Skocz do zawartości

wojtek1989

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    wcześniej e30 316i 89'
    teraz e30 325i 87' wąska lampa
  • Lokalizacja
    wawa

Osiągnięcia wojtek1989

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam Jestem użytkownikiem bmw e30, teraz do rzeczy: Z racji że lato idzie :8) Czas odkurzyć alu felgi :) Osobiście posiadam 16" kupione w zeszłym roku, założyłem na nie opony 195/40/16 no ale okazało się że troszkę za "chudo" to wygląda, dlatego zastanawiam się czy nie wrzucić tam 17" :) tylko pytanie czy wejdzie ? Myślałem nad alu o szerokości 8" i do tego opony 215/40/17. I do was pytanie teraz, o tył w sumie się nie martwię, ale czy z przodu nie będzie przypadkiem tak że nie będę mógł maxymalnie skręcić kierownicą bo będzie koło wadzić ? Jakby co to zawieszenie jest obniżone delikatnie przód/tył 40/40 :) Żeby nie było, nie jestem fanem wiejskiego tuningu, dla mnie tuning wizualny kończy się na obniżeniu delikatnie zawieszenia i wsadzeniu dużych ładnych felg i tyle :) Pozdrawiam i szerokości życzę :)
  2. Hmmm w takim razie sobie daruje. ale teraz przynajmniej wiem co i jak :) także wielkie dzięki za pomoc :)
  3. wojtek1989

    zestaw xenonowy a lampy

    Witam Ostatnio przepaliła mi się żarówka h1 od świateł mijania, więc z racji że mam troszkę kasy odłożonej wpadłem na pomysł żeby założyć sobie xenony, chodzi o taki zestaw który można kupić na allegro za jakieś 300-400zł. I tutaj się pojawia rozkmina, słyszałem że xenony powinny być w lampach soczewkowych bo tak mogę oślepiać innych kierowców, czy to prawda ? ja osobiście jestem zdania że jak coś robić to już dobrze, także prosiłbym o informacje na ten temat. I prosiłbym o podanie konkretnych lamp jakie miałbym kupić jeżeli takowe były potrzebne. Wogóle to jakie są żarówki w halogenach ? zastanawiam się czy tam też wsadzić xenony, jak już wsadzać to wszędzie :P Pozdrawiam
  4. wojtek1989

