Skocz do zawartości

Robak81

Zarejestrowani
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Robak81 w dniu 22 Października

Użytkownicy przyznają Robak81 punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    2014 f10 535i, 2000 e39 530i
  • Lokalizacja
    Białystok

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Robak81

  1. Jak chcesz się cieszyć bezproblemowa jazda to nie zmieniaj, a jak chcesz mieć bardziej komfortowe auto to poszukaj innego.
  2. A w tym modelu jest rwd?
  3. Nie wiem czy to pomoże ale mam ix1 30xdrive od nowości. Odebrane w grudniu 2023. Do dziś zrobione prawie 17 tys. km i zero problemów. Auto wydaję się być dobrze zaprojektowane i solidne jak skała.
  4. Dzięki za komentarze. Długo nie wytrzymałem. Lakier wyglądał paskudnie więc zabrałem się do pracy. Skrócona relacja. Na początek mycie, dekontaminacja i glinkownie rękawicą clay mitt Następnie korekta. Zacząłem cięcie od twardej gąbki ale strasznie się umęczyłem. Lakier twardy a siatka rys głębsza niż się spodziewałem. Gąbka poszła w odstawkę ma rzecz futra. Kilka zdjęć z by pokazać różnicę Wycięcie rys wyszło na zadowalającym poziomie. Potem finisz maszyną DA. Lakier odzyskał lustrzany połysk... ... a ziarno zostało wydobyte. Zastanawiałem się dlaczego ten lakier nazywa się szafirowo-czarny? Na zdjęciu poniżej widać przewagę niebieskich ziarenek. Po korekcie całe auto jest w pyle i syfie. Mycie i odtłuszczenie lakieru. Na masce zrobiłem zaprawki. Kosmiczna ilość odprysków. Wrzuciłem na lakier wosk z dużą ilością carnauby. Leżał długo na półce i się kurzył. Używałem go może 2 razy. Efekt jest bardzo fajny czyli lakier dostał głębi, przyciemnienia i wrażenia mokrego.
  5. A gdzie wypuszcza?
  6. W grudniu zeszłego roku odebrałem nowe ix1 30xdrive. Postanowiłem zostać testerem i pierwszy raz w życiu wrzuciłem od razu po odbiorze całoroczne opony hankook kinergy 4s w rozmiarze 225/60 r17. Od tego momentu czyli przez jakieś 10 miesięcy auto przejechało 17 tys. km. Przypomnę że waży ponad 2 tony, ma ponad 300KM i prawie 500nm przyspiesza do setki w 5,5s. Wygląda jak pudło a jedzie jak bolid. Czy to śnieg i śliska nawierzchnia, czy deszcz, czy upał auto na tych kapciach zachowuje się wzorowo. Nie było żadnej dziwnej lub niebezpiecznej sytuacji. Nie oszczędzam go tylko w miarę możliwości daję w palnik ile wlezie a opony nigdy nie zawiodły. Także jak ktoś ostro upala bmw M to całorocznych nie polecam a dla całej reszty kierowców, którzy normalnie użytkują swoje auta jak najbardziej. Jeden kolega tutaj to żyje w jakieś wyimaginowanej rzeczywistości. Jak to jest że u niego ludzie jeżdżą struclami na oponach premium a ja przed chwilą kupiłem 7 letnie bmw 7 od pierwszego właściciela który sprzedał mi je na zimowych chińskich oponach Firemax 19", które nawet nie mają ochrony rantu felgi. Jakiś pech cholera.
  7. Czołem, pozdrawiam forumowiczów. W końcu spełniłem swoje marznie o g11. W garażu stoi od ponad tygodnia 740d xdrive. Przywiozłem je z Gdańska z salonu Bawaria Motors. Przebieg 97 tys. km rok 2017. Auto w dobrym stanie jedynie lakier porysowany, dużo odprysków na masce i wypiaskowane lasery. Widać że śmigało na trasach z dużą prędkością. Planów sporo ale na początek lakier nad którym zacząłem pracować oraz wymiana płynów. Trochę fotek zaraz po zakupie.
  8. Model: g11 740d xdrive Silnik: B57 Przebieg: 97 tys km Styl jazdy: zazwyczaj normalny, czasem trochę szybciej Użytkowanie: 70 trasa, 30 miasto Zużycie bieżące: nie wiem, dopiero kupiłem Instalacja LPG: nie DPF: tak Dotychczas: Nie wiem Proszę o polecenie oleju. Wymiana co 10 tys. km.
  9. Auto wystawione na sprzedaż https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-bmw-535i-m-pakiet-hud-nappa-ID6ENwMX.html?isPreview=1
  10. Sprawdzić zawór DISA i może jeszcze przepływomierz.
  11. Dzięki. System audio brzmi tutaj bardzo dobrze. Nie jest to może wybitne granie jak Mark Levinson albo Bang & Olufsen ale daje radę. Wydaje się że skrajne pasma są lekko podniesione. Skręciłem bas jedną kreskę poniżej centrum bo czasami przy pewnych utworach zaczynało męczyć. Ostatnio jeździłem MB w212 e350 4matic z H/K i brzmieniowo są zbliżone. Jedyny problem u mnie jest taki że radio czasem gubi fale w trasie. Może to wina przestrojenia z USA na EU.
  12. Kilka nowych rzeczy w aucie. Został wymieniony olej w silniku, skrzyni automatycznej i dyferencjale. Na klapę wleciała lotka w kolorze nadwozia. Auto w końcu ma setup zimowy czyli felgi z palety f10 styling 328 8x8" et30 a na nich opony Semperit Speed Grip 3 245/45r18 V XL. Kilka fotek. Na tabliczce jest tylko wartość ciśnienia dla opon 19" mieszanych. Jestem ciekaw czy dla 18" też jest taka sama. Może ktoś przerabiał ten temat?
  13. Jakim cudem zimówki mogą być twardsze od letnich? Raczej jest na odwrót. A to że komfort się nie poprawił to nie jest wina opon tylko zawieszenia. Wygląda fajnie.
  14. U mnie w f10 miałem też takie wrażenie latem że przy wyłączonej klimie leci lodowate powietrze ale działo się to tylko zaraz po odpaleniu silnika. Po przejechaniu pewnego dystansu przestawało wiać lodowate i zmieniało się w ciepłe. Przestałem sobie zawracać tym głowę.
  15. X2 to domyślnie fwd więc tam nie ma takich opcji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.