Skocz do zawartości

champion

Zarejestrowani
  • Postów

    307
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O champion

  • Urodziny 13.01.1979

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 530d
    e46 320d
    e53 3.0d
    e39 3.0i
    e46 325i
    e91 320d
    e60 545i
    e83 3.0d
    e61 535d
  • Lokalizacja
    wielkopolska

Osiągnięcia champion

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. kolor można zmienić , piękna 7er , gratuluje. nie slyszałem oryginalnego wydechu alpiny , ale myślę że customowy wydech bylby tu pasowny .
  2. mata uszczelniająca drzwi od środka odklejona przepuszcza, częsta usterka BMW
  3. też mam ten błąd, niestety nic w necie nie znalazłem sensownego.
  4. tak sam wymieniłem poduszki, nie jest to trudne ..... trzeba odpiąć akumulator lub wyjąć bezpiecznik od kompresora, spuścić powietrze z poduszki odkręcając złączkę przy poduszcze , lub jak jest przebita to nie, odkręca się górne mocowanie , potem dwie śruby mocowanie amortyzatora do piasty, łącznik stabilizatora, obniżasz delikatnie zawieszenie i komlet wychodzi bez problemu. potem na stół i demontaż. , ważne jest przesmarowanie nowych uszczelek i staranna wymiana, u mnie na trzpieniu amortyzatora byla korozja, i tamtędy uchodziło powietrze.
  5. w moim X5 pozostala mi jeszcze jedna poduszka do wymiany z przodu . tył wymieniony na nowe poduchy( z allegro), przód jedną poduszkę tez już wymieniłem bo mi strzeliła zimą, była jeszcze oryginalna, kupiłem z allegro troche było zabawy ale dosyć łatwo jest ją wymienić . pozostała ostania i slysze ze też czasem przepuszcza powietrze i po kilkunastu godzinach schodzi powietrze i siada poduszka, efekt jest taki jak by rzeczywiscie cos tlukło w zawieszeniu, sprawdzałem dokładnie wszystkie elementy mam sztywne i powymieniane. Mysle ze jezeli poduszka nie ma pełnego ciśnienia to tak ją slychać, na łożyskach górnych nie ma luzów, amortyzatory mam z opcji sport pakiet, Systuację ratuje podniesienie auta i opuszczenie , poduszka się napełni i przestaje tłuc na zawieszeniu, apropo potaniały te miechy poprzednio kupowałem po 900 teraz są po 800szt
  6. też to mam w obu moich X5 z 6HP26 , czasami tak jak by wypada bieg i jest mocne uderzenie, tak jak by skrzynia nie wiedziała "co zrobić" po odpuszczeniu gazu na chwile itp, .... prawdopodobnie to te zawory co piszesz, w jednej skrzyni mam wymieniony konwerter, w obu były wymieniane tłoczki i olej ... nadal czasem pierd....
  7. a moze to przycisk do otwierania bramy garażowej i pod obudową jest pilot... trza to obejrzeć od wewnątrz.... na pewno nie fabryczny
  8. jakie byly objawy zużycia górnych łożysk ( poduszek) na MC personach ? z przodu.....
  9. Jaką masz skrzynie 6hp28 ? - konwerter też ci siadł? - ja mam 6hp26 w x5 i w e61535d i też czeka mnie naprawa .... jakie byly objawy? dlaczego zawory i panewki tez do wymiany, traciła ciśnienie?
  10. ile Cię kosztowało takie malowanie - u mnie mam to samo do zrobienia.
  11. ładna - ale lampy przód to chyba jakieś chińczyki..
  12. aby wyrównać do et20 musisz zalożyć dystanse 13mm + długie śruby.... moim zdaniem nie warto.......
  13. a może zrobisz DIY jak sie doposaża w alarm e60/e61
  14. uważaj na te 19" ja mialem identyczne u siebie niestety e61 to cieżka buda i łatwo można ugiąć felge , szczególnie tył. Teraz mam 18" m pakietowe i komfort jest dużo lepszy . niestety już tak nie wygląda bojowo. :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.