Skocz do zawartości

pimposh

Zarejestrowani
  • Postów

    405
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    pincet koni+
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Zawód
    Muzyk

Osiągnięcia pimposh

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

0

Reputacja

  1. Dziwne 8 biegów a pali więcej niż E83 ? Moje E83 x20d pali po Warszawie 7.5-7.8l napewno nie więcej.
  2. Masz rację. Wczesne TCU choć fizycznie latały po BT, to nie udostępniały parowania zewnętrznej komórki/słuchawki/słuchawek. Najnowsze TCU to w zasadzie połączenie funkcjonalności MULF'a z fizycznym telefonem.
  3. No a któż jak nie Ty zużył więcej markgumów :-) Ja zużyłem tylko 8 :mrgreen: Faktycznie nówka sztuka pływa i jest dość dziwna, ale rozklejanie - jeżeli nauczyli się nalewać tak, że się nie odkleja to bardzo dobrze. Szkoda było patrzeć jak jest mięso ale odpada.
  4. GM i SA. Z SA wywal opcję 202 +kodowanie IKE,DSC i zmiana softu w DDE i będzie banglało jak trzeba. W nowszych niż ten o który pytasz, jeszcze w LCMIV kodowanie trzeba poprawić. Jeżeli prawidłowo zmieniłeś typ w GM, to możesz nawet całe auto z palca przekodować i się nic nie wysypie. I pamiętaj żeby zmienić dyfer na manualowy :lol:
  5. Do lekkiej budy n-rally za swoją cenę są ok, nie sądze abyś urwał dużooo czasu zakładając coś lepszego. Chyba największy kłopot tej opony to rozklejanie się po przegrzaniu. Dlatego nie widze przyszłości w cięższych samochodach. Ale ogólnie, do treningów jak najbardziej OK. Ale chyba nie do prędkości 2+. Jezdziłem tylko na sredniej mieszance, nie wiem czy twarda/miekka jest jakkolwiek porównywalna.
  6. Będzie wolniejsze od E30 318is bo jest troszke cięższe. Szukaj E30 aż znajdziesz, przebuduj wedle uznania. ISik naprawdę zacny bolid na początku :-)
  7. 58810000D 1010093C93X 28011881453007A4C
  8. pimposh

    F10 M5

    Żeby było męsko ;-)
  9. Niektóre pompy ABS wymagają DIS/ISTA do odpowietrzenia i bez procedury się nie uda. Też nie każdy dealer o tym wie :)
  10. Okablowanie trzeba zmienić,i zmieniarkę na taką z wyjściem cyfrowym.
  11. Tak jak napisał Yaza, E39 mogło mieć podgrzewane rygle w drzwiach.
  12. Jeżeli alarmu nie ma, wykodować i problem zniknie.
  13. Wyjmij zegary, psiuknij szuwaksem na wtyczki, zapnij z powrotem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.