Skocz do zawartości

Feber

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 530D
  • Lokalizacja
    Wroclaw

Osiągnięcia Feber

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Widze, ze przekaznik od swiec to lubi padac:) u mnie rowniez wywalalo blad 6 swiec, 3 byly do wymiany ale przekaznik rowniez. Ja zalatwile swiece przy okazji wymiany kolektora wiec byla jedna robota
  2. Zgadza sie, uzywka z niskim przebiegiem, na razie nie narzekam :8)
  3. hej wymienilem alternator wraz z regulatorem, po tym zabiegu nie wystapily juz zadne bledy, a minelo juz sporo czasu. Wymiana miala miejsce w warsztacie wiec nie mam zielonego pojecia czy jest do niego trudny dostep natomiast za alt wraz z regulatorem zaplacilem 700zl plus 100 wymiana. pzdr
  4. Hej, dokladnie takie sytuacje byly u mnie - przyczyna byl egulator napiecia. Proponuje zapoznac sie dokladnie z tym postem. pzdr.
  5. DEF, jak sytuacja u Ciebie? Zadzialales cos w temacie od ostatniej dyskusji? pzdr.
  6. Hej, od wymiany regulatora wraz z alternatorem przejechalem juz ponad 3 tys km. i wszystko dziala prawidlowo. Wczesniej nie do pomyslenia bylo pokonanie nawet jednej trzeciej z tego bez wystapienia problemu zbyt duzego ladowania. pzdr.
  7. hej, cisza i spokoj... Wyglada, ze regulator byl przyczyna. Jesli dobrze pamietam, DEF, to wymieniles juz alternator, nie? Nic nie pomoglo? pzdr.
  8. Czolem, temat przerabialem na wlasnej skorze: wszystkie mozliwe bledy podczas jazdy, ladowanie niby w normie, aku tez i problemy z odpaleniem. U mnie przyczyna byl reglator napiecia na alternatorze, stad wszystkie wariactwa elektroniki. Proponuje od tego zaczac. pozdr.
  9. Hej, obiecalem, ze odpuszczam z tematem poszukiwan problemu... ale problem mi nie odpuscil... Otoz zostawilem auto w serwisie na wymiane poduszki pod silnikiem. Wczoraj wieczorem gdy przyjechalem odebrac auto wszystko wygladalo niby okej. Zapalilem, przejechalem moze 100 metrow i znowu wszystkie bledy... Pomyslalem restart i po sprawie :8) ale to byl koniec, nie dalo sie juz zapalic, ledwie krecil. Szczescie w nieszczesciu, ze bylem tuz obok serwisu wiec szybko sprawdzili napiecie na aku i 8,2-8,5V. Po uruchomieniu auta (przy pomocy jakiegos startera) napiecie 9V przy wyzszych obrotach ani drgnie... Dzisiaj sprawdzili alternator i okazalo sie, ze jest jakis regulator napiecia przy nim jest walniety i do wymiany. Jutro odbieram auto wiec zobaczymy czy alter to byla jedyna przyczyna. Aku na razie zostawiam 'stare', pojezdzimy zobaczymy. Aha: komputer nie wskazywal zadnych bledow alternatora ani problemow z ladowaniem. pzdr.
  10. Hej, auto ponownie sprawdzone i... nic :? zadnych bledow od ostatniego razu, wszystko pieknie chodzi. Ale mialem przyjemnosc rozmawiac na ten temat ze szwedzkim ASO i gosc powiedzial, ze mieli do czynienia z podobnymi przypadkami i powodem byl ten kabelek przy aku. Jak na razie w serwisie poczyscili wszystkie styki i kazali jezdzic :) Na razie bede jezdzil, pewnie wroce do tematu jak sie sytuacja powtorzy. Daj znac jak sie cos ruszy u Ciebie. pzdr.
  11. W warsztacie powiedziano, ze wymiana MPM oznacza programowanie, a podczas programowania czasami potrafi pasc jakis sterownik, co wiaze sie z dodatkowymi kosztami. Co by powodem wymiany aku? Miales komunikat, ze jest slaby czy tak profilaktycznie? Jezeli ktos juz wymienial MPM to niech sie podzieli swoimi uwagami na powyzszy temat. pzdr.
