Skocz do zawartości

luki e 46

Zarejestrowani
  • Postów

    312
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 M43 1895cm3 316i sedan z 1999r

Osiągnięcia luki e 46

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. podpinałeś pod kompa?Może lewe powietrze?
  2. viewtopic.php?f=69&t=120658
  3. luki e 46

    316i reset kompa(ECU)

    W takim razie trzeba na kompa.Jak jesteś ze śląskiego to pomogę
  4. luki e 46

    316i reset kompa(ECU)

    Wystarczy jak zupełnie odłączysz kable od akumulatora.Następnie przekręcisz kluczyk w poz 1 i zewrzesz oba kable+,-.I tak z 20minut.
  5. Szpece od M43 rozwiążcie ten problem :D
  6. Możesz spróbowac dać opaski.Ja dałem,ale bez zmian.Myślałem że tam dostaje sie lewe powietrze.Nie mam już sił do auta.wdłg. opinii to typowe dla"tych silników" :duh: .Przecież to jest BMW-radośc z jazdy,a ja sie tylko wkurzam :evil:
  7. Jeden koniec węzyka idzie do skrzynki korbowej,drugi koniec do kolektora dolotowego.
  8. ja wziałem pasek rozrzadu z opla kadetta;-),(chodzi o to by ząbki były na pasku).zakładasz taki pasek,ściskasz kombinerkami jak najciaśniej,przekręcasz kombinerki(tak jakbys nawijał pasek na nie) i odkręcasz pokrywkę filtru :) .Ja tak robiłem u siebie.A jeśli te rozwiazanie nie jest akceptowalne przez Ciebie,to bedzie pasował uniwersalny klucz do odkrecania filtrów.Ewentualnie zmierz średnicę pokrywki filtra i dobierzesz do niego klucz
  9. luki e 46

    320d kasowanie licznika km

    U mnie krótkie wciśnięcie lewego "cycka" zeruje przebieg dzienny.Jesli u Ciebie nie reaguje na wcisnięcia mozesz miec uszkodzony.Ten "cycek"jest chyba sprzęgniety z mikrowyłacznikiem.Wybuduj zegary zawiez do gostka który naprawia rtv i niech wymieni tego mikrusa
  10. Co do ORLENU,to bym nie był taki pewien.Czytałem w "motorze" o stacjach które maja złe paliwo i był tam właśnie ORLEN.Jest jeszcze jedna możliwość,że po wymianie cewek nie skasowali błędów i komp dobiera nieprawidłową mieszankę.
  11. Tak jak kolega wskazał na fotce"+" juz masz a mase podłącz do jakiejś sruby(gdzie nie ma farby) lub korpusu silnika.Do podłaczenia uzyj kabli rozruchowych(krokodylkami sie wepniesz bez problemu)
  12. Może trzeba skasować kompem???Sterownik silnkia pewnie zapamiętał bład.Reset akumulatorem nie zawsze przynosi poprawę :(
  13. luki e 46

    predkosciomierz

    najpierw musisz wcisnąć guzik z lewej strony.a więć: -przekręcasz kluczyk w poz 1 -wciskasz lewy guzik i trzymasz ok 5s.(wchodzisz w testy) -najeżdzasz na test 19(dajesz OFF) -najeżdżasz na test 21 i dajesz (reset) Spróbuj ,a jak nie to pozycz od kogos na podmianę zegary.
  14. luki e 46

    predkosciomierz

    Spróbuj zrobić test21(reset OBC)
  15. Może mniej drastycznie.Na początku sprawdził bym wał(za pomocą którego przenoszone są siły na dyfer)-byc może tam sa luzy i stąd te szarpnięcie.Ale to tylko moja opinia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.