Skocz do zawartości

godzill

Zarejestrowani
  • Postów

    732
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

O godzill

  • Urodziny 04.07.1983

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 523i 2000r bylo e39 523 1997r
  • Lokalizacja
    DG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia godzill

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

0

Reputacja

  1. z tego co tu czytam to tylko nie zgadza mi sie metoda odpowietrzania po zgaszeniu silnika nie moze sie zapowietrzac poprzez wadliwy silnik ewentualnie moze wyciekac mam nadzieje ze masz dobrego mechanika bo to nie jest prosty samochod w naprawie
  2. probowales podstawowych rzeczy walnac czyms w rozrusznik albo podpiac mase kablem do silnika?>
  3. a nie masz dziury na rurze od krokowca ?
  4. jezeli po odkreceniu korka czuc gazem to reduktor padł i pcha gaz do plynu chlodzacego czesto sie zdarza z reduktorem magic jet ale głowna przyczyna bedzie pewnie termostat
  5. załóż podwojny siemering na podstawie wymiarów normalnego dostaniesz podwojny,napewno uszczelni w 2 miejscach pomijajac wyszlifowana krawedz na wale
  6. sprawdz przeloki w drzwiach
  7. godzill

    [523i] wylaczenie alarmu

    nie da sie to jest głowny moduł GM kabel kosztuje do tego 250zł
  8. samochód przyspiesza normalnie czy buczy? czy wskazania oxygen sensorów sie zmieniaja bez dodawania gazu czy stoja?
  9. godzill

    [523i] wylaczenie alarmu

    +to jest tylko kwestia programowania mozna wyłaczyc alarm lub jego elementy bmw scaner-em
  10. godzill

    Zmiana m52b28 na m52b28TU

    przy odrobinie szczescia spaliłes bezpiecznik złacza diagnostycznego jak nie to sie zaczna problemy
  11. bmw scanerem mozna to zrobic w 2minuty bez komend są 3 sztuki do wyboru bez xenonu z xenonem i z xenonem i automatyczna reguluacją
  12. mozna wyłaczyc test swiateł albo podłaczyc sie pod skrzynie biegów
  13. nie conajwyzej mogł sie pływak zawiesic jaki jest blad na kompie?
  14. pomysl czym jest przepływka i co robi mierzy mase zasynanego powietrza i temperature pozniej komputer dopasowuje tą mase do dawki wtrysku jezeli masa jest inna niz zmiezona (np nieszczelność )to wyrzuca błąd przepływki najczesniej są to nieszczelnośći na łączeniach rur turbo miedzy przepływką a czujnikiem cisnienia za turbiną
  15. wystarczy zdjac pasek i pokrecic rolkami i kołami pasowymi ładowanie alternatora 13,9 mało regeneracja 350 zł
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.