Skocz do zawartości

kamil_n2

Zarejestrowani
  • Postów

    75
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Babiak

Osiągnięcia kamil_n2

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. witam serdecznie:) mam problem z moja e46 a mianowicie zaczal sie od momentu zalozenia gazu. Wsadzilem do niej sekwencje oscar-n cala nowka i podczas robienia autokalibracji wywala mi ze brak 1 i 5 wtrysku:/ niestety po przelaczeniu na benzyne problem pozostaje. Przed zalozeniem bylo wszystko ok.teraz silnik nie pracuje na wspomnianych garach. Zeby bylo ok musze zresetowac kompa poprzez odlaczenie klemy lub inpa i wtedy jest wszystko dobrze do czasu kolejnej proby kalibracji gazu.
  2. no wlasnie chcialem sie zapytac czy jakbym kupil jakis program do bmw na allegro to czy tam mozna cos takiego ustawic
  3. a kto wogole sie zajmuje takim kodowaniem??? czy kazdy elektryk samochodowy bedzie mial odpowiedni sprzet do tego??
  4. czyli to nie jest takie proste jak sie wydaje.... a w jakich granicach cenowych dostane ten sterownik??? i ile moze kosztowac wymiana wraz z zakodowaniem??
  5. jak dzwonilem do elektryka to cos mowil o jakims module... jest cos takiego??? i powiedzial ze to wyzsza szkola jazdy...
  6. Witam! po trasie ok 300km gdy juz bylem prawie w domu a dokladniej brakowalo mi jakies 4km naglebraklo mi swiatel drogowych (tzw dlugich) nie mam pojecia co sie stalo przez caly czas gdy wlaczalem swiatla byly az tu nagle chce sobie doswietlic droge i nie ma... na tablicy mi pokazuje za sie wlaczaja normalnie ale ich nie ma... zarowki dobre (sprawdzielem) a jedyne co mnie zaskoczylo to brak prada na przewodach do tych swiatel... no wiec pierwsze podejrzenie bezpieczniki zagladam a tuuu zaskoczenie wszystko jest ok... a swiatel jak nie bylo tak nie ma... moze ktos wie co to moze byc???
  7. kamil_n2

    brak prądu... POMOCY!!!

    Witam! odpalilem wlasnie tak jak mowiliscie przez wyprowadzona kleme plusowa pod maska i do masy... a moze mi cos przyblizyc jeszcze o tym klimatroniku??? bo zawsze po wylaczeniu auta dmuchawa mi chodzi ale to chyba normalne nie???
  8. kamil_n2

    brak prądu... POMOCY!!!

    witam! dzisaij przeprowadzalem swoja beemke wszystko ok.. za jakies 5 godz wsiadam bo mialem pilna sprawe do zalatwienia a tu niespodzianka zero pradu... nic kompletnie tylko kontrolka od oleju ladowania recznego i poduszek i nic wiecej... co najgorsze nie moge zamknac auta i otworzyc bagaznika by naladowac AKO ://// nie wiem co jest grane... dodam ze dokladnie14 lutego wymienialem szczotki w alternatorze i ten waleczek co szczotki po nim chodza... Moze ktos mi pomoze bo ja juz naprawde nie wiem co o tym myslec... to moje bmw to bardzo wielka zagadka... i z przykroscia przyznaje ze chyba musze sie jej pozbyc...
  9. no to ja mam tak samo jak dusze na gaz i dluzj krece to stopniowo lapie i wchodzi na obroty
  10. czyzby nikt sie nie spotkal z takim problemem?
  11. Witam! mam kilka pytan... ostatnio czyscilem swoja 5-tke i mialem kluczyk w stacyjce oraz otwarte wszystkie drzwi przez dosc dlugi czas czy to moglo zadecydowac o tym ze beemka nie chciala odpalic?? krece ja krece a ona nic... Slyszalem ze niektore samochody sa wyposazone w taki system antyzlodziejski i przy dluzszym czasie z otwartymi drzwiami i kluczykami w stacyjce wlasnie sie tak dzieje. CZy to prawda?? Drugie pytanie dzieje mi sie nieraz tak ze przestawie samochod w inne miejsce trasa okolo 15-20 metrow wszystko jest ok wsiadam za jakas 1h odpala i samochod nie chce sie wkrecic na obroty tak jakby sie dusil czy cos i stopniowo gasnie mialem tez tak ze jechalem normalnie i w pewnym momencie nie chcial wejsc na obroty dusil sie zatrzymalem sie i zgasl tak jak poprzednio odpalilem i tez nie chcial wej na obroty (wysoki) ale wolne trzymal chwile poczekalem i wszystko jakby reka odjal... nie mam pojecia co to moze byc Moze Wy mi pomozecie... i jeszcze jedno Czy to moze byc spowodowane jakimis bledami na kompie?? bo chyba je mam od zasu gdy mi wysiadl alternator wszystko juz bylo wymienione( szczotki i ten aleczek) ale na kompie nie bylem... PROSZE O POMOC :prosi:
  12. no to tez niedlugo Cie bedzie czekala wymiana... ja mialem tak samo daje w gas a jedyne co rolo to wskazowka od spalania:// jedynie jak sobie znalazl tam jakas dziurke to wtedy bylo czuc takie szarpniecie ze przyspiesza... mi na jalowym nawet dobrze sie wkrecal... teraz po wymianie jest ok ale troche glosno ( zamiennik robi swoje://) przy wkrecaniu na obroty na luzie slychac taki gwizd jakby tylko mocny gwizd.... a jak schodzi z obrotow zdaza mu sie pyrknac:/ byc moze dlatego se rury w zamienniku byly wieksze a kawalek rury o ktorym mowilem byl mniejszy i robia sie zawirowania :/
  13. Witam! dzis odstawilem beemke na warsztat i wymienilem kata... no i sie chcialem z wami podzielic moimi spostrzezeniami :D a mianowicie... tlumi zastepczy ktory link podal MaRio-sKaTe jest troche za krutki i trzeba dospawywac kawalek rurki no i ogolnie jest troche wymiarami mniejszy od oryginalnego... jesli juz bedziecie wpawywac rurke to lepiej od trony wylotu i najpierw rorke obspawac przy tlumiku bo pozniej trzeba sie dobrze nagimnastykowac aby to dobrze obspawac... (ja zrobilem odwrotnie i meczylem sie z nim ok 3 godz) u mnie uszkodzenie kata wygladalo tak : http://img15.imageshack.us/my.php?image=p1040053.jpg http://img145.imageshack.us/my.php?image=p1040060.jpg oberwala sie pierwsza czesc druga byla cala i nie oberwana ale mimo to V max wynosilo 80km/h az wstyd bo fiatami 126P mnie wyprzedzali...
  14. no i tak wlasnie mialem zrobic poniesc koszty przesylki... zamowilem juz drugi tym razem tlumik...:) z linku od kolegi ( DZIEKI!)
  15. o moj Boze ale ze mnie glupek a ja juz go zamowilem i gosciu wyslal ://///
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.