Skocz do zawartości

Krzysieak

Zarejestrowani
  • Postów

    43
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320d, E61 520d, F01 740d
  • Lokalizacja
    Czechowice-Dziedzice

Osiągnięcia Krzysieak

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. F01nie kupisz w dieslu 4.0, bo tych juz nie robia. ja mam 740d (3.0d) mocy 306KM i w zupelnosci wystarcza. wg mnie jest porownywalnie do wczesniejszej zchipowanej e65 740d. Wybralbym ponownie f01, bo jednak seria 7 to nie 5 ;)
  2. Samochód (740d - 3.0d) ma w tej chwili 2 lata i niecałe 80 000 przebiegu. Głównie jeździ po trasie, rzadziej w mieście. Porównując do wcześniejszej 740d (E65) to pali na 100km ok. 1 litra więcej, tj. 10l/100km. Z dokuczliwych usterek na chwilę obecną miałem: 1. uszkodzony panel klimatyzacji (wymiana na gwarancji). objawiało się to tym, że nic nie wyświetlał. 2. zaczęło się teraz robić chłodniej i wyszło, że nie działa jedna z mat grzejnych fotela kierowcy (niestety samochód jest już po gwarancji). Czasem denerwuje to, że w złej pogodzie aktywny tempomat odmawia posłuszeństwa. Pozostałe systemy tj. HeadUp display, ostrzeżenie przed zjechaniem z pasa, monitoring martwego punktu, czytanie ograniczeń prędkości ze znaków, parktronic itp. póki co działają bez zarzutu. W swoim modelu nie zaobserwowałem nadmiernego zużycia oleju, stuków i szumów w zawieszeniu, odpadających części zawieszenia przy większych prędkościach, czy problemów ze skrzynią. Samochód jest z 10/2009, więc sam początek produkcji to nie jest, możliwe zatem, że do tego czasu część problemów została wyeliminowana. Z dokuczliwych rzeczy rozczarował mnie malutki podłokietnik, gdzie w E65 mieściłem 2 butelki wody mineralnej,tutaj można o tym zapomnieć. Dodatkowo 20 calowe felgi na naszych drogach dość często się lubią pokrzywić, a niestety koła zapasowego w samochodzie brak.. Chyba na tyle z uwag. Podsumowując - samochód nie stwarza większych problemów. Zdecydowanie więcej jeździ niż stoi w serwisie i to jest najważniejsze. :D
  3. Temat dotyczy F01 (seria 7), a nie F10 (seria 5). Ja u siebie w F01 mam wgrany język polski, wraz z komunikatami nawigacji. Nie mam po polsku tylko komend głosowych.
  4. mozliwosci przy navi z dyskiem twardym masz 3: 1. isc do ASO i kupic mape z kluczem aktywacyjnym 2. kupic mape w Niemczech z kluczem aktywacynym (taniej niz w ASO) i samemu wgrac mapke (ok. 1h czasu) 3. znalezc mape w sieci (a są) i kupic klucz aktywacyjny za 100USD na stronie http://www.fscmap.com/ ja osobiscie skorzystalem z opcji nr2 kupujac mape w http://www.baum-bmwshop24.de btw. troche offtopic wyszedl :oops:
  5. u mnie w E65 pomogl restart czytnika (odlaczenie od pradu na 15min i podlaczenie na nowo). mozliwe ze modul GPS sie zawiesil. powodzenia!
  6. a wypalales to na Mode 2 Form 1?
  7. spróbuj odłączyć zasilanie od navi. zrestartujesz ją w ten sposób. u mnie w e65 przy podobnych objawach pomogło. Po restarcie odczekaj z 5min az samochod znajdzie satelitki. przyczyn moze byc wiele, ale warto wyeliminowac te najlatwiejsze
  8. z tego linku cd3. sciagnij, wypal na CD i testuj czy dziala! http://peb.pl/wbudowane-systemy-nawigacyjne/592066-rapidshare-navteq-maps-vdo-dayton-philips.html
  9. Mam dość nietypowe pytanie. Mam wrażenie, że w moim F01 szyberdach przestał się otwierać do końca.. Roleta elektrycznie cała chowa się w dachu, natomiast szklana część dachu wystaje ok. 10cm przed krawędzią.. Czy ktoś z Was posiada F01 z szyberdachem i mógłby wysłać zdjęcie jak wygląda kiedy jest on otwarty, z zewnątrz i wewnątrz? Bo być może to tylko moje urojenia.. Dzięki
  10. od siebie dodam, ze wszystkie plytki byly sprawdzane po nagraniu w innym E61 (12/2007) i byla zrobiona weryfikacja poprawnosci kompilacji w imgburn zaraz po wypaleniu..
  11. Krzysieak

    F01 Czarny Mat

    jak dla mnie to ta F01 wygląda trochę jak egzemplarze do testów przedprodukcyjnych, które czasem można na drogach spotkać.. nie przekonało mnie to oklejanie..
  12. miałem podobne objawy u siebie. Czytnik navi działał, ale pokazywał pozycję, która nie miała nic wspólnego z rzeczywistością. Problem polegał na tym, że GPS nie był w stanie zlokalizować satelit do ustalenia pozycji - zawiesił się. W moim przypadku wystarczyło odpiąć zasilanie i inne kable od czytnika na pół godziny, po czym podłączyć. Potem samochód gdzieś po 5min zlokalizował satelity (zielona antena w lewym, albo prawym rogu ekranu) i wszystko wróciło do normy.
  13. Krzysieak

    Problemy z F01

    Na przestrzeni okresu trzech miesięcy użytkowania samochodu wymienione na gwarancji zostało: - dwa razy panel klimatyzacji/radia w konsoli centralnej. za pierwszym razem w ogóle przestał działać i cokolwiek wyświetlać, a za drugim razem "odpadł" przycisk od włączania/wyłączania i ściszania radia. - system bezkluczykowego zamykania samochodu w jednych z drzwi Samochód ma przejechane trochę ponad 40k km.. zobaczymy co będzie dalej.. póki co jest zdecydowanie bardziej usterkowy niż wcześniejsze E65 740d z 2003..
  14. znaleziony w sieci upload: http://www.relink.us/view.php?id=1cf6b03282a59df9f6da7b1e2e144b Pass: plz4bbz
  15. najwczesniej za tydzien. nie mam teraz dostepu do tej mapy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.