Kanap
Zarejestrowani-
Postów
839 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia Kanap
Doświadczony fan marki (11/14)
0
Reputacja
-
bodziotg77 obserwuje zawartość Kanap
-
Witam. mam problem . auto bmw e23 pracowało normalnie wstawiłem do garażu i rano już nie odpaliła. nie ma iskry a cewka dobra - podmieniona innego a ori sprawdzona. czujnik obrotów wału jest podłączony tylko do wtyczki diagnostycznej tzn.3 kabelki osobno wchodzą do gniazd i nigdzie dalej ? tak ma być ? skąd cewka bierze impuls w takim razie kiedy dać iskrę ? nie słychać też pompy paliwa no ale nie ma iskry to i tak by nie odpaliła pozdrawiam kanap
-
właśnie zamówiłem na allegro alternator wprawdzie nowszy typ z radiatorami a nie nawiewem ale zobaczymy jaki będzie efekt .
-
witam. Problem ASC rozwiązany . ale od początku : jakiś czas temu umarło ASC , ja sam , mechanicy no i koledzy próbowaliśmy rozwiązać problem i imaliśmy się wszystkich pomysłów jakie wpadły nam do głowy , wymiana pompy wspomagania - kilka razy - sprawdzanie elektroniki czujników , podmiana kompa ABS ASC ,a wreszcie dołożenie akumulatora ciśnienia na wyjściu z pompy ASC+T - to ostatnie pomogło na jakiś czas ale też umarło . częściowo się poddałem a częściowo czekałem do momentu rozbierania silnika aby mieć lepszy dostęp do emulatora ASC. Test ASC na kontrolkę pokazywał cały czas 18 mignięć czyli wyciek/ przeciek (gdzieś w moich postach wcześniejszych wstawiłem rozpiskę co znaczy dana ilość mignięć )ale nigdzie nic nie ciekło nie wyciekało pomimo tego że moje wspomaganie od zawsze pracuje na ATE-fie Dot III o którym co niektórzy piszą że rozszczelnia układ ? .. razem ze skeYt-em zaczęliśmy znowu kombinować jak rozwiązać ten problem - jemu też umarło ASC - wielogodzinne dyskusje telefoniczne - ło będą niezłe rachunki - zmobilizowały mnie do wyjęcia emulatora ASC co niestety wiązało się z rozebraniem połowy oprzyrządowania silnika , wyjęcie pompy hamulcowej etc etc.wymontowałem emulator , są tam dwie wtyczki które były w niezłym stanie - czyste nie pośniedziałe - ale po zdjęciu plastikowej osłony znalazłem '' ukrytą wtyczkę '' strasznie zaśniedziałą i raczej bez styku. poczyściłem , po psikałem poskładałem no i wkładam do auta cały szczęśliwy że mam usterkę . ale niestety po złożeniu wszystkiego - razem z hamulcami - ASC nie działa więc taka lekka podłamka . kupiłem na allegro taką samą pompę ASC z myślą że ją rozbiorę sprawdzę mechanicznie czy wszystkie zaworki działają a skeyt miał ją sprawdzić pod kątem elektronicznym . jakież było moje zdziwienie jak dostałem olejem po oczach w momencie odkręcenia odpowietrznika tejże pompy olej trysnął na jakieś 8-10 metrów przez warsztat nie oszczędzając mnie heheheh . zastanowiło mnie to ponieważ ta pompa z Allegro nie miała powkręcanych żadnych przewodów hamulcowych i nie wiadomo jak długo leżała u gościa w garażu a jednak trzyma ciśnienie .moja pompa w aucie natomiast po odkręceniu odpowietrznika nie wykazywała żadnej chęci ulania płynu więc myślę nie rozbieram tylko podmieniam pompy . kolejny wieczór i pół nocy zarwane ale pompa przełożona , odpowietrzona , hamulce odpowietrzone i jazda . Wszystko działa w każdej sytuacji pojechałem specjalnie na szutrówkę i tam piłowałem ASC działa idealnie . po przyjeździe do domu robię test kontrolki ASC - miga 18 razy czyli tak jakby dalej przeciek , kasuje więc błędy sterownika ASC i kontrolka miga 1 raz = żadnych błędów. reasumując jeśli też macie takie problemy na samym początku należy sprawdzić czy pompa ASC trzyma ciśnienie na wyłączonym silniku , jeśli nie to jest do wymiany lub naprawy - starą pompę chce rozebrać i zobaczyć czy padł akumulator ciśnienia w niej wbudowany czy może jakiś zawór zwrotny. Jeszce raz dzięki wszystkim za sugestie i porady a w szczególności skeYT-owi i banolowi. SkeYT '' wsiadł '' mi na ambicje i zmotywował do działania - flaszkę mu wiszę albo nawet dwie. Pozdrawiam kanap w razie pytań piszcie lub dzwońcie do mnie 609 508 876 lub skeYT-a .
