Skocz do zawartości

bogumil

Zarejestrowani
  • Postów

    74
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było e34 520i, e46 320ci
    jest e46 330CD m pakiet
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia bogumil

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Siemka, kolega zamierza kupić e46 pierwszą w życiu, co myślicie o tej? http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-stan-idealny-m-pakiet-jedyna-ID6yfy8X.html Proszę o opinie :)
  2. Czy możesz podmienić martwe linki? Potrzebny mi Twój tutrial ;)
  3. bogumil

    e46 CD m57n - wymiana visco

    Czołem, no więc visco się kończy. Bulgocze, co wyraźnie słychać po wyłączeniu silnika. Zatem wymiana visco. Jakiego producenta visco polecacie i czy idzie to zrobić samemu z piwem? :o
  4. Panowie wyjaśniło się. To nie uszczelka pod głowicą :D Termostaty ok, odpowietrzony układ był i jest. Winowajcą jest visco. Z zatrzymanym viscio silnik gaśnie bez bulgotania. Dzięki wszystkim za pomoc :)
  5. Zabrałem się za odpowietrzanie. Po całowitym odkręceniu odpowietrzacza, płyn dosłownie wypluwa się. Gdy odkręcić chciałem korek zbiorniczka kiedy był odkręcony odpowietrzacz, płyn zaczął wypluwać się konkretnie na zewnątrz. gdy odkręcam tylko korek zbiorniczka, wszystko jest ok. Zobaczcie filmik https://www.youtube.com/watch?v=-tEPJX6AgW4 Zapowietrzenie czy uszczelka pod głowicą?
  6. Nie. Przed wymianą też bulgotało. To już druga wymiana EGR. Pierwszy EGR była otwarty cały czas.
  7. Albo po prostu termostat główny jest pół otwarty non stop. To by tłumaczyło czymu na zimnym bulgocze w chłodnicy? :?: :shock:
  8. a może mam płyn chłodzący do bani i się gotuje :shock: ? może to jego wina?
  9. Na zimym też jest ten objaw.
  10. Ostatnio wymieniłem termostat EGR, ciekł, trochę płynu zwiało, pojawiła się kontrolka płynu. Dolałem, zrobiłem 600km i wszystko ok, płyn jest. Spoko, nagram, jak tylko odbiorę furkę od lakiernika.
  11. Czołem, mam taki problem. Nie ubywa mi płynu chłodniczego, nie przybywa oleju ani nie ubywa, brak majonezu pod korkami, temperatura idealnie w pionie po przejechaniu tych 6-8km. Natomiast i na zimnym i na ciepłym, jak wyłączę silnik, słychać że w chłodnicy i okolicach pojemniczka słychać jakby coś się gotowało/bulgotało przez kilka sekund i ustaje. Jak pojemniczek jest otwarty, to płynu nie wyrzuca i nie widać aby cokolwiek bulgotało. Silnik chodzi bardzo dobrze i na zimnym i na ciepłym. Czy to uszczelka pod silnikiem? :cry:
  12. Powiem tak. Bimmerkę kupiłem w lutym 2015 i od początku bulgotało po wyłączeniu - nie odpowietrzałem nigdy. Teraz po wymianie EGR próbowałem odpowietrzać, tylko że jedyne co zrobiłem, to odkręcałem śrubkę pojemniczka i ściskałem wąż. Płyn ciekł od razu, nie było powietrza. Chyba że układ jest poważnie zapowietrzony i dodatkowo źle to robiłem?
  13. Czołem, mam taki objaw i nie wiem czy się martwić czy nie :| Po wyłączeniu silnika wyraźnie słychać przez kilka sekund bulgotanie w chłodnicy. Silnik chodzi równo od samego początku, temperatura w pionie, utrzymuje się. Nie przybywa ani nie ubywa mi oleju, korki czyste. Płynu nigdy nie ubywało. Ostatnio miałem wyciek w termostacie EGR który wymieniłem. Po wymianie podczas jazdy pojawiła się kontrolka że mam mało płynu, ale to pewnie dlatego że musiało mi go trochę wycieć przez dziurawy termostat EGR. Dolałem wody i jest ok. Co z tym bulgotaniem? Ktoś miał podobne atrakcje? :? pomocY :cry:
  14. bogumil

    e46 / Dewastacje BMW

    głupie baby na parkingu uderzają drzwiami! nie patrzą tylko walą w drzwi obok! Już z doświadczenia wolę parkować dalej i zająć dwa miejsca niż blisko i mieć obicia.
  15. Lewe powietrze trudno zlokalizować. Znacie jakieś metody? Próbowałem psikać wokoło silnika auto startem i nic się nie działa. Jak sprawdzić czy nie ma lewego przy ODMIE? rozkręcianie? :x
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.