Skocz do zawartości

ameba01

Zarejestrowani
  • Postów

    86
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ameba01

  • Urodziny 01.09.1979

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F11 2.0d 2016r
    WBA5L32060G539786
  • Lokalizacja
    UK/Leeds

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ameba01

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. ameba01

    Luz na podporze wału?

    Nie no spoko rozumiem po co jest gumowy lacznik jednak skoro w laczniku te trzpienie/tuleje (w ktore wchodza sruby) maja wymiar 21mm a w skrzyni czy wale wyzlobienia sa na 22mm to daje 0.5mm luzu w kazda strone przy mocowaniu walu i jak to wysrodkowac? Teraz siedze w warsztacie" AUTOCARDAN" (gdzies w pierwszych postach ktos polecal) i mamy zagwozdke. Wal ma wyzlobienia na 22mm lacznik tuleje na sruby 21mm (zew wymiar) to jak przykrecic ten gumowy lacznik do walu idealnie - przeciez nie ma nic innego centrujacego?
  2. ameba01

    Luz na podporze wału?

    Panowie i panie zagadka - lacznik do walu 26 11 7 610 061 mialem zalozony metalowy a do kupienia sa tylko gumowe. Gumowe maja wypusty 21mm a wciecie w lapie jest na tuleje 22mm co daje 0.5mm w kazda strone luzu jak sie zalozy ten gumowy lacznik. O co z tym chodzi? Czy powinien byc metalowy czy gumowy? Dodam ze w BMW zamawiany i przyslali gumowy.
  3. ameba01

    Luz na podporze wału?

    Dzieki za podpowiedz - nie wiem tylko dlaczego ale po wpisaniu danych mojego autka te lozysko nie jest dostepne - cale ramie trzeba kupic - czy te lozyska sa takie same i wprasuje sie czy poprostu w 520d F11 LCI z 2016 zrobili upgrade i tylko wymiana calego "wahacza rozprezego"?
  4. ameba01

    Luz na podporze wału?

    Drobna aktualizacja do moich zmagan - wymieniony lacznik gumowy (okazalo sie ze mam zalozony metalowy od M wersjil) - pomoglo nawet mocno ale nadal jest chwilowe bicie po zdieciu nogi z gazu. Przy przyspieszaniu raczej nie ma. Problem jest ze wal dalej ma luz na wieloklinie a moj wal jest wkręcany z nakretka kontrujaca nie ten z trójramiennym mocowaniem (jak w poprzednich postach).Nie wszędzie go regenerują. Jakieś sugestie gdzie to mogę zrobić, kupić? Druga bolączka to luzy na zawieszeniu przednich kół tzn widoczne drganie luz przy wciśnięciu hamulca Przy delikatnym toczeniu się- nie mam pojęcia który lacznik za to odpowiada (najbardziej odczuwalne przy dojeżdżaniu do swiatel). W starym E46 był to tuleja do mocowania tego trójkątnego wahacza a tu to nie wiem. Ktoś zna jakiś warsztat we Wrocku gdzie zawieszenie ogarną od ręki?
  5. Dzieki za sugestie ale do Bielsko-Biala mam szmat drogi. Jak juz to poszukuje kogos kto to ogarnia z okolic Wrocławia. Jutro odbieram autko od mechanika po wymianie tego gumowego lacznika (ponoc mialem zalozony ten metalowy od M series) I zobaczymy.
  6. Witam, Szybki temat - borykam sie z drganiami przy ok 110 km/h, oddalem auto do mechanika ktory zawiozl wal do specjalistow - okazuje sie ze tego walu sie nie da wywazyc ale stwierdzili ze jest luz na wielokline (laczenie walu na srodku). Zastanawiam sie czy te krzyzowe polaczenie/wieloklin (czy jak to sie tam nazywa) Czy tam powinien byc delikatny luz czy wogle nie ma prawa byc luzu? Wymienia sie tuleje w tym laczniku czy kupuje nowy wal?
  7. ameba01

    Luz na podporze wału?

