glowix
Zarejestrowani-
Postów
158 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
F30
-
Lokalizacja
Warszawa
Osiągnięcia glowix
Entuzjasta (6/14)
0
Reputacja
-
COMFORTMEDIA.PL - ANDROID W TWOIM BMW
glowix odpowiedział(a) na COMFORTMEDIA.PL temat w Dział Sponsorowany
Mam pytanie do praktyków, osób które korzystaja z ekranu comfortmedia. Prawda i tylko prawda. Najchętniej z F30 NBT EVO, bo takiego mam pacjenta. 1. Czy po uruchomieniu silnika ekran przełączy się w tryb androida, swojego lub AAuto. Ewentualnie będzie w ostatnim stanie. Chodzi o to, żeby nie trzeba było trzymać przycisku przez ileś tam sekund za każdym razem. 2. Współpraca z urządzeniami pokładowymi, co nie działa i czemu, jakie ograniczenia. - przyciski w kierownicy - HUD - iDrive - mikrofon OEM BMW 3. Jakość dźwięku. Dla mnie ważne.... jak podłączenie? Porównywał ktoś kto ma muzyczny sluch jedno i drugie? (Oszczędźmy komentarzy, że seryjny HK to nie gra.... nie o tym temat... chodzi o to, żeby nie bylo gorzej z TIDALa.) Jakie ustawienia aux macie jeżeli przez Aux - max volume? 4. Aktualizacje? Zdani na CMedia? Jest jakiś link do producenta bezpośrednio? Change log? 5. Instrukcja obslugi? Jest gdzieś dostępna? 6. W praktyce używacie aplikacji z urządzenia, czy raczej android auto? Ja mam praktycznie zawsze yanosik+navi+tidal po wykryciu BT samochodu. Na telefonie reguły bixby/macrodroid uruchamiają wszystko automatycznie. Jedyne co musze zrobić to wsiadajac to wrzucić telefon w uchwyt. I znów nie może być gorzej. Stąd wszystkie pytania. Wsiadam. Na ekranie mam yanosika i gra muzyka. To mininum. Plus to, ze telefon w kieszeni. Jeden ruch mniej :-) 7. Jakość ekranu. Noc. Słońce. Z góry dziękuję za konkretne odpowiedzi. -
Podbiję stary temat, jakieś opinie o camberach silver project? Interesuje mnie przede wszystkich opinia kogoś kto przejechać kilka tys km++
-
I od adaptera (rozłączenie przy nieużywaniu) i od samego auta. BMW nowożytne chyba rozłączają OBD po jakimś czasie podobnie jak gniazdo zapalniczki. Kwestia z którego pinu adapter pobiera zasilanie - czy ze stałego czy po zapłonie. Kiedyś w Mażdzie miałem ten problem - miałem urządzenie do remapu silnika (COBB), które załatwiało aku w 3-4 godziny. A chciałem mieć podłączone zawsze. Jest na to rozwiązanie jak ktoś się uprze. Trzeba kupić krótką przejściówkę OBD, w wersji estetycznej zrobić z gniazdem OEM i schować pod deskę. Na przejściówce złapać stałe zasilanie i wyprowadzić na przekażnik, który jest włączany z zasilania po zapłonie. Wszystko jest w OBD więc prosta robota dla kogoś kto ogarnia podstawy drutologii.
-
Pewnie zależy od wersji, u mnie akurat było sport od razu z łopatkami. Ale ogólnie zgoda, że łopatki są niezależne od strony technologii.
-
Z tego co wiem to nie ma wpływu. Skrzynia jest ta sama. Skrzynia sport to łopatki, inny kształy lewarka i kodowanie właśnie.
-
Jak się pozbyć skrzypienia podłokietnika? Problem rozwiązany
glowix odpowiedział(a) na Sweeper temat w F30, F31, F34, F80
Mam, ale nierozwiązany. Ostatnio BMW mi włączyło zdalnie tę opcję ;-) Podpinam się, bo co gorsza na niektórych nawierzchniach powoli to słychać nawet nie dotykając. -
Rozmiar z tego widzę przód seryjny, tył rozumiem, że masz szerszy? Do takiej fury aż się prosi 18 cali. Ale do rzeczy, nie demonizuj, ze to ciezkie auto. Producent Ci podał jakie minimalne obciazenie opony ma byc i pewnie wszystko co wymieniles to spelnia. Reszta zalezy od indywidualnej sympatii do marki i stylu jazdy, ale nadal wszystkie wymienienione to tzw premium. Poki nie pojedziesz na tor nie odczujesz wiekszej roznicy. Dunlop bardzo dobra opona, gorzej sobie radzi w zimnym deszczu - ale to tylko jak idziesz ogniem. Patrz wyzej. Michelin - mowi sie, ze to absolutny top, tylko troche szybciej bedzie sie zuzywac. Ja osobiscie nie podzielam tego zachwytu. Najbardziej uniwersalna do agresywnej jazdy. Conti - najbardziej niemiecka:-) faktycznie moze byc ciut twardsza w odczuciu, chyba najbardziej uniwersalna na codzien. Duzo gumy. Zachowuje troche komfortu. Trzyma w niskich temperaturach. Bedzie najlepsza w jesienne wieczory. I wracamy do pytania o styl jazdy. Czy potrzebujesz do cabrio opony sport? Jezeli po miescie glownie to moze ta opona nigdy nie zlapie odpowiedniej temperatury? Conti PremiumContact moga okazac sie duzo lepszym wyborem.
