Skocz do zawartości

stach7608

Zarejestrowani
  • Postów

    181
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O stach7608

  • Urodziny 08.08.1976

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E-39 530dA 1999 Touring
  • Lokalizacja
    DLE Legnica

Osiągnięcia stach7608

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. ..spryskaj to wodą z mydłem i będziesz widział jak duże są ubytki powietrza, bo pęknięcia tam to z racji wieku poduchy standart :mrgreen:
  2. stach7608

    Alternator E39 M57

    ..mam u siebie od E 60 Bocha 150 A ..kupiłem przez pomyłkę sprzedającego, źle go opisał. Montujesz bez tej łapy i wtyczka jest inna..wtyczkę wziąłem z silniczka spryskiwacza...(tego dodatkowego na koncentrat pod maską) Trzeba prze-lutować przewody (zamienić ).. jak tego nie zrobisz to nie zgasisz auta z kluczyka ( ma jakiś związek :D ).. acha i szersza o jeden rowek jest rolka paska wieloklinowego, ale to w niczym nie przeszkadza :mrgreen:
  3. Pełny opis..co z czym :wink: http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=18&t=28168
  4. ..tu jeszcze masz taką podpowiedz http://www.bmw5er.pl/viewtopic.php?f=18&t=59791&p=804996#p804996
  5. stach7608

    m57 duże spalanie

    ..najdziwniejsze jest to,że żaden parametr nie odbiega od normy..przeplywka?..niby ok..a spróbuj się przejechać na odłączonej..dolot chyba też w porządku...takie rzeczy byś wyczaił..motor nie dogrzany?
  6. ..jak temperatura oleju jest grubo ponad 100..to takie jaja są normą..jak olej spadnie do 90 to te anomalia nie mają miejsca
  7. ..a ja bym zaczął od najprostszej rzeczy,czyli poszukaniu nieszczelności. Na pierwszy ogień podkładki miedziane pod wtryskami tam najczęściej gubi kompresje. U mnie jedna była dosłownie wypalona i nagar na całej długości "kanału" wtryskowego. Dwa inne też puszczały ale już mniej. Po wymianie nie ten samochód :mrgreen:
  8. ..pod inpe podłączałeś?..powinna wyczaić który to zawór fisiuje.A może coś z wiązką do skrzyni..wtyczka nie łączy czasem i z stąd te jaja.
  9. stach7608

    m57 nie odpala

    ...pompa wysokiego ciśnienia albo wtryski leją.Innej opcji tu nie widzę :roll:
  10. ..uwierz mi będzie działać wyśmienicie http://www.bmw5er.pl/viewtopic.php?f=18&t=59791&view=unread#unread
  11. ...na krótko nie sprawdzaj,uszkodzisz go na pewno. O ile jest sprawny.
  12. stach7608

    Twin Turbo do e39 530D

    ..też poluje na 2260v..ale czy mój GM to wytrzyma?..Roger, miało by to rację bytu na seryjnym sofcie? :think:
  13. ..na 90% konwerter "umarł"..szukaj z poliftowej najlepiej z końca produkcji. Jest bardziej wytrzymały przenosi moment do 400Nm ...te szarpania na autostradzie co opisałeś to pierwszy objaw :norty: ...zakładając,że stan oleju jest ok.. :mrgreen:
  14. ..i jak po zabiegu? Jakieś odczuwalne różnice w pracy silnika?
  15. ..wszystko wskazuje na nie wystarczające doprowadzenie paliwa do silnika..nie masz przypadkiem coś przy granicy 15l w zbiorniku? Pompka w zbiorniku mogła kleknąć.Pompka podprogowa też miała by takie objawy,podepnij pod inpe i sprawdź ciśnienia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.