-
Witam. Mam taki mały problem . dałem do regeneracji alternator - wymiana stojanu łożysk i regulatora. po założeniu zauważyłem że cholernie się grzeje tzn po 10- 15 minutach pracy nie mozna go dotknąć a jeśli kapnę na niego wodę to od razu wyparowuje . nie mam jak za bardzo zmierzyć temperatury dokładnie .co o tym sądzicie , w jakiej tem. pracuje alternator - 140A BOSCHA . stojan został wymieniony ponieważ ten oryginalny w miejscu wlotu powietrza miał '' wypiaskowane '' uzwojenie , w prawdzie nie robił zwarcia na mase ale mechanik stwierdził że jak dostanie wilgoci np w czasie deszczu może zwierać . 4 razy wyjmowałem go i zawoziłem na powiedzmy reklamację , mechanik stwierdził że wszystko jest oki a ja mam obawy czy nie spłonie mi ten alternator a razem z nim auto. wszystkie sugestie mile widziane. pozdrawiam Kanap
-
witam. razem z skeyt-em opanowaliśmy chyba problem ASC. jak na razie działa - próby stacjonarne silnik na chodzie przez około 20 minut - jak odpowietrzę hamulce sprawdzę czy wszystko działa podczas jazdy . Pozdrawiam Kanap
-
witam. temat ASC na razie w zawieszeniu. sprawdzone bądź wymienione prawie wszystko. jedynie do wymiany/sprawdzenia pozostał emulator ASC ale z racji jego umiejscowienia- brak dostępu- czekam z tym do zimy kiedy to będę ściągał kolektory ssące i głowice . Wtedy też sprawdzę ostatni element układanki. pozdrawiam
-
no patrz nie doczytałem .
-
cześć. Podjedz do jakiegoś sklepu z farbami i kup zmywacz do lakierów - powoduje on złuszczenie powłoki - jak kupiz dobry środek to nie powinno być problemów - malujesz czekasz i ścierasz szmatką . Pozdro kanap
-
quote="marcos"] tzn chodzi o gruszke wspomagania siły hamowania ? tak pod lewym reflektorem , dojście od dołu
-
siemka. spoko na razie ogarnąłem , pod pompe ABS podłączyłem bezpośrednio prąd na chwile - ruszyłem silnikiem od wspomagania ABS-u - i na razie wszystko działa , albo szczotki się zawiesiły ? w co wątpię albo silniczek się zastał bo nie pamiętam kiedy ostatnio zadziałał ABS podczas hamowania . reasumując rozruszałem silniczek i działa - na razie . zaproszenie nadal oczywiście aktualne , zawsze można pogadać i piwka się napić . Pozdrawiam
-
taa walczę z wiatrakami . może jednak wpadniesz na weekend i rozkminimy to ustrojstwo heheheheh
-
witam. twardy pedał może być przyczyną umierania akumulatora ciśnienia , a ściąganie w prawo to albo luzy w układzie kierowniczym albo na lewym kole zapieczony zacisk i słabiej hamujące koło . jedz na stację diagnostyczną na szarpaki i siłe hamowania.
-
Witam. powiedzcie mi czy jest jakiś sposób odczytania błędów ABS-u migowo ? lub inny ? mam e32 przed liftem więc komp ABS-u nie jest podłączony do gniazda diagnostycznego . ABS mi się uwalił i już nie mam pomysłu co to może być. jak zapalę auto to wszystko jest oki ale jak ruszę to od razu go wywala. czujniki pomierzone od 974 do 1030 ohm więc chyba w normie , posprawdzane prawie wszystko jedynie został do podmiany sterownik ABS/ASC ale tu jest problem bo nie mam skąd wziąć więc może odczytanie usterek coś da. Już kiedyś poruszałem ten temat ale nie jestem w stanie tego ogarnąć więc liczę na jakiś pomysł. Pozdrawiam Kanap
-
witam. koraliki poza ochrona przed gryzoniami spełniają również funkcję '' izolatora'' nie dopuszczając do ewentualnych przebić między kablem WN i masą oraz o czym pisał ttrol zabezpieczają kabel przed przetarciem. Ja bym tam je przełożył wystarczy po psikać kable WD40 a osłonki same schodzą . Pozdrawiam kanap
-
Koraliki to chyba są przeciwko gryzoniom coś mi się zdaje :8) ta jasne przeciwko wiewiórką lubią tam wchodzić i orzeszki chować :P :P :P :P :P