Skocz do zawartości

mistrzuniu1

Zarejestrowani
  • Postów

    64
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Wrocław

Osiągnięcia mistrzuniu1

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Wracając do mnie i moich problemów z wyskakującymi błędami to: okazało się, że cieknie olej z silnika w kilku miejscach między innymi z pokrywy zaworów , silnika valvetronic itd. Do tego jeszcze ze skrzyni aut. był wyciek. Dałem autko do uszczelnienia. Po odebraniu pojezdziłem troszkę i na drugi dzień zapilił sie znowu check. Podejchałem znowu do wrasztatu, gdzie wczesniej mialem robić adaptację silniczka valvetronic. Mechanior zajrzał pod maskę okazło sie, że wtyczka od valvetronica nie była dobrze zapięta, wsadził wtyczkę , skasował błąd i zrobił adaptacje valvetronic. Na razie wszystko hula jak ta lala.....zobaczymy jak długo.
  2. dzięki Kamcio liczyłem na Ciebie :-)
  3. KOledzy, potrzebuję pomocy jak w temacie ??? Ktoś chętny? tel do mnie 502 25 35 46 lub pisać tu na forum pozdr Mistrzuniu1
  4. Nie nie koniec. To chyba mocny początek. Ddziś sciągnąłęm DIS i ISTA. Także jak zainstaluję to będę obczajał jak zaadoptować.
  5. dziś po 10 dniach jazdy znou wyskoczył check engine. błędy katalizatora oraz VVT adaptacjat tym razem
  6. pojawiły sie znowu błędy. Skasowałem inpą wszytskie błędy...coś tam naieszałem w inpie przy VVT (nie wiem czy skasowałem adaptację) pojawiło sie ograniczenie mocy silnika. Znowu skasowałem wszystko. Autko jezdzi od tygodnia bez błędów. Nie wiem jak długo....pojeżdzimy zobaczymy
  7. Na razie skasowałem błędy. I na razie sie nie pojawiają. Zaczne działać jak coś sie pojawi
  8. Ok zacznę jak tylko przyjdzie ObdII. Dam zać co i jak...
  9. ok jak przyjdzie OBD2 z allegro to się tym zajmę w pierwszej kolejności. dodtakowo dla informacji jak radio się spaliło to wyciągnąłem prawie wszystkie bezpieczniki aby popsrawdzać....myślisz AdrianCB, że mogłem coś namieszać ??? może to olej w warsztacie zalali mi Castrol 5w-30.
  10. Witam wszytskich. Znowu powrociłem do BMW ale tym razem do e90 320i 2005r. Jestem "szcześliwym" posiadaczem od dwóch miesięcy i od razu musiałem wymienić zamke drzwi kierowcy, nabić klime bo oczywiście nie zadziałała, potem padło radio. Wymieniłem tarcze przod+ klocki, filtr kabinowy, oleju + olej oraz filtr powietrza i usczelniacz na dyfrze. Ostatnio pojawiła się kontrolka check engine. Po podłączeniu pod kompa wyskoczyło: Ilość zrejestrowanych usterek 6: 1. 2A67 -Valvetronic - usterka wewnętrzna 2. 2DDB - Brak informacji 3. 29F5 - Katalizator - konwersja 2 4. 2A6F - Valvetronic - minimalny wznios - przekroczenie wartości 5. 29F4 - Katalizator - konwersja 1 6. 2A6B - Serwomotor - ograniczenie mocy Wszytskie usterki dało sie wykasować, po czym po jeżdzie jakieś 3 dni znowu pojawiła się kontrolka check engine. Tym razem zarejestrowano usterek 4: 1. 29F5 - Katalizator - konwersja 2 2. 29F4 - Katalizator - konwersja 1 3. 2A6F - Valvetronic - minimalny wznios - przekroczenie wartości 4. 2A67 -Valvetronic - usterka wewnętrzna Dodam, że auto jezdzi całkiem przyzwoicie. Dziś zakupiłęm INPA na allegro i czekam na dostawę. Panowie POMOCY jak myślicie co to może być servomotor i katalizatory? Przebieg 127 tyś auto przywiezione z niemiec.
  11. witam, ja tez tak miałem przekręcone..... sam zmienialem i nie wiedziałem, dopiero jak na geometrie pojechalem to typ mi zwrócił na to uwagę !!! Zrobiłem dość dużo km tak jeżdząc i nic sie amoram nie stało.....koleś z geometri powiedział ze to poprostu sprężyna żle tzn. inaczej pracuje ( ma wtedy inną charkterystykę). Takze z amorami sie nic nie dzieje w takim wypadku. Potem zmienialem na sportowe to kolesiowi dalem te stare i jest zadowolony dalej. Takze nie masz się co bać o amory !!!! a jeżeli chodzi o wyskość to moze amory powinny głebiej wejść w tą obejmę piasty tzn. (w dół).
  12. mistrzuniu1

    stuki nie wiadomo skad

    grzechotka..... stały problem e39.... przekladnia/maglownica :|
  13. ja miałem weiteca -30 założone na zwykłe Monroe reflex i powiem tak : nie jest to dobra opcja ponieważ tłok amora juz jest wcisniety i inaczej pracuje !!!! Do tego weitec nie jest najtwrdszą ze sprężyn i kiepsko to razem ze sobą współgra ! na nierownościach wybija go do góry ! ale to wina malo sztywnych sprezyn Weitec'a - teraz mam zalożone te weiteci na bilsteina b6 i poprawioło sie ale dalej czuję, że mogloby byc troche bardziej twado ! Weitec (zielony) jest komfortową wersją zglebiania auta !!!
  14. mialem podobnie jak wrociłem z chorwacji ...kopcił niezmiernie....wyczysciłem odmę i jak ręka odjął ! :lol:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.