Skocz do zawartości

Artic

Zarejestrowani
  • Postów

    299
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G30 M550i
  • Lokalizacja
    wawa

Osiągnięcia Artic

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Ciekawe co by wyszło gdybyś robił co 30tys km :wink:
  2. Bez problemu. To jest dokładnie to o czym pisałem. Podstawa to świadomy użytkownik i wymiany oleju co max 15tys. Nie wiem, który motor wytrzyma wymiany oliwy co 25-30tys.
  3. Zawias w 5tce jest rewelacyjny - przynajmniej w m550. Jeździłem ostatnio S8 i pomimo predykcyjnego zawieszenia - nie robiło ono na mnie jakieś mega ahh ohh w stosunku do tego w 5tce. A6 nie będzie się moim zdaniem lepiej prowadziło od 5tki. Wystarczy popatrzeć jak umieszczony jest silnik względem osi przedniej......
  4. jest również na kombi - diesle 21%, benzyna 16%. Na s6 to samo. Allroad -jakieś 6%. Mnie osobiście najbardziej wqrwiał serwis, ale może trafiłęm do złego salonu.
  5. Nie uogólniaj motorów N63 i S63 pierwszych serii do tych poprawionych - bo to bez sensu. Po drugie - to inny forumowicz napisał Ci, że wrzucasz ogłoszenia jakiś gruzów, a ja dodałem, że być może to wypożyczalnia. Link który wrzuciłeś dotyczył motoru z niskim przebiegiem 30tys km, więc była to raczej jakaś wada jednostkowa i nie można na jej podstawie uogólniać opinii do całej poprawionej serii tych silników. W poprzednich seriach problem dotyczył głównie panewek i to ze względu na te wtryskiwacze i procedurę long-life. Jeśli uznajesz ten silnik za taki słaby - to dlaczego kupiłeś M5 F10, gdzie te problemy istniały ? Mogłeś przecież kupić 540i.
  6. Jakie przekręcanie wypowiedzi innych ? Opisuje silnik z punktu widzenia użytkownika. Jeśli miałbym problemy z tym motorem - to bym to opisał. Poza Tobą nikt tu jakoś nie narzeka. Przeczytaj sobie może jeszcze raz 2 powyższe odpowiedzi. Nie miałeś doczynienia z silnikiem w tej konkretnej specyfikacji a sadzisz te swoje farmazony jakbyś wyremontował minimum 50 tych jednostek.
  7. Jeśli obsługuje cały kraj to możliwe :wink: Znowu przekręcasz, napisał wyraźnie - zna auta, a nie że słyszał, dlatego zrezygnował, a kilka eMek i nie tylko w swoim garażu miał. Do drugiego linku się nawet nie odniesiesz, bo już całkowicie burzy Twój idealny wizerunek N63 :mrgreen: Wypowiadam się o N63TU2 bo takowy motor posiadam i mogę coś na jego temat powiedzieć. Chyba jesteś jedyną osobą w całym wątku, która nie ma tego silnika a najbardziej na niego narzeka. Nie czytałem tego linka, bo nie znam j. niemieckiego. Jak komuś się chce to może poczytać fora amerykańskich użytkowników m550i, gdzie jeździ tego najwięcej i tam 95% ludzi jest bardzo zadowolonych z tego silnika. Trafiłem na jeden przypadek wymiany motoru i kilka przypadków wymiany przewodu wodnego do turbiny.
  8. Z wypowiedzi wynika, że akurat tych motorów nie miał a jedynie słyszał o 2 przypadkach. Ja z kolei mam info od kolegi który rozlicza naprawy gwarancyjne w BMW, więc sądzę, że wiedzę w tym temacie ma większą niż całe forum razem wzięte ....
  9. To kolejny raz widać że słabo szukałeś (jak w kwestii F90), albo nie chcesz znaleźć, więc tak na szybko: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=224&t=359388&start=120 https://www.motor-talk.de/forum/motorschaden-beim-m550i-g30-t6554181.html I gość finalnie po 16 stronach wątku na temat V8 N63 - zamówił auto z tym motorem. Na 16 stron nikt z posiadaczy nie wypowiedział się negatywnie a jedynie jeden gość wspomniał, że słyszał o 2 przypadkach problemu z tym motorem (ale oczywiście bez szerszego info, co było efektem padnięcia motoru, a zatrzeć można każdy motor) Zajebista i bardzo rzeczowa recenzja. Ja również napisałem, że czytałem o 1 przypadku. Niestety nie potwierdza to jakoś do końca Twojej opinii bazującej na opowieściach z opowieści. Jak ktoś pyta o ten silnik - to 98% odpowiedzi dotyczy motorów z lat 2009-2013 z którymi oczywiście były problemy. Miarodajne to mogą być bezpośrednie wypowiedzi użytkownika tego motoru i ewentualnie osób serwisujących konkretnie te nowe motory.
