Skocz do zawartości

motoolo

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 2,0i 2000r
    E53 3,0d 2004r
  • Lokalizacja
    SLASK

Osiągnięcia motoolo

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Nikt nie pomoże? Chyba będę musiał sam sobie poradzić metodą prób i błędów (oby ich było jak najmniej :P )
  2. myślę że na 2y :D A pytania które zadałem to chyba nie jakaś tajemna wiedza :wink:
  3. Witam Jako że w moim X5 zaczyna padać VTG , załatwiłem sobie 2 rozdzielacz który zamierzam zregenerować . Po przeczytaniu całego wątku mam pytania do ludzi zajmujących się naprawami tego elementu. 1. Wyczytałem tu że nie polecacie łożysk FAG oraz INA Zalecane są łożyska ZKL. Papik pisał też że do swojego VTG włożył łożyska SKF - jak się sprawują? Polecacie jakieś inne sprawdzone łożyska? 2. Jaka powinna być grubość okładzin ciernych i przekładek w sprzęgle? W temacie napisane jest że powinno być po 1mm okładziny na stronę jednej tarczki a ja znalazłem na stronach sklepów sprzedających części że grubość nowej tarczki ciernej to 1,6mm a stalowej przekładki 1,2mm (takie wartości właśnie są w sprzęgle które rozebrałem) 3. Sprawa łańcucha Do X5 z rozdzielaczem ATC500 sprzedawane łańcuchy można rozpoznać po tym że mają 2 "ogniwa" w kolorze niebieskim. W moim reduktorze właśnie taki łańcuch był założony , czy to oznacza że był on już wymieniany ? czy fabryczne łańcuchy też mają te 2 niebieskie ogniwa? Za wszelkie odpowiedzi i chęć pomocy z góry dziękuje.
  4. Program mam na plycie Instalowalem go na 2 innych komputerach i tam dzialal bez zarzutu. W/g mnie problem tkwi gdzies w moim laptopie , tylko gdzie?
  5. I co ? Nikt niejest w stanie mi pomoc? Cale oprogramowanie zainstalowalem na 2 kompie i tam dziala bez zarzutu. Korzystajac z okazji zresetowalem swoj komp , wgralem na nowo winde oraz INPE NCS ITP , i problem nadal wystepuje!!! Cos jest nie tak z moim kompem , tylko co? Moze teraz ktos ma jakis pomysl?
  6. system - WIN XP SP2 NCS - V 3.1.0 EDIABAS 6.4.7 moze teraz sie wyjasni?
  7. Witam Problem jak w temacie Po zalaczeniu NCS-a wybieram "PROFIL LADEN" i program w tym momencie sam sie zamyka Oprogramowanie wgrywalem z 2 roznych zrodel i zawsze jest tak samo. Ktos moze mi pomoc?
  8. +50 Dzieki za poprawe :oops:
  9. Próbowałem i nie działa ten patent :( A ktora szyba Ci niedziala? Probowales wlasnie ta? Zrob to pare razy , czasami trzeba troche cierpliwosci :)
  10. Inpa mysle ze tak Pewnosci nie mam bo niepracowalem na takim sprzecie - tylko GT1 i SSS
  11. Ta funkcje trzeba aktywowac testerem w CKM
  12. Jak chcesz wyjac plyte to musisz z GT1 deaktywowac blokade napedu navi lub odczytac kod odblokowujacy Mozna tez zdeaktywowac blokade na stale
  13. Jezeli chodzi o E60 to mikrofon masz na podsufitce w okolicy lusterka wstecznego Nieslyszalem zeby mozna regulowac jego czulosc Wyjmij go i zobacz czy jest dobrze zamontowany , jest na nim strzalka z kierunkiem jazdy
  14. tak To dla mnie Ale mam nadzieje ze da sie to naprawic
  15. Witam Czy moze ktos z forumowiczow moze podpowiedziec gdzie mozna naprawic tuner radiowy BM54?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.