Skocz do zawartości

gustav200

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 530D 2002r
  • Lokalizacja
    Biała Podlaska

Osiągnięcia gustav200

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Może ktoś podpowie bo ta moja zakała spędza sen z powiek. Nie działa otwieranie szyby tylnej. Przycisk nowy, zamek podmieniony, wiązka sprawdzona z obu stron przy zawiasach na klapie . Dalej nie sprawdzałem bo nie wiem gdzie dokładnie idą a nie chce mi się pruć całego auta. Pytania: Gdzie idzie wiązka od przycisku otwierania szyby klapy tylnej ? czy może idzie bezpośrednio do modułu komfortu który jest za schowkiem pasażera a dokładniej nad modułem od poduszek powietrznych ?
  2. Testował ktoś ten plik ? Podejrzewam że sprawa z E60/65 wygląda podobnie jak w E39. Software, programy do edycji plików które zawierają opcje językowe, zmiana wersji w hex'ie i tyle ale kto udostępni ori soft do tego.....
  3. Proszę o dokładne dane.
  4. Witam. Jakie macie obroty w swoich 530-tkach przy 160km/h ?
  5. Witam , proszę o rozkodowanie Vin'u. GV17823
  6. tak właśnie działa m57, GT1 żąda takich wartości od suszarki i takie dostaje, więc tak ma być. Guzik prawda , sterownik a raczej mapa ma maksymalny zakres doładowania ustalony na poziomie 1.29 bar'a i N75 dąży do tego aby takie ciśnienie uzyskać. U mnie w M57 z Gt2556V ciśnienie maksymalne jest uzyskiwane już od 1800rpm i nie mam żadnego przeładowania. Każde przeładowanie w dieslu jest sytuacją nie normalną - ale jest to akceptowalne - pytanie tylko czy nie za długo trwa owe przeładowanie.
  7. nie ma czegoś takiego jak overboost w 530d - masz problem z stabilizacją ciśnienia doładowania.
  8. Kwestia akustyczna Turbosprężarki zależy od wielu czynników: -temperatura turbiny [ część gorąca] -stanu łożysk -stanu koła kompresji świeżego powietrza. Sprawdzenie T odbywa się zasadniczo na dwóch testach: 1. Sprawdzamy wydajność T w programie diagnostycznym - w Twoim przypadku maksymalne ciśnienie doładowania powinno oscylować w granicach 1.3 bar'a. 2. Sprawdzamy fizycznie T - demontujemy rurę przez którą t zasysa powietrze -> łapiemy za ośkę i sprawdzamy czy T nie posiada luzu wzdłużnego i poprzecznego. Moje T delikatnie pogwizduje tak mniej więcej do 2100rpm.
  9. Hehe , wyciągnałem obudowe od visco , odchlilem chłodnice wody w storne wisco i prawie chłodnica klimy na wierzchu :)
  10. :P Słabo się znasz :P , da się ;) wczoraj wyciągnąłem :)
  11. Witam. Czy istnieje możliwość demontażu chłodnicy klimatyzacji bez sciągania pasa przedniego ? Da radę wyciągnać dołem ?
  12. A ja mam pytanie z innej beczki ... Posiadam e39 2002r 3.0D z pełnym komputerem i navi mk3 ... Po 2 nieudanych próbach upgrade'u na jezyk pl zmienilem tylko na ang i teraz mam problem z komputerem , mianowicie nie da sie ko konfigurowac przytrzymując dłuyżej przycisk zmiany funkcji komputera , nie pamiętam jaki wcześniej soft miałem teraz mam v27 ENG .... Co poradzić na to ?
  13. Zalecam zmianę z F na ANG a później z ANG na PL i po krzyku :)
  14. Panowie :cry: czy ktoś mi może pomóc ? miałem wcześniej język DE i FR w swojej mkIII wgrywałem soft z pierwszego postu i nic , teraz wgralem soft ze strony http://gren.ru/navi%20OS%20software.html" target="_blank" target="_blank [bMW NaviSoft v32 ] i zjadło mi płytę :(:(:( juz nie chce języka PL tylko chce wrócić do pierwotnego stanu ... .jak to zrobić ? [Edit] jestem na etapie wyciągania płyty z czytnik ... klikam juz chyba z 30 min i nic , czytnik na nowo wczytuje płyty i nic i tak w kólko :( jak wyciągnąć płytę ? ? [PROBLEM ROZWIAZANY] ręcznie wysunalem płyte z czytnika rozbierając go i pożniej instalacja softu v27 śmiga po ANG i jest lux :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.