Skocz do zawartości

colombo1001

Zarejestrowani
  • Postów

    178
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O colombo1001

  • Urodziny 18.08.1984

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 523i 170 km vanos
  • Lokalizacja
    Gdańsk

Osiągnięcia colombo1001

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich. W mojej e39 nagle przestał działać centralny zamek z pilota . Kodowanie nic nie dało . Wymiana baterii też nie. Reszta wyposażenia śmiga. Co to może być ? Moduł komfortu ? Jeżeli moduł to jak go wyciągnąć aby nic nie połamać ?
  2. witam wszystkich mam mały problem, miałem wypadanie zapłonu na 1,2,3 cylindrze okazało sie ze 2 wtryski od lpg były wadliwe i zmieniały mape zapłonu komputera od benzyny, po wymianie, zapłon nie wypada zrobiłem reset kompa ale mam teraz inny problem przy zmianie biegów lekko sie zwiększają obroty silnika, gazownik mówił ze komp musi sie dostrojic , no nie wiem jak myslicie ?
  3. witam wszystkich mam mały problem z bmw 523i który warsztat byście polecali z okolic Gdańska, auto lekko zwiększa obroty przy zmianie biegów jest to troche frustrujące. macie jakiegoś fachowca o tych spraw
  4. mam takiego freza na wiertarke tym tez moge , nie musi byc chyba tak super równo
  5. gdzie moge to roztoczyc ?
  6. ok dzieki, myślałem ze nie można go powiekszyc ze względu na bezpieczeństwo.
  7. colombo1001

    jakie felgi do bmw e39

    Witam, chciałem założyć felgi do bmw e39 z e 34 i odziwo otwór jest za mały, jakie felgi bedą pasowac jaki jest tam rozstaw bo nie moge znaleść na feldze.
  8. TEZ TAK OBSTAWIAM KOLEGO, A POWIEDZ MI ŻEBY MIEC 100 % PEWNOŚCI TO ANALIZA SPALIN POKARZE ZE TO SONDA PADŁA ?
  9. Witam wszystkich, mam problem z bmw 523 z 1999 r., podczas pracy silnika na jałowym biegu przez około 2-3 min , zaczyna sie trząść i nie ma mocy, po podłączeniu do komputera pokazuje wypadanie zapłonu na 1,2 i 3 cylindrze, zamieniłem cewki miejscami ale dalej te same cylindry pokazuje, wiec cewki to nie są, świece nowe. co to może jeszcze być ????????? idąc dalej komputer ???!!!
  10. problem powrócił, cewki są ok znowu wywala 1,2, i 3 cylinder gdzie dalej moge szukac problemu ?
  11. witam, podłącze sie do tematu, mam taki sam problem , jak mi auto stanie na swiatłach 2-3 min to zaczyna nie równo pracowac i nie ma mocy, po podłączeniu do kompa pokazuje wypadanie zapłonu na cylindrach 1 ,2 i 3, mysle ze to cewki bo świece nowe, ale aby miec pewnośc zamieniłem cewki miejscami 123 poszły w miejsce 456 i odwrotnie, czakam aż mi zacznie znowu szalec i wtedy podłącze go do kompa i jak pokaże wypadnie zapłonu 456 to bede wiedział ze cewki ale odziwo wszystko jest ok zmuszam go do ten nie równej pracy ale jest ok narazie, i tu moje pytanie czy jest możliwośc ze sam naprawiłem ten problem ty ze przy zamianie cewek wyczyściłem dokładnie połączenie cewki z fajką był tam taki biały nalot na każdej
  12. można to jakoś sprawdzic ?
  13. witam wszystkich, zastanawia mnie jedno mam bmw e39 523 i z 1999 roku i czy ma ono podgrzewanie spryskiwacze ? czy ma każdy model ? Ja mam poprawiać tytuł :norty:
  14. colombo1001

    padły mi zegary

    witam, a czy można zmienic przebieg przez komputer bez wymiany tej kostki ? bo ja miałem wadliwą kostke i po włożeniu jej tem. wody była maxymala pokazywana. na innej kostce jest prawidłowo.
  15. witam, a czy można zmienic przebieg przez komputer bez wymiany tej kostki ? bo ja miałem wadliwą kostke i po włożeniu jej tem. wody była maxymala pokazywana. na innej kostce jest prawidłowo.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.