Skocz do zawartości

piotr520

Zasłużeni forumowicze
  • Postów

    3 527
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    5

Ostatnia wygrana piotr520 w dniu 3 Sierpnia

Użytkownicy przyznają piotr520 punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było e34 525 vanos, jest e39 520 m54b22, e46 m52tub20
  • Lokalizacja
    Końskie

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia piotr520

Wielki Mistrz marki

Wielki Mistrz marki (14/14)

  • Well Followed Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Posting Machine Unikat

Najnowsze odznaki

13

Reputacja

  1. Jeżeli na benzynie i gazie nie można jej dokręcić do odcinki nawet na niższych biegach, to faktycznie trzeba zainteresować się katalizatorami.
  2. Jeżeli jedzie do odcięcia na biegach 1, 2, 3, to raczej nie katalizator.
  3. Inpa łączy się z E34, ale mój błąd nie z tym silnikiem, ty masz m30. Tu program Dis pokaże jakiś sensowny błąd, bo na temat błędu z carsoft nic nie znalazłem. Ogólnie dziwne zachowanie silnika, gdyby był problem z centralnym zamkiem w ogóle by nie odpalił. Wygląda to tak jakby odpalał tylko na czas gdy ciśnienie paliwa nadal jest w listwie, tak jakby pompa w ogóle nie startowała. Obok sterownika silnika masz przekaźniki, jeden 5 nóżek, przekaźnik główny, drugi 4 nóżki przekaźnik pompy paliwa i grzałki sondy. Wyjmyj przekaźnik z 4 nóżkami, połącz kawałkiem przewodu wyjście 87 i 30 , i wtedy sprawdź jak odpali. I zainteresuj się tematem na forum elektroda o zmianie przepływomierza klapowego na termiczny, bo nie chce mi się wierzyć że po tylu latach siedzi tam sprawna przepływka. Ogólnie na początek porządna diagnostyka, program Dis, sondę podejrzyj co pokazuje.
  4. Inpe masz?
  5. Jakie błędy po zgaśnięciu silnika? Kolor naklejki na sterowniku jest taki sam jak starego? Ews wszedł chyba w 94r , z którego roku masz nowy sterownik ?
  6. Tak, jest to znana firma z bubli, tego chyba nie doczytaleś. Miesiąc to i tak sukces. Kup coś porządnego i problem rozwiązany na lata.
  7. W pionowej części magla jest rozdzielacz i oringi ,tam się coś zadziało, bez wyjęcia i rozbiórki się nie obejdzie.
  8. piotr520

    e39 błąd modułu świateł

    Możliwe że to chodzi o grzałkę termostatu. Odczytaj błąd Inpą będzie prościej.
  9. piotr520

    e39 błąd modułu świateł

    Zgadza się, w module świateł, bo tam jest podłączony czujnik poziomu oleju, jak bardzo ci przeszkadza to musisz wymienić czujnik w misce. Tylko jakiejś porządnej firmy. Nie napisałeś w jakim module znalazłeś ten drugi błąd. Druga sprawa że do E39 w zupełności wystarcza Inpa.
  10. Niestety nie wiem jak fachowo nazywa się to drugie zakończenie.
  11. Widocznie kiedyś miałeś tuner bm24 bo złącze anteny jest pod niego, potem ktoś dołożył bm54 i musiał dać przejściówkę. To złącze nazywa się fakra , a tam gdzie pokazujesz strzałką na ostatniej focie jest gniazdo tunera. Tam siedzi właśnie ten cieniutenki bolczyk. Sprawdź multimetrem przewody antenowe na ciągłość. Co do samego przewodu antenowego to kupiłbym żeńską złączkę fakra, obciął te starą pod bm24 i zamontował tę nową.
  12. Do czego ta przejściówka? Kabel oznaczony jako B pasuje bez przejściówki do bm54. Z resztą widać że kabel jest wyciągnięty z tej wtyczki i tu może też być przyczyna. Ten pręcik o którym piszesz jest w gnieździe antenowym tunera.
  13. Błędy w module ews odczytaj.
  14. piotr520

    E39 wymiana progow

    On inaczej nie wejdzie, jest symetryczny.
  15. piotr520

    E39 wymiana progow

    Co ci tam nie pasuje? Klocka jakby nie wsadzić to będzie dobrze, a te plastiki raczej intuicyjnie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.