Dzieki sa odpowiedz i sorry za brak polskich znakow. Wiec tak, egr wywaliem programowo i odpialem profilaktycznie podcisnienie, dpfa usunal poprzedni wlasciciel, z tego co widze to softa zrobil swiftekiem wiec ok. Na hamowni seria wyszla 250 koni i 490 nm, na mocniejszym sofcie 280 i 560, czyli duzo mu brakuje. Klapy w kolekotrze zdemontowane, turbiny byly regenerowane 2 lata temu, wtedy byl tez zmieniony przeplywomierz na nowy z boscha, tez przez poprzedniego wlasciciela. Auto z odpietym calym wydechem jezdzi tak samo. Z tego co kojarze to wlasnie zassanie pionowej gruszki zamyka klape od duzego turbo. Zrzuce male turbo moze ma zjedzone lopatki bo pomyslow juz powoli brak :) Teraz ma w sofcie ustawione 3 bary, przy ok 3500 obr spada na chwile na 2.7, do 2000 obr brak doladowania. Auto kopcilo na czarno juz w serii, wszystkie weze gumowe szczelne. Dziwi mnie zadana wartosc przeplywki 860 pod obciazeniem, rzeczywista 1300. Na odpietej bez zmian. Aha, rozrzad i ustawienie walkow ok. Dwa zaworki dalem nowe, od overboostu sie zacinal, a ten maly wymienilem profilaktycznie. Trafila sie oporna sztuka bardzo :)