  10. Nie jestem specjalistą, przekazuję dalej wiedzę wydawać by się mogło oczywistą o n63, opisaną setki razy. Odsyłam Cię do googla, bo wcześniejsze odpowiedzi i wyjaśnienia olałeś. Po co podnosisz temat wymian oleju i dotarcia do flot skoro piszemy o n/s63? Przeczytałem większość tego co jest w necie o n63. Poczytałem sobie również dużo o n63tu2. Jeśli również to czytałeś to powinieneś wiedzieć, że tu2 jest mocno przekonstruowana jednostką. Nie natrafiłem nigdzie na żadnych forach na informacje o jakieś nadmiernej usterkowości n63tu2. Tutaj na forum masz już 5 stron tego wątku i właściwie to tylko Ty masz hipotetyczny problem z tym motorem, którego nie posiadasz. Piszesz cały czas o złym rodowodzie tego silnika i konstrukcji V-hot, ale nie jesteś w stanie napisać - co tak strasznie się sypie w tym motorze i odsyłasz, żeby sobie w necie poszukać. Piszę konkretnie o TU2 ...
  11. Pytam się Ciebie jako specjalisty od 63tu2 jakie konkretnie części się sypią - więc nie rozumiem dlaczego teraz mnie odsyłasz do googla. Poczytaj sobie więcej o silniku t4 i o tym jak duże zmiany przeszedł od względem poprzednika z serii F Odnośnie wymian oleju - to nigdzie nie napisałem, że to był ukłon w stronę M5 - tylko odnosiło się to ogólnie do wydłużonych okresów miedzyprzeglądowych. Nowe M5 ma z resztą krótsze te okresy.
  12. Nie pytasz, szukasz za każdym razem jakiejś nieścisłości w mojej wypowiedzi, jednocześnie odrzucając fakt, że to najmniej udane V8 od BMW. W dodatku przekręcasz: S63 to bardzo bliski "krewny", poprawiony N63 i mnie na razie nic nie zawodzi. Longlife nie wprowadzono wraz z N63, to już koniec lat 90-tych, a silniki potrafiły jak przywołane wcześniej S62 przejeździć dużo więcej kkm. W dodatku jeśli klient się trzyma wytycznych producenta to źle serwisuje auto? No to wymień konkretnie ta listę padających części w tu2. Napisałem, ze s63t4 wywodzi się z tu2 i są to mocno zmienione konstrukcje względem tych z lat 2011. Wracając do wytycznych producenta i tak wydłużonych okresów miedzyprzegladowych - to miały one na celu tylko i wyłącznie przypodobanie się flotowcom i niskim kosztom serwisu przez 4-5lat użytkowania aut przez floty. Dalej niech przysłowiowy Kowalski martwi się sam i buli. Jak ktoś jest głupi - to wymienia ten olej co 25-30tys km i później pieprzy się, ze motor słaby.
  13. Oczywiście masz rację - dlatego najlepiej kupować auta od świadomych użytkowników i raczej unikać aut po wynajmie - bo tam to już jest totalnie wywalone na wszystko
  14. Oczywistą sprawą jest to, że czasy niezniszczalnych aut typu w123 czy w124 odeszły i nie wrócą. Obecne auta nie są produkowane na przebiegi większe niż 200tys km, bo to się po prostu nie opłaca. Co z tego, że silnik może wykręci te 200tys km a może nie, skoro posypie się cała reszta podzespołów...... Dlaczego z motorami benzynowymi Toyoty jest mało problemów ? bo w większości są to motory wolnossące i wymiana oleju co 15tys km a nie jakieś koncepcje long life.
  15. Wszystkich które nagminnie zawodzą w N63. Dlatego pytam których konkretnie podzespołów bo ja mam ten silnik i mnie nic nie zawiodło. Ty z kolei nie masz tego silnika i wszystko Cię zawodzi. Dlatego moje pytanie, które podzespoły N63TU2 nagminnie siadają ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.