Inpa łączy się z E34, ale mój błąd nie z tym silnikiem, ty masz m30. Tu program Dis pokaże jakiś sensowny błąd, bo na temat błędu z carsoft nic nie znalazłem. Ogólnie dziwne zachowanie silnika, gdyby był problem z centralnym zamkiem w ogóle by nie odpalił. Wygląda to tak jakby odpalał tylko na czas gdy ciśnienie paliwa nadal jest w listwie, tak jakby pompa w ogóle nie startowała. Obok sterownika silnika masz przekaźniki, jeden 5 nóżek, przekaźnik główny, drugi 4 nóżki przekaźnik pompy paliwa i grzałki sondy. Wyjmyj przekaźnik z 4 nóżkami, połącz kawałkiem przewodu wyjście 87 i 30 , i wtedy sprawdź jak odpali.
I zainteresuj się tematem na forum elektroda o zmianie przepływomierza klapowego na termiczny, bo nie chce mi się wierzyć że po tylu latach siedzi tam sprawna przepływka. Ogólnie na początek porządna diagnostyka, program Dis, sondę podejrzyj co pokazuje.