    widze ze nie tylko ja przechodze gehenne z wibracjami - nie wiem czy to jakiekolwiek pocieszenie dla mnie. MAm podobne problemy tzn drga buda w granicach od 100 do 120-130 potem jakby rezonans i nakladanie sie drgan i potem przy wiekszych predkosciach pozywje 140 znowu czuc. Wydaje sie ze od 100 jakby glosniej slychac toczenie sie auta - cos na wzor bulwy na oponie czy jazda po tych przerywanych liniach na asfalcie. Sprawdzone na letnich i zimowych kolach, tyl na przod i odwrotnie (kazda mozliwa kombinacja) - nadal jest zmora. Wymienione lozyska przod tyl, tarcze przod poduszki pod silnikiem a to nadal drga. Mechanik lekko rozklada rece i nie bardzo wie co nastepne wymienic zeby to ogarnac. Tarcze tyl wygladaja ok zadnych rantow rowne zadnych problemow - przy hamowaniu nie czuc bicia ani pulsacyjnego hamowania (wczesniej odczuwalne ale zniknelo po wymianie przednich tarcz). Luz na wale sprawdzony i nie stwierdzono. Po przeczytaiu postu widze ze chyba musze wymienic tyl tarcze i ta flansze. Zaczne od tarcz chyba. Jakies inne pomysly?
  8. Witam, Macie może pojęcie czy jakaś firma montuje profesjonalnie "retrofit" elektryczne haki. Sam bałbym się za to wziąć- wolę zapłacić komuś kto ogarnia temat.
  9. Bimmer tool mam i z niego właśnie wiem ile gramów na DPF. Nie wiedziałem że jest tam opcja resetowania DPF - muszę się zagłębić. Przebieg autka to jakieś 170k km więc nie szczególnie wielkie. Zerknę czy maja gdzies ta sonde i skoro krótszy kabel nie robi różnicy też kupię i założę. Dzięki bardzo za pomoc :wink:
  10. Ello Lendio Jak zrobić reset filtra? W jakimś specjalnym warsztacie czy właściwie każdy ogarnie? Co do wypalania to raczej co 200 mil albo więcej jeśli trasa pewnie co 300 mil - raczej tak jak zalecane. No nic kupię sondę bosha wymienię i zobaczę czy to coś zmieni. Ogolnie jak wypala to da sie uslyszec bo silnik pracuje bardziej "rasowo" jak stare 2.5 dt. :) Dam znać jak po plukaniu.
  11. Witam. Ogolnie autko sprawuje się ok dlatego też mało postów choć przeglądam żeby poszerzyć wiedzę. Pacjent F11 z 2016r 2.0d B47 i sonda Lambda za katalizatorem. Nie działała przez długi czas teraz wymieniłem - niby działa ale sa błędy o wysokim napięciu na sondzie i za niskiej temperaturze sondy. Czy jest to wina samej Lambdy czy trzeba jakoś zrobić adaptacje? Nastepny problem to DPF się powoli zapycha. Według aplikacj bimmer-tool mam 48.5g popiołów. Wypalanie niby działa co jakiś czas (w zależności od stylu jazdy) Soot level zchodzi do 1-2% a ash mass bardzo powoli a jednak się gromadzi. Po przejechaniu 2.5tys km wzrosło o 1g niby nic ale jak już miałem 47.5g to teraz 48.5 i na bimmet tool jest błąd że zasieg DPF jest zlimitowany (z pamieci mówię dokładnego nr i słów błędu nie pamiętam). Zapewne czeka.mnie płukanie DPF jak wrócę z wakacji. A i ostatnie to nieszczęsne tarcze.wymienione jakieś 1tys przed podróżą i już biją a niby Bosh - częsta bolączka wyczytałem. Zastanawia mnie ta sonda - czy muszę wymienić i kupować tylko od BMW czy jjest akaś sprawdzona alternatywa?
  12. Pozdowienia dla wszystkich Ja z takim pytaniem bardziej niz problemem. Moje F11 z 2016 (anglik) posiada w ustawieniach opcje adaptowania swiatel jesli podróżuje w panstwach w ktoryxh jezdzi sie po drugiej stronie ( czyli w calej europie jak dla mnie). Najlepsze jest to ze czy wlaczona ta opcja czy wylaczona swiatla daja dokladnie taki sam ksztalt promienia swiatla - sprawdzone w warsztacie doagnostycznym. To powinno dzialac jakos czy to tylko sciema dla policji - "komputer mowi ze dziala wiec dziala i niech pan policjant kłóci sie z komputerem." Ktos to sprawdzal i ma roznice? Ogolnie swiatla sie ustawiaja delikatnie po wlaczeniu choc nie ma tanca soczewek jak w WV Tak mnie ciekawi.1
  13. Mam u siebie nadal aktywny internet i bede oblednie szczery - za te pieniadze chyba wolalbym sobie whiskey kupic. Pomijajac pogodynke czyli widget z pogoda na 3 dni to do niczego nie uzylem. Aplikacji brak ( jakies wiadomosci sa) a tak to boeda z nedza. Juz lepiej wydac to na RTI (jakos tak Real Trafic Info) jesli podróżujesz duzo. Inyernet sobie odpuść.
  14. ameba01

    Akumulator w F10

    Procentowy stan naładowania aku.można sprawdzić aplikacją Btool. Wlasnie tego uzywam do sprawdzania - bardziej mi chodzi o czas w jakim pozera akumulator - z 70% zajelo 2 tyg by doszlo do 31% - sadze ze ciut za szybko. :duh: Widze ze wazna infermocje pominalem - akumulator ladowany orzez punkty rozruchowe. Dosc czesto o tym pisano/mowiono to tez tak robilem. Ale i to jezdzac autem doladowywal do 80% a na ladowarce doladowal 95%
  15. ameba01

    Akumulator w F10

    Na przekor tego co piszesz akumulator ladowal sie do teraz (2 noce i prawei 2 dni) i udalo mu sie zrobic recondition i naladowal do 95% (wedlug BTool) wiec nie jest zle. Pytanie nadal zostaje ja kdlugo zajmie mu rozladowanie do 30%? Zyczylbym soibe minimum 3-4 tyg.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.