej elastyczna. w autach volvo- mam kilka- to jest mix skaja plus skóra, skóra wytrzymuje a skaja po czasie peka, w volvach od 10 lat to chyba jest tylko skaja i tak ktora ulega rozkaldowi po 4 lub 5 latach.
  4. watek do skasowania, juz sie jehowy tutaj panosza.....
  5. kupilem 2 sztuki dunlopy, za 230 ojro, na ebay, nie ma ich na allegro, pasuja do osi skretnej maja to lozysko i do normalnej wersji. natomiast na allegro sa jakies z guma dunlop ale juz mowie od razu ze plastik jest innego koloru a takze guma ma inny fakture/ wyglad. moje maja takze nowe oslony i tam sa oznaczenia dunlopa, wymienilem jedna na razie, musze jescze druga bo auto nierowno stoi, orginalne po 5 latach troche u dolu sie zrobily zmurszale, po tygodniu ucieka z nich powietrze. natomiast przewody do kompresora ida do rozdzielnika z plastkiu, syf jak huuuj, jak odkrecisz to gwint tusk strzela z kaczynskim. jutro sprawdze czy tam nie ucieka, tandeta do kwadratu. chinole sobie odpuscilem kosztuja 100 ojro, lepiej chyba dorzuucic te 130 i kupic cos markowego.
  6. mechanik sebix byl :mrgreen:
  7. w 525tdi 218 km euro 6 wymiana klapek wraz z czyszczeniem kolektora zajela mi 4 godziny. klapki mozna wyczyscic i załazyc stare. nie zauwazyłem jakiegos zużycia, miałem nowe to i wymieniłem - z racji dziwigeinki na silniczek ona chyba najszybciej sie zużywa. ilosc syfu w kolektorze, w dolocie EGR była duza. dolotow do zaworow i zaworo nie czyscilem. nalot jest miekki konstystecji miekkiego kremu. kolektor wyczyscilem karczerem. jak bedzie karcczer goracy z chemia to w 15 minut bedzie kolektor czysty jak fabryka. dolot egr wyczyscilem pedzelkiem. zaworow i kanalow w glowicy nie czyscilem, syfu duzo a nie ma jak sie dostac. sadze ze ten syf za duzo nie zmieni parametrow pracy silnika. polecam co 200tys km przeczyscic klapki lub je wymienic. przy 600 tys km osobicie wymienilbym te klapki lub je usunał. w starszym silniku wymiana klapek trwala ok. 1 godziny tutaj to 4 godziny trzeba liczyc z myciem kolektora. kabelki, rurki srubki wszystko celowo puszczone po kolektorze, zeby wiecej rozkrecac. pzdr
  8. w silniku 184km euro5 trzymalo mi po wymianie zawsze pieknie 88stopni, w tym 218km euro6 bez adblue cuda sie dzieja, wymienialem ostatnio termostat na orginalny i dopiero 3 działał, najlepsze ze kazdy z nich był inaczej zbudowany - rózniły sie wizualnie. dwa reklamowałem i wg bmw były ok. :mrgreen:
  9. luk_zyd w twoim dresie czteropaskowym ida, jak nie masz pojecia to nie mieszaj ludziom w glowach, jak nie jestes pewien. juz po raz którys, piszesz bzdury. mieszasz ludziom w glowach. a tak juz na powaznie, jesli masz stereo, jeszcze F11 nie widzialem z stereo, to najtaniej bezdzie przerobienie wszystkiego na Hifi troche wiecej na harmana/kardona, trzeba rozbebeszyc duzo plastikow i tapicerki koszt pewnie od 2500 zł do 4000zł (na uzywanych komponentach, najlepiej gdybys dostal wszystko od wiazki, glosniki, wzmacniacz uchwyty itd). moze sa dedykowane zestawy przez bmw na sam przód, nie sprawdzalem, kiedys to robili przy starszych modelach, byloby taniej. jak chcesz zrobic dobre granie to koszt na nowych komponentach pewnie bedzie wiecej niz 8000zl oczywiscie na koncu kodowanie.
  10. 1600zl za 4 sztuki. twoj wybor. masz to samo poza bateria z 2015 nowe zaworki wentle z 2 letnia gwarancja za 20euro czy 40euro czy 50euro. riznica miedzy 1600zl z twojej strony internetowej a 20euro to okolo 1500zl. dla mnie wybor oczywisty. zreszta rob jak chcesz. moje chodza.
  11. stado1000 to oddaj te niby orginalne za 50euro i kup te za 40euro orginalne. u mnie dzialaja. nie ma sensu placic za podrobione wiecej niz za orginalne. zresetuj je w idrive
  12. kup nowe orginalne 4 szt. za 40euro. moze i taniej znsjdziesz. te programywalne sa do niczego. niedosc ze o wiele drozsze to trzeba je jeszcze programowac. orginalne wsadzasz i sie same programuja po wcisnieciu opcji w idrivie. ja kupilem te za 49.99euro nowe irgunalne z wentlami i sa ok. kumpel na promocji kupowal muesiac temu 4 szt nowe za 20euro z wysylka. czyli 5 euro za sztuke.
  13. wojtekcicg=hy ja chyba nie mam z tylu tarczobebnow i jak juz to hamuje sam tyl, moze przed liftem byly te linki z taczobenami co lykzyd pisze. moze ktos przetestuje podczas jazdy ten hamulec? tak do 40 km na godzine?
  14. 525d 218km spalanie w dojazdach do pracy ( predkosci 90-120km) na oponach 225, to okolo 5,5 do 5,8 mierzone przy dystrybutorze. komputer tak jak w kazdym bmw klamie jak jaskiernia lub walensa podczas lustracji. w trasie przy predkosciach 140-160km/h spalanie o 1L wyzej czyli pod 7 litrow na 100km. czyli sporo. podobno 550xd pali tyle i ma 2 razy wiecej kuni. :mrgreen:
  15. czy na postoju do temp 85 stopni plynu gruby waz jest zimny? jezeli nie to uszkodzony termostat lub krzywo osadzony w obudowie. jezeli zimny to w takim razie z malego obiegu duzo idzie zminej wody przez chlodniczke spalin. w automacie myslalem ze termkstat od wymiennika moze szwankowac. mozesz zalozyc klemy na przewody i potestowac
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.