OK, zamieniłem miejscami cewki i nadal 3 cylinder przerywa. Zamieniłem też wtyczki sond za katalizatorem i wyskoczył błąd sondy, tym razem BANK 2. Czy to oznacza, że sonda jest jednak uszkodzona czy to może jednak przerywający cylinder 3 jest powodem błędu sondy? Strasznie gorąco na zewnątrz dzisiaj więc nawet nim aż tak źle nie telepało, poczekam do wieczora i spróbuję jeszcze raz. Zauważyłem też, że zaraz po odpaleniu nie telepie, dopiero po jakiś 15 sekundach ewidentnie czuć, że przerywa. Świece i cewki były wymienione w lipcu i wrześniu 2016, 20tys km temu. Czytam i czytam, wiele osób miało ten problem, wiele osób wymieniało świece, cewki, wtryskiwacze, sondy o2, czujniki wałków rozrządu a okazywało się, że powodem były popychacze zaworowe i tego się obawiam. No ale i tak coś z tą sondą nie tak, w teście drogowym jako jedyna kompletnie nie zmienia napięcia, cały czas wskazuje 0.42V. Skasowałem błędy na ciepłym silniku, pojeździłem i jedyne dwa błędy jakie wyskakują to właśnie sonda za katalizatorem i czujnik poziomu oleju. http://s1.fotowrzut.pl/TWDDFMMKBF/1.jpg