Skocz do zawartości

wiaderny

Zarejestrowani
  • Postów

    74
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 530d, e60 535d, e70 3.0sd
  • Lokalizacja
    DLW

Osiągnięcia wiaderny

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Teoretycznie nie powinno być problemu pociągnąć przez nią ustami paliwo? A nie idzie.
  2. Więc tak, pompa w zbiorniku jest uwalona, podłączyłem na krótko nie żyje (ale chyba już od dawna bo już wcześniej gasł przy 15 - 20 litrach) Ale nie wiem dlaczego pompa strumieniowa ta z drugiej strony nie puszcza paliwa ze zbiornika do pompy progowej (ponoć tam nie ma się co psuć). Na próbę ominełem pompę strumieniową i wsadziłem węża z sitem na końcu, połączyłem z wyjściem zasilania ze zbiornika i auto chodzi. Jakie zadanie jest pompy strumieniowej, czy mogła paść?
  3. Zdjąłem wąż zasilający z progowej i nic nie leci, dmuchając w niego paliwo bulgocze w zbiorniku, dmuchając od stronu wlewu nic nie leci. Czyli jeżeli pompka w zbiorniku jest uwalona nie ma szans żeby paliwo doszło do progowej nawet jeżeli jest pełny zbiornik paliwa?
  4. Podałem paliwo do pompy progowej "na krótko" tzn. założyłem przewód do progowej i włożyłem do bańki z paliwem i odpalił bez problemu.
  5. A ta pompa w baku nie jest do przepompowywania paliwa z komory do komory w zbiorniku. Czy paliwo nie powinno lecieć do pompy progowej nawet gdy pompa w zbiorniku jest uszkodzona?
  6. Pompa progowa chodzi, zdjęłem wąż z pompy i nie leci paliwo (60 litrów w baku) czy to normalne?
  7. Nie sprawdzałem jeszcze. Dodam jeszcze że auto potrafiło stanąć gdy wzkaźnik paliwa pokazywał 1/4 czasami 1/3 zbiornika.
  8. Witam, proszę o poradę. Zgasło auto prawdopodobnie zabrakło paliwa, wlałem 10 litrów pokręciłem trochę i nic. Dolałem jeszcze 40 i też nic. Sciągłem przewód z filtra i po włączeniu zapłonu (bez kręcenia) wydaje mi się że powninno lecieć paliwo a nic nie leci. Słychać tylko takie jakby chrobotanie. Od czego zacząć od pompy w zbiorniku czy od progowej? Może ktoś miał taką sytuację?
  9. Dzięki za odp. Staram się nie przekraczać 10 tyś km bez wymiany oleju.
  10. Np. Ten który podał kolega feel_x albo ravanol który podałem wyżej. Witaj guzior2, który olej z tych 3 wybrałbyś do : E70 3.0sd z dpf (2009r)? 1.Mobil1 5w30 ESP 2.Shell Helix Ultra ECT C3 5W-30 3.FUCHS TITAN GT1 PRO C3 5W30 XTL
  11. Diesel z dpf (e70 3.0 sd)
  12. Witam. Kolego guzior2 widzę ostanio twoje zainteresowanie olejem Fuchs TRPS, co myślisz o tym oleju, czy to prawdziwy syntetyk? Dodam że przęglądałem ostatnio karte Fuchs silkolene pro 4 plus 10w50 wersja dla motocykli i wychodzi bardzo dobrze wśród konkurencj.
  13. Miesiąc to trochę krótko żeby stwierdzić że wszystko jest ok z baterią. Problem może być z nieodpowiednim ładowniem i wtedy aku zamiast 3-4 lata skończy się po roku.
  14. Z tego co wiem adaptacja jest obowiązkowa, chodzi o to żeby ibs wiedział że jest nowa bateria. Rejestracje robimy jeżeli nowa bateria ma inne parametry. Ja osobiście robiłem tylko adaptacje, miałem agm 90ah 900A wymieniłem na 100ah 900A
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.