Kolego , sprawdź dolne wahacze - gumy które są od strony silnika, bardzo często są wylane , tam jest olej - płyn silikonowy, (ja tak miałem po 45 tyś km), nie trzeba kupować całych wahaczy jak każe serwis , można wymienić samą tuleję
Zrób geometrię przód tył , moja uwaga - muszą kierownice ustawić idealnie prosto, według mnie najlepiej jak by podłączyli auto pod komputer i ustawili kierownicę na 0st kąta skrętu, albo sam sobie ją ustaw , diagności robią to mniej więcej i później masz minimalnie skręconą kierownicę przy jeździe na wprost,
Osobiście uważam że bmw nie prowadzi się już tak jak kiedyś, możliwe że jest to spowodowane przez elektryczne wspomaganie kierownicy,
Jadąc samochodem ze zwykłym wspomaganiem, po skręceniu w zakręcie i puszczeniu kierownicy od razu wraca na sam środek , nie ważne jaka droga czy asfalt w X5 G05 tego nie ma, wiele razy robiłem testy i kierownica wraca ale nie na środek i trzeba ręcznie ją skierować na środek , trudno tu dokładnie opisać wrażenie, ale jest coś na rzeczy.