Grzechutrz
Zarejestrowani-
Postów
116 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
bylo: E46 Touring 330d 2004 Black;E46 Touring 320d 2003 Blue; E81 120d
jest: F10 525d sedan.... -
Lokalizacja
Bern, Switzerland
Osiągnięcia Grzechutrz
Entuzjasta (6/14)
0
Reputacja
-
Cos nie dziala ten plik torrent?
-
Witam. To c moge isc do mojego dealera BMW i zarzadac wymiany oleju w skrzyni ZF 8 biegow automat? Przeciez mnie wysmieje..... Pozdro
-
Hej Kilka faktow na temat 8 biegowego automatu. W F10 stosowane sa dwa rodzaje skrzyn autoamtycznych 8 biegowych. jedna to z oznaczeniem 45(450nm dla benzyniaka/500nm dla diesla) i druga skrzynia oznaczona 70 (700nm). Silniki benzynowe wlacznie z 535i maja skrzynie 45, a takze 2,0d 3,0d (204KM). Reszta silnikow diesla ma ta mocniejsza skrzynie o oznaczeniu 70(GA8HP70Z). Z moich doswiadczen 8 bieg 130km/h 1600obr/min Pozdrawiam
-
Witam Bylo to juz chyba milion razy na tym forum. Nie mozna porownywac silnika R6 z R4 bo to jest bezsensu. Kultura 6 cylindrow jest o niebo lepsza niz 4 garow i tego czlowiekowi ktory jezdzil jednym a drugim nie wcisniesz. Mam 525d w wykonaniu R6 i nie zamienil bym na 525xd ktory ma silnik R4. Nastepna sprawa, ja nie wiem jak mozna czepiac sie tylnego napedu ze sie nie dam tym jezdzic... Kolejna bzdura.... Jak sie pojawilo DSC problem uciekajacego tylu znikl. Jezdzilem roznymi modelami bmw i to ze cos sie dzieje z tylem to wielka frajda a DSC nie pozwoli ci na wyprzedzenie tylu... A wrecz wielu moich kolegow co sie przesiadlo z tylnego napedu na naped AWD i teraz wraca do RWD.... Co do Audi... No coz nowe A6 w srodku jest ladne, napewno inne niz BMW. W wersji S-line mozna sie zakochac, ale.... nie ma silnika i fajnego napedu.... A siedzenia te z s-lina nie dorownuja tym z BMW typu comfort (czy jakos tak) Pozdro
-
Witam. mam problem z czujnikami cofania w moim E81 z 2007. Czujniki dzialaly, lecz musialem zdjac zderzak do lakierowania i po ponownym zlozeniu nie dzialaja. czujniki zdemontowalem do lakierowania i auto jezdzilo przez chwile bez czujnikow. Musze je teraz jakos aktywowac? Moglem tez pomieszac czujniki(nie trafily w swoje miejsce), ale wszystkie maja ten sam numer wiec dlatego nie numerowalem ich. Moze ktos z was wie co jest nie tak. Prosze o pomoc. pozdrawiam
-
Hej. Wymiana odmy 900zl jesli nowa kompletna odma w serwisie bmw kosztuje 160zl. to za co reszta tych pieniedzy???? kocham takie serwisy. potem sie mowi ze utrzymanie bmw jest drogie:):)
-
ludzie przeciez e46 wazy ponad 1500kg i wy chcecie by palil 5 litrow..... no to powodzenia, najlepiej sciagnij wtyczki z dwoch wtryskow to nie bedzie palil tych 6 litrow....
-
hej odepnij silnik od spryskow reflektorow i bedzie tez git. nie bedzie ubytku plynu i problem sam zniknie:):)
-
WItam. Troche minelo ale chcialem sie podzielic swoimi problemami. Auto odpalilem , dwumase kupilem nowa tak samo jak sprzeglo. wszytko super ale uwazalem ze cos nie jedzie tak jak powinno. na hamowni wyszlo 122KM czyli malo. zaczalem dalej szukac i znalazlem. sprzedano mi silnik od 318d z 2006 roku. czyli euro4 , 8 znakow kodowania wtryskow itp. moc mala bo wtryski male, wiec zmienilem na stare no i wiem czemu sie stary silnik rozpadl. jeden wtrysk lal i dlatego tlok splynal, ale najciekawsze jest to ze nie rozpadl sie tlok z cylindra gdzie wtryskiwacz lal tlko poprzedzajacy. ewidentnie widac bylo to na korektach gdzie sterownik rekompensujac lejacy wtrysk zubarzal poprzedzajacy wtrysk. tam temp rosla z ubogiej mieszanki i zrobilo to borute. najwazniejsze ze wstawilem dobry wtrysk zakodowalem i wszytko dziala jak ta lala. mam prawie nowa fure:) turbo sprzeglo dwumasa. teraz musze zaczac sprzedawac czesci by troche odzyskac kasy:):):) Pozdrawiam jesli ktos potrzebuje jakiejs wiedzy co pasuje gdzie jak kupic dwumase do 6 biegowej skrzyni (a w polsce jest nieosiagalna wg intercars i innych hurtowni bo jakos luk nienadarza z produkcja) to zapraszam do dyskusji:):)
-
330d - kontrolka dde i gasnie, wtryski?regulator cisnienia?
Grzechutrz odpowiedział(a) na wazkamax temat w E46
Akurat lampka dde nie odpowiada tylko za grzanie swiec tylko to jest tkz mil jak w benzyniaku. co do bledow na swiecach i sterowniku dopadl cie typowy problem e46 z silnikiem diesla , podpowiem ci tylko ze sterownik swiec jest zamontowany na lapie od silnika i jakos nie wytrzymuje drgan, a ze jest to komputerek to sie psuje poszukaj na llegro. twoj problem z brakiem mocy i dzialaniem silnika jest prawdopodobnie zwiazany z uszkodzonymi wtryskami(przelewaja na przelew i komputer nie potrafi podniesc cisnienia) lub regulatorem cisnienia cr zamontowanym na listwie cr. mysle ze podlaczenie komputera (tym bardziej ze interface kosztuje 80zl na allegro) wyjasni twoj