Skocz do zawartości

ufok_king

Zarejestrowani
  • Postów

    65
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    były: 91'E36 316i, 93'E36 320d, 96'E36 316i, 98'E39 525tds, 00'E46 320d, 06'E90 318d jest 19'F31

Osiągnięcia ufok_king

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Odblokowało się samo tak jak mówiłeś. Wypalane przeszło normalnie. Pierwszy raz coś takiego miałem. A aplikację mam od początku jej powstania. Jeśli ktoś zna dlaczego ta funkcja się aktywuje co jest powodem będę wdzięczny za odpowiedź.
  2. Ok dzięki będę obserwował. Pytanie co jest powodem że się ona załączy.
  3. Nie mogę wymusić wypalania i mam takie ustawienia czy ktoś miał podobny problem? Co dokładnie oznacza reg. zablokowana?
  4. Moim zdaniem tak. Sprawna pompka ma wpływ na szybkość pojawienia się ciepłego powietrza w kabinie. Nagrałem film z eksperymentem na ten temat.
  5. Panowie chciałbym odświeżyć temat. Chce kupić oryginalne belki. W ogłoszeniach jak się patrzy na zdjęcia to nie widać żadnej różnicy miedzy belkami do e87/e90 a e91/e92. /a są rożne numery katalogowe i cenowe w serwisie/ Dzwoniłem do serwisu nie są wstanie mi odpowiedzieć na pytanie gdzie jest jakaś różnica. Jak oglądam filmy na YT tez nie mogę się dopatrzeć różnicy. Mocowanie jest takie same jedynie co mi przychodzi do głowy to długość belek. czy jest jakaś różnica w wymiarach dachu tj szerokości miedzy tymi modelami? Czy ktoś ma belki oryginalne i może podać wymiary z e90 i z e91? Czy ktoś może kupił oryginalne belki i z e91 i zamontował do e90 to bardzo proszę o info czy wszystko pasuje. Może ktoś by był uprzejmy i zmierzył w E91/E92 rozstaw miedzy śrubami mocującymi na dachu czyli szerokość i długość. Chodzi mi żeby otworzyć te klapki i zmierzyć od śruby do śruby. :wink: Bardzo proszę o pomoc :roll: Albo kolega co o to pytał to rozwiązał już ten dylemat.
  6. Zrobiłem film na podstawie waszych rad jak przetestować tą pompkę. Może się komuś przyda. :lol:
  7. Bardzo fajnie przedstawiony film. Propsy za checi, napewno komus sie przyda Dzięki :P Nagrałem bo nie znalazłem podobnego filmu. Sprawa jest prosta gdy się ja przerobi. Pierwszy raz strach ma zawsze wielkie oczy. :lol:
  8. Witam Też miałem problem z tą pompką. Skorzystałem z waszych rad jak to zrobić i udało mi się ją naprawić. Postanowiłem to nagrać jak to zrobić. Może się komuś przyda. :wink:
  9. Witam Też miałem problem z tą pompką. Skorzystałem z waszych rad jak to zrobić i udało mi się ją naprawić. Postanowiłem to nagrać jak to zrobić. Może się komuś przyda. :wink:
  10. To z chomika to jest to https://pl.scribd.com/doc/82553011/Bmw-Code-Sheet :wink:
  11. Odgrzewam temat Mam identyczne błędy i objawy :x jak się sprawa rozwiązała? co było przyczyną?
  12. Panowie podzielcie sie wiedzą jakie sa prawidłowe wartości dla EGR i Turbo :mrgreen:
  13. trzeba wejść w konfiguracje zafajkować i się pojawia :wink:
  14. Polecam pierwsza stronę wątku tam są wszystkie testowane adaptery. Poczytaj watek od początku naprawdę dużo się dowiesz. Ja mam to samo auto co ty roczni model i silnik wszytko działa polecam program :cool2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.