Skocz do zawartości

fornal

Zarejestrowani
  • Postów

    847
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Mazda 6 GH 2010 2.0PB (NL)
    Mazda 3 BK 2006 1.6PB (NL)
    Bylo: E46 320d 136KM 1999rok (rej. PL)
  • Lokalizacja
    Eindhoven
  • Zawód
    engineer

Osiągnięcia fornal

Doświadczony fan marki

Doświadczony fan marki (11/14)

0

Reputacja

  1. Masz webasto czy podgrzewacz elektryczny? Co to moze byc: - termostaty - podgrzewacz elektryczny (obroty Ci skacza z 700 na 900 obrotow?) - uklad zapowietrzony
  2. Tu masz jaki powinnien miec numer seryjny (10) -> http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL71&mospid=47634&btnr=12_0613&hg=12&fg=15 PS: Po co Ci przekaznik? Slabo pali? Sprawdz sobie swiece i bezpiecznik F4! KOmp wywala blad przekaznika ale samochod pali OK nawet zima = jedzi dalej :)
  3. A wentylator Ci chodzi jak klime zalanczasz? Moze slabo schaldza i sprezarka daje z siebie max.
  4. do wentylatora dochodza 3 kable (2 to zasilanie, i jeden sterowanie). Sprawdz czy sie nie odczepily przewody przy module wentylatora.
  5. Termostaty: Sprawdz ten od ERG (15 min pracy) na zimnym nie powinien nic puszczac (prawie nic) i nie powinno nic w nim latac. Jesli to nie on to termostat glowny (pewnie obudowa padla). Tarcze i klocki polecam TEXTAR (dobry kompromis, zwlaszcza ze to tyl). Czesci do kupienia na www.czescidobmw.pl
  6. fornal

    pelny komputer w e46

    Bedzie dzialac ale musisz dodatkowo aktywowac BC w sofcie. Jak? Poczytaj w dziale -> Zrob to sam -> viewtopic.php?f=97&t=113764&hilit=bc
  7. Takiego rozwiazania sie nie spodziewalem :P Fajne, ze sobie stworzyles teorie ze to napinacz napedza sprezarke. Zalozysz pasek i bedzie OK :)
  8. Action Plan: 1. sprawdz czy kompresor sie kreci (sprzegielko sie zalancza) 2. Jesli tak to jest problem z wydajnoscia klimy (moze wentylator chlodnicy nie chodzi, moze czynnika malo = wyciek itd) 3. Jesli nie chodzi to sprawdz czy masz podpiety czujnik w zderzaku zaraz obok osuszacza (taka aluminiowa butla z przewodem do nabijania klimy) 4. Sprawdz czy masz czynnik (mozesz odkrecic plastikowa nakretne i lekko przycisnac metalowa kulke, jak cos poleci to czynnik jest). 5. Sprawdz czy kompresor kreci sie na krotko (musisz usunac obudowa dolna silnika i podlaczyc 12V pod kompresor bezposrednio, tylko nie pomyl kabli, na chodzacym silniki powinien sie zalaczyc).
  9. Sprzedalem...podobno kupujacy nie widzial jeszcze takiej grubej koperty z fakturami od www.czescidobmw.pl :)
  10. fornal

    320d

    1. Zmien nazwe watku !!! 2. Wejdz do dzialu forum "zrob to sam" i na 1 stronie masz temat o tempomacie. Wystarczy tylko kierownica!
  11. Tak jak juz napisane. Sprawdz uszczelek pod termostatem i ta srube u gory odpowietrzajaca. Sruba nowa kosztuje 5zl na allegro. A uszczelke pod termostat to gdzies dopasujesz. Spaliny to sprawdz sobie lacznik elastyczny wydechu (zaraz za 1 katalizatorem), od spodu bedziesz widzial co jest grane.
  12. ...
  13. ...
  14. ...
  15. Mi uciekal plyn przez odpowietrznik ten pod obudowac z prawej storny. Wsytarczy sciaganac jedna oslone i juz widac :) Moze tez ubuwac przez chlodniczke spalin i wtedy tez wyparuje albo z termostatu ERG.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.