  12. Hej, niestety nie odzulem zadnych zmian w pracy silnika podczas elektronicznych szalenstw, nastepnym razem zwroce na to uwage :wink: Zapomnialem dodac, iz ostatnim razem komputer odnotowal spadek napiecia do 9v. Wiec raz skok, a raz spadek... W przyszlym tygodniu wybieram sie ponownie do serwisu - maja sprawdzic aku - jakies testy obciazeniowe. Podobno aku tez potrafi dawac wesole oznaki, mimo iz podczas postoju wszystko wyglada w porzadku. Jesli aku bedzie ok, to nastepnym krokiem bedzie ten sprytny kabel, nota bene, slyszalem iz ow kabel (115-120euro) wysyla info o napieciu do sterownika... wiec moze tu jest pies pogrzebany... Odnosnie MPM, myslalem ze wystarczy wymienic modul (koszt ok 90euro) i po sprawie... ale dzisiaj sie dowiedzialem, iz do wymiany dochodzi rowniez programowanie auta. Z uwaga, iz podczas tego procesu czesto uszkodzeniu ulega ktorys/ktores ze sterownikow - dodatkowy koszt... wiec moze lepiej na wymiane MPM wybrac sie do ASO, skoro to taki ryzykowny proces :)
  13. hej, pozwole sobe opisac moj przypadek, ktory wydaje sie byc zblizony do opisywanego w poscie. Dotychczas mialo to miejsce 3 razy: 1. przy zimnym silniku - w czasie jazdy wszystkie urzadzenia sie wylaczyly (radio, wszystkie kontrolki, panel glowny) po czym wszystko sie wlaczylo z nastepujacymi bledami: ABS, cisnienie w oponach, skrzynia w trybie awaryjnym, kontrolki od pasow i DSC, po wylaczeniu zaplonu i ponownym uruchomieniu wszystko zniklo. Po tym zdarzeniu udalem sie do serwisu gdzie powiadomiono mnie, iz zostal zarejestrowany blad skoku napiecia do 17,5v, niestety nikt nie wie co moglo byc przyczyna... 2. po okolo 4 tys km od pierwszego przypadku na cieplym silniku w trasie po okolo 600 km ciaglej jazdy nagle auto sie wylaczylo z podobnymi objawami jak wyzej - wiadomo zjazd na pobocze restart i wszystko pieknie dziala :? 3. w tym przypadku (po okolo 300 km od przyp. 2.) po blisko godzinej jezdzie w korku, dojechalem do miejsca docelowego, i bedac na parkingu ponownie zaczelo sie cos dziac ale tym razem z innymi objawami, otoz zaczelo sie od cd, ktore sie wylaczylo i duzy wyswietlacz zaczal blaknac, az sie wylaczyl i probowal powstac i oczywiscie wszystkie mozliwe bledy. Dodatkowo pojawil sie komunikat o slabym aku... - czyzby to bylo przyczyna blaknacego wyswietlacza... :?: :idea: nauczony doswiadczeniem... restart i niestety ale caly czas pojawial sie blad skrzyni biegow i nie dalo rady juz zapalic auta, rozrusznik obrocil raz moze dwa i amen. Oczko na aku czarne wiec wyglada, ze nie naladowany dostatecznie. Po okolo 40 minutach blad skrzyni biegow zniknal i auto zapalilo na tzw. dotyk :? Po podlaczeniu do kompa oto co zostalo zarejestrowane: 4475 Intelligenter Batteriesensor 4548 Powermanagement Bordnetz 4501 Abgasruckfuhrregelung 3F62 Fahrgeswindigkeitssignal No i teraz do sedna sprawy. W warsztacie probowano znalezc przyczyne, niestety bez skutku. Ladowanie wyglada ok 13,8-14,1. Oczko na aku zielone :!: :!: :!: Zadne testy nic nie pomogly. Gwoli ciekawosci nad aku znajduje sie duzy czarny przekaznik, wyciagniecie go powoduje wyskoczenie wszystkich mozliwych bledow :? :? no ale to chyba nie moze byc zrodlo problemow. Duzo sie mowi o MPM ale o przypadkach zamoczenia, a tu jest suchutko. No i to 'wyladowane' aku... A moze to ten 'inteligentny kabel' przy aku 1 http://de.bmwfans.info/parts/catalog/E60/Sedan/Europe/525d-M57N/LHD/N/2004/browse/vehicle_electrical_system/battery_cable/ Jakies sugestie, ktore pomoga zidentyfikowac zrodlo problemow??
  14. Jadac legnicka w strone centrum zjazd do Magnolii i na pierwszym rondzie 3 wyjazd, lukiem w lewo, w prawo ponownie w prawo i na samym koncu tego kompleksu budynkow znajduje sie ow warsztat (szyld Auto-Shop) - od strony ulicy Dabrowki.
  15. Olej w ASB wymienia, odczytaja bledy, przeanalizuja je ale o remontach nic nie slyszalem. Jezeli masz cos powazniejszego do zrobienia ze skrzynia to polecam ASB Dlugoleka: http://www.lekop.beep.pl/co.htm - naprawialem u nich skrzynie w Audi S8 i sa niezli. Dodatkowo moga przeprowadzic diagnostyke komputerowa skrzyni. Proponuje zadzwonic i popytac.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.