-
Kolejna dyskusja w stylu "wydaje mi się". Czy ktoś z Was ma doświadczenie w testowaniu aut i/lub w sporcie samochodowym? Miał dwa porównywalne auta w tych samych warunkach? I faktycznie mógł porównać wpływ opon ROF i zwykłych? Porównywalnie Pilot 4S nawet z ContactSport nie ma najmniejszego sensu, nie ma znaczenia czy ROF czy nie ROF. M ma większy rozstaw osi, więcej gumy i zawieszenie ZUPEŁNIE inne przygotowane do takiej opony. Cywil jest przygotowany do ROF. Tak samo nie ma sensu pakować zwykłej opony do cywila jak ROF do M. Więc krótko, cała dywagacja sprowadza się to do tego, M się lepiej trzyma drogi, bo do tego jest stworzona, ale mnie komfortowa zdecydowanie. Cywil ma być bardziej komfortowy i tak jest zaprojektowany, a tutaj próbujecie przypisać całą zasługę oponom. Trzymając się merytoryki przykład z ostatnich dni, porównanie head to head F30 340ix 2017 z F80 competition 2018. F80 (bez ROF, który podobno wszystkiemu winny). Tam gdzie 340 (z ROF, który podobno wszystkiemu winny) jest już we wszystkich trybach Sport+ usztywniona na maksa tam M3 się nawet nie zaczyna trybem maksymalnie komfortowym. Założenie opony innej niż ta do której zawieszenie jest przystosowane jest możliwe, ale znów bez wiedzy z inżynierii możemy sobie odgadywać i odgadywać i doklepać bez sensu jeszcze ze 3 strony do tego wątku. Bo o ile masa nieresorowana mniejsza to zaleta to pytanie czy nie przesadzimy do tego zawieszenia, które oczekuje na maksa twardej sciany opony. Tego nikt z nas nie wie. W najlepszym wypadku niektórzy z nas oczytali się z mało rzetelnymi artykułami (zakładam, że za większością stoi jednak jakiś marketing i w zależności od tego kto zapłaci więcej to jest dobre, a inne złe).
-
Tylko zanim obrazisz pół forum to wytłumacz po co chcesz szukać "sensownych" opon. Producent Ci podał jakie rozmiary na zimę i na lato, żeby nie mieć problemów. Nie wiem jak jest w F34, ale w F30 zimowa felga ma inne ET więc wizualnie i trakcyjnie BMW wszystko policzyło. Opona węższa o 2 cm kończy się dokładnie tam gdzie letnia patrząc od zewnętrznej. Gdybym na zimową dedykowaną felgę dał coś szerszego to jest spora szansa, że będzie przegięcie. To raz. Dwa to uwielbiam powtarzaną legendę o xDrive. Jednak jakoś nigdy nie słyszałem, żeby to komuś zaszkodziło. Opony się różnie zużywają i po to jest mechanizm różnicowy, żeby to zniwelować. Kilka mm nie zrobi różnicy. Aż zrobię test kiedyś jak spotkam kogoś z odpowiednimi felgami. To dwa.
-
Wytłumaczcie mi proszę tę logikę. Inżynierowie BMW wydali kupę kasy, żeby zaplanować zawieszenie i rozmiar opon. Ale Janusze w Polsce zawsze wiedzą lepiej. Skąd się biorą te pomysły, żeby zmieniać profil, czy szerokość bez zmiany felgi? Na tabliczce na drzwiach i/lub w instrukcji są wszystkie dopuszczalne rozmiary. Wszelkie odstępstwa wymagają minimum wiedzy, której tu nie widać. Pytający pytają o wszystko w ciemno co na OLX jest o 10 zł tańsze, a odpowiadający sobie radośnie zgadują, ewentualnie u mnie działa i nie wybuchło. Podobnie ROF czy zwykła opona... A potem kolejny Andrzej to czyta i wypisuje chwilę później, ze F30 słabe, bo się psuje, zawieszenie nie wytrzymało, itd.
-
Zupelnie nie. H i V to jakość gumy. 94 i 98 teoretycznie wiecej zbrojenia wiec jakbys sie bardzo uparl to mozesz dac 0.05 bar mniej przy pompowaniu, ale to nie jest odczuwalna roznica w zaden sposob.
-
V, to nie tylko predkosc, ale lepsza guma. Nokian ok, czarny kon Hankook, a jak doplacac Conti, Dunlop, Goodyear. Tyle, ze to moje doswiadczenia. Pewnie ile Januszy tyle opini. Ja przerabialem tegonduzo na roznych autach. I to sie trzymalo jak nalezy i na drodze i na zimowym upalaniu.
-
Bierz nokian. Jak doplacac to nie Bridgestone. Sa lepsze.
-
Duzo zabawy jak nowa czesc od 40 PLN.
-
W komputerach czysto. Żadnych błędów. Po "patencie działa" więc bezpieczniki w ciemno ok. Następny krok wymiana i oby przed kolejnym zacięciem...