Skocz do zawartości

halfi

Zasłużeni forumowicze
  • Postów

    1 158
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

4 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320dA 06'

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia halfi

Mentor marki

Mentor marki (12/14)

  • Dedicated Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Posting Machine Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

1

Reputacja

  1. Jest, wystarczy zdjąć obudowę filtra powietrza.
  2. Wymień turbinę może się okazać ze spalanie oleju zmniejszy się o 2/3. I wtedy się będziesz zastanawiał co dalej.
  3. Na 100% to przerwane kable jak wyżej.
  4. Przy tej ilości oleju w dolocie to prawie 100% pewności, że duża większość twojego ubytku oleju to przez turbinę. Z doświadczenia też proponuję rozejrzeć się za nowymi turbo a nie regenerowanymi, można sobie oszczędzić sporo nerwów później.
  5. Wiązka od czujnika była sprawdzana czy nie jest uszkodzona?
  6. Miałem podobna sytuacje, brak ładowania które wracało po kilku minutach pracy silnika. Najwyraźniej chodziło o zmianę temperatury. Po pewnym czasie ładowanie padło już na dobre i miałem zupełny brak ładowania. Wymiana samego regulatora napięć rozwiązała problem. Kupiłem cały regulator valeo, można też w nim wymienić same szczotki ale przy cenie około 150zł chyba nie warto się w to bawić.
  7. MULF nie ma nic wspólnego z przyciskami na kierownicy, jest zapewne odpięty bo te moduły często padają.
  8. Jest zwyczajnie wkładana.
  9. a przy jakiej temp powinien włączyć się wentylator?
  10. Po pół roku mogę na 100% stwierdzić, że tarcze OEM rozwiązały u mnie problem z drganiem na kierownicy podczas hamowania. Wcześniej miałem 1x ATE które hamowały jak OEM, niestety jakość się u nich chyba pogorszyła bo na następnych dwóch kompletach ATE miałem problem z wibracjami podczas hamowania. Mimo różnicy w cenie już nigdy więcej nie zaryzykuje zamienników na przód do BMW, bo jak widać może to być loteria.
  11. Termostaty polecam kupić oryginale tam gdzie najtaniej.
  12. Mam takie same pomiary na zapełnionym dpfie który ma 140k przebiegu
  13. Nie wiem jak w innych modelach ale w e90 320d ATE nie jest producentem tarcz OEM a SHW: https://www.shw.de/en/sectors/brake-discs/
  14. Zmieniłem tarcze na OEM BMW tak jak pisałem wcześniej i wreszcie problem drgania przy hamowaniu na autostradzie znikł, na razie przejechane tylko niecałe 2k km ale hamowanie z dużych prędkości wreszcie jest gładkie bez szarpania. Mam tylko nadzieje że problem nie wróci zbyt szybko.
  15. Optymalne ciśnienie masz na tabliczce na słupku. Jak spada Ci ciśnienie tzn że gdzieś jest nieszczelność trzeba szukać może opona może wentyl albo pęknięta felga.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.