W e39 przestawiona geometria lub sama zbieżność też daje objawy szarpania kierownicą przy hamowaniu, a nawet podczas jazdy. Miałem tak przy uszkodzonej tulei wahacza wzdłużnego (krzywego), od ok. 110/h do ok. 130/h szarpało kierownica podczas jazdy. Szukaliśmy w tarczach, drążkach, końcówkach i nic, dopiero jak wymieniłem tuleje (sworznie były OK) w wahaczach, uspokoiło się. Ale oczywiście przede wszystkim zacząć sprawdzanie od tarcz zwłaszcza jeżeli ktoś ma Zimmermann-a, krzywią się strasznie. Polecam tarcze Jurid i klocki Jurid White, bo aktualnie nawet ATE są kiepskiej jakości. Cały komplet Juridów (przód i tył) zamontowałem synowi do E46 jakieś miesiąc temu i muszę przyznać, że na początku prawie zęby zostawił na kierownicy, dopóki się nie nauczył, że trzeba pedał hamulca głaskać. Teraz jak pojedzie moją e39 to żartuje sobie z moich hamulców (jesienią cały komplet ATE założyłem), że one chyba są towotem nasmarowane. Dodam jeszcze, że piszczą te moje ATE, ale nie biją.