    Problem z kontrolkami :/

    Witam Mam taki problem, chodzi o te kontrolki http://img247.imageshack.us/my.php?image=dsc00101jj6.jpg njapierw zapaliła się ta pomarańczowa wraz z napisem oilservice więc pojechałem wymienić olej w silniku, zalali mi najlepszy półsyntetyk jaki mieli :P No i wróciłem do domu ale kontrolka nie zgasła, potem się dowiedziałem że ją trzeba zrestartować żeby zgasła, prawda to ? Olej wymieniłem jakieś max 300 km temu i wczoraj mi się zapaliła druga kontrolka czerwona obok pomarańczowej.... Domniemam że chodzi o to że skoro nie zrestartowałem wtedy kontrolki to komputer pokazał czerwoną bo myśli że nie wymieniłem oleju a powinno to już być dawno zrobione, chociaż jest :P Trochę chaotycznie to napisałem ale nie wiem jak wytłumaczyć o co mi chodzi :P Chce się upewnić co do tych kontrolek bo nie chce później mieć problemu. Jeszcze jedno pytanie, czy mogę te kontrolki sam zrestartować ? Pozdrawiam
  5. heh już za późno :P ale zanim ja wsadze ten silnik do samochodu to troche minie a amortyzatory poprostu muszę zmienić teraz także najwyżej zmieni się razem z silnikiem. Wogóle to obiecałem komuś zdjęcia samochodu jak już go posadze na nowych kołach, jak go umyję i wrzuce nowe amortyzatory to zrobię zdjęcie i dam wam do oceny :)
  6. 11l jest do przyjęcia zwłaszcza że cena benzyny spada i będzie spadać :P a jak będzie z amortyzatorami z przodu ? będzie trzeba je wymienić czy coś ? w sumie sporo większy silnik będzie i zapewne więcej będzie ważył.
  7. tak jak wyliczyłem to uda mi się zakupić m52b28 ze wszystkim łącznie z łapami za jakieś 5000zł. Sam dużo przy nim nie będę mógł gdyż nie mam do tego za bardzo warunków i należytej wiedzy :( Dlatego zostaje kwestia ile będzie kosztować włożenie tego i zestrojenie całości ? wydaje mi się że jeżeli wszystkie części będą dobre, wypucowane i takie jakie powinny być to włożenie silnika nie powinno zająć zbyt dużo czasu prawda ? komputer w tym konkretnym silniku już został zestrojony do e30 bo właśnie w nim siedzi :P Czy w takim razie będę musiał robić to od nowa czy nie ? no i pozostała jeszcze jedna kwestia :) spalanie :P Wiadomo porywam się na taki silnik to nie mogę oczekiwać spalania 8l. Ale chciałbym tak mniej więcej wiedzieć ile by on spalił w trybie mieszanym na 100km biorąc pod uwagę że to będzie "zwykła" jazda. Bo jak wcisnę gaz do końca to wiem co się dzieje :P ogólnie byłbym zadowolony gdyby spalanie było na poziomie 12l. Da się tyle osiągnąć ?
  8. aż 6,4% ? kurcze jak znalazłem gdzieś licznik jak będzie różnica w wielkości koła to wyszło 1,5% a tu mówisz 6,4% :( tak czy inaczej oponki będzie trzeba zmienić chyba bo na tych jednak trochę strach jeździć :P dlatego będą pewnie 195/50/16 ale to się jeszcze zobaczy. A co do zrobienia "rakiety" z mojego e30, ma ktoś jakiś ciekawy pomysł ?
  9. tak, tak :D pomyliłem się :P naczytałem się dzisiaj o tych silnikach trochę i wkońcu nie wiedziałem jaki mam :P
  10. hmmm no właśnie 30KM nie jest warte raczej 5000zł :/ co do głowicy to koło 900 zależy od modelu. co do swap'a to boje się tego że trafię na jakiegoś trupa :/ wiadomo jeżeli silnik jest wyjęty to jak się spytam ile ma przebiegu to dostanę taką odp "panie, 50tys, z niemiec ściągany, dziadek nim do kościoła jeździł tylko i to w co drugą niedziele" Ciekawy też jestem jak będzie ze spalaniem takiego 2,5L Co do hamulcy to zastanawiam się właśnie co zrobić, albo poprostu założe dobre tarcze i dobre klocki albo jeżeli będzie przekładka to zainwestuje w k-sport. Wogóle to ja mam silnik m20 a nie m40 :( chyba że o czymś nie wiem :P hehe wywołałem burzę tymi 10s. w sobotę wezmę kamerę i nakręce ale stoper będziecie musieli sobie sami w domu włączyć bo nie dam rady sam wszystkiego obsłużyć. EDIT Mam jednak silnik m40 pomyliłem się.
  11. hehe no właśnie nie za bardzo :) powiem szczerze że też mnie to bardzo zdziwiło :shock: powiem szczerze że ostatnio nie mierzyłem czasu ale wcześniej kiedy miałem rozwaloną sondę lambda i pękniętą membranę na regulatorze ciśnienia paliwa czas do 100 na wielosezonowych oponach miałem 10,2s. Teraz jest lepiej. Oczywiście czas mierzony stoperem gdyż nie posiadam nic bardziej specjalistycznego. Jeżeli komuś bardzo zależy to wezmę kamerę i nagram jak przyspiesza. Pozdrawiam
  12. witam Jestem posiadaczem e30 316i w stanie niemal że kolekcjonerskim :D Jest tam niestety silnik 1,6 który nie należy do tych najmocniejszych... Z racji że zawsze chciałem być pierwszy na światłach chciałem coś zrobić w tym kierunku. Od momentu kupienia samochodu (3miesiące temu chyba) wymieniłem w nim koła na ładne alu 16" oponki 195/40/16 lakier został wypolerowany żeby wyglądał jak nowy :D została wymieniona sonda lambda i regulator ciśnienia paliwa :) Obecnie czekam na całe zawieszenie sportowe z małym obniżeniem aby wizualnie poprawić wygląd, w środe powinno dojść. No i teraz przyszedł czas na modyfikacje silnika. Wiadomo, z obecnym silnikiem demon prędkości to nie jest chociaż ma poniżej 10s do 100 :shock: Więc przechodząc do rzeczy. Co zrobić żeby było to bardzo szybkie e30 ? na początku myślałem aby zrobić w nim cały wydech łącznie z katalizatorem, oczywiście profesjonalnie w dobrej firmie. Zrobić głowice i w zasadzie tu się kończą możliwości :( bo zakuwać silnik to jest koszt bardzo wysoki pomijając że cięzko wogóle znaleźć coś do tego silnika. Ewentualnie Nitro ale wiadomo to tylko chwilowo daje wzrost mocy :/ Drugi pomysł to zrobić swap'a na coś konkretnego. I tu właśnie nie wiem na co :/ myślałem o silniku m20 2,5i co wy na to ? Jeżeli chodzi o kasę to cięzko powiedzieć ile. Ale ogólnie nie chciałbym wydać więcej niż 5tyś na części. Pozdrawiam
  13. J jeszcze ich nie wymieniałem, mechanik powiedział że na zimę można ewentualnie je wymienić, póki co tylko koła a opony właśnie 195/40, widziałem je dzisiaj i nie jest tak strasznie :) Znalazłem dzisiaj rysunek taki przekrój czarno-biały na którym jak byk widać że z tyłu w e30 coupe można zamontować z tyłu w półce 6x9 i co lepsze w boczkach jeszcze jest miejsce na głośniki, zgłupiałem jak to zobaczyłem :/ dlatego jutro musze wymacać czy to prawda. Wogóle jakby co to ja się samochodem nie mogę ruszyć do końca tego tygodnia bo się boję, mam tam tak beznadziejne opony że droga hamowania ze 120 równa się drodze przyspieszania do tej prędkości :duh: W środę jeszcze będę polerował lakier żeby było ładnie :D komora silnika cała dzisiaj została wypucowana, wygląda naprawdę super, jak już wypoleruje lakier i będą już felgi to zamieszcze pare fot :)
  14. Kurcze powiem szczerze że nie widziałem tam żadnych miejsc na głośniki, jesteś pewien że napewno w e30 jest miejsce na głosniki z tyłu w półce ? Ja mam wersje 2d. Czyściłem dzisiaj tą półkę i powiem szczerze że jakoś tak nic nie było chyba że te maskownice są takie genialne :P Co do stożka to może nie poruszajmy tego tematu już bo widzę że jest drażliwy, może go założę może nie, narazie czeka mnie kupno felg z oponami, radia i głośników + rozrząd :)
  15. no wyglądu nie będę zmieniał, dzięki za radę, co do tych przejściówek żeby założyć stożek to mógłbyś podać jakiś link czy coś takiego? :D Ja będę miał 16" i właśnie się zastanawiam czy obniżać czy nie, osobiście bardzo mi pasuje charakterystyka zawieszenia obecnie i będę musiał nad tym pomyśleć. Wogóle dzisiaj natknąłem się na jeden problem... Planowałem założyć w seryjne miejsca na głośniki całkiem dobry sprzęt, ale również planowałem zamocować głośniki 6x9 w półce z tyłu, ku mojemu zdziwieniu pod półką jak się patrzy w bagażniku jest blacha... co prawda dla wyrzynarki nie jest to problem ale jest tam również kawałek mechanizmu od klapy, dokładnie są to dwa pręty które idą przez całą szerokość półki :/ dwa głośniki z przodu to dla mnie zdecydowanie za mało :/ co mogę z tym zrobić ? Co do ustawki żeby pogadać to bardzo chętnie skorzystam :D Jakby co to się odezwę :) Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.