Skocz do zawartości

hunter

Zasłużeni forumowicze
  • Postów

    1 379
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

5 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G05 30d

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia hunter

  1. A próbowałeś pojeździć na zwiększonym ciśnieniu w oponach ? Jest ustawienie eco , pojeździj i daj znać co sądzisz .
  2. Ja zamówiłem na alledrogo do 30d ,auto wstawiłem do mechanika (tuleje trzeba wprasować) niestety trzeba też odkręcić półoś od piasty inaczej wahacza nie wyjmiesz. Koszt tulei 210zl brutto mechanik skasował 150 , dla porównanie nowy wahacz w necie 1500brutto + wymiana dodam tylko że ta tuleja ze zdjęcia to to samo co w aucie Opis dotyczy silnika 30d 40i , nie wiem czy te same wahacze są w 25d
  3. Kolego , sprawdź dolne wahacze - gumy które są od strony silnika, bardzo często są wylane , tam jest olej - płyn silikonowy, (ja tak miałem po 45 tyś km), nie trzeba kupować całych wahaczy jak każe serwis , można wymienić samą tuleję Zrób geometrię przód tył , moja uwaga - muszą kierownice ustawić idealnie prosto, według mnie najlepiej jak by podłączyli auto pod komputer i ustawili kierownicę na 0st kąta skrętu, albo sam sobie ją ustaw , diagności robią to mniej więcej i później masz minimalnie skręconą kierownicę przy jeździe na wprost, Osobiście uważam że bmw nie prowadzi się już tak jak kiedyś, możliwe że jest to spowodowane przez elektryczne wspomaganie kierownicy, Jadąc samochodem ze zwykłym wspomaganiem, po skręceniu w zakręcie i puszczeniu kierownicy od razu wraca na sam środek , nie ważne jaka droga czy asfalt w X5 G05 tego nie ma, wiele razy robiłem testy i kierownica wraca ale nie na środek i trzeba ręcznie ją skierować na środek , trudno tu dokładnie opisać wrażenie, ale jest coś na rzeczy.
  4. hunter

    Stuknięcia z dyfra??

    Mam prośbę , proszę zróbcie tak jak na filmiku i powiedzcie cze macie tak samo auto na płaskim na P, i delikatnie bujnąć. Mam delikatne stuknięcie wyjeżdżając z garażu i szukam przyczyny , kończy mi się gwarancja w listopadzie i nie wiem czy nie jechać z tym... https://youtube.com/shorts/-Zc3l1CoYPg?feature=share Dzięki za sugestie
  5. Dziwna sprawa , ja po dojechaniu z salonu do domu już miałem dystans 29000 a teraz 4000 zrobiłem i nic , dalej 30000 , dzwoniłem do serwisu , jeśli wskazanie się nie ruszy w przeciągu 1000 km to mam podjechać na sprawdzenie. Dla mnie oczywiste jest ze coś jest nie tak jednak dla serwisu jęk zwykle wszystko Ok .
  6. Mam taki problem, po zakupie samochodu odliczanie do serwisu olejowego schodziło od 30000km do 2000 i komunikat że potrzebny serwis , teraz jestem po pierwszej wizycie w serwisie i mimo że minęło już 4000km od wymiany oleju , przy uruchamianiu samochodu cały czas wyświetla się 30000 nic się nie ruszyło i chyba nie ma zamiaru. Jedyne co przychodzi mi do głowy to że ustawiają ..uje sztywno wszystkim 30000 żeby auto samo nie odliczało, bo może za szybko kilometry schodziły i ci co mają service inclusive za często wymieniali olej za darmo? Jak myślicie czemu auto nie zmniejsza dystansu do wymiany?
  7. Kiedyś stosowano magnes w korku spustowym, za dawnych normalnych lat. W obecnym G05 30d wydaje mi się że takiego magnesu nie ma.
  8. Tylko jak weźmiesz magnes neodymowy to jeszcze w samym oleju znajdujesz ciekawe kwiatki, ciekawe? pewnie przechodzą tajnym przejściem przez filtr... :mad2:
  9. Wymieniłem sam ( nie w warsztacie tylko samemu) u siebie po 2000km i opiłki są w filtrze , nie wyrzuciłem go leży sobie w garażu w weekend porobię fotki i postaram się wstawić. Więc nie zgadzam się z Tobą kolego w 100%
  10. :shock: Bo w oleju pływa masa opiłków po dotarciu , ułożeniu…
  11. Brodgestone Blizzak LM 001 265 50 19 Edit Dzisiaj sucho , szumu nie ma, na 100% opony.
  12. Dzisiaj jadąc na mokrym - leje jak diabli, przy skręcie w lewo na parkingu przy prędkości 10 - 20 km/h skręt kierownicą prawie max , usłyszałem szum, szum delikatny się powtarza przy próbach wywołania go. Czy to możliwe że po 22 tyś km padło łożysko? Czy opona zimowa może tak szumieć?
  13. Różne naprężenia mogą powstawać, niektórzy nie wiedzą że jak jest lekko z górki to powinno być tak: Hamulec ręczny i dopiero auto w P , nigdy na pochyleniu nie zostawiać na samym P . Ja bym tymi Twoimi szarpnieciami wogóle się nie martwił. Ja jeszcze mam taki patent ze dojeżdżam do ściany w garażu, dotykam jej ( takiej maty na ściśnie ) wtedy N i dopiero po zluzowaniu auta P. Muszę tak robić żeby po zamknięciu bramy otworzyć bagażnik.
  14. Zdarza się od czasu do czasu że po uruchomieniu silnika i włączeniu drive czuć że coś się spięło. Tak samo czuć przełączenie z 1na 2 a dalej już nic.
  15. U mnie też czasami lekko czuć szarpnięcie ale to jest według mnie mechanika i ma prawo tak się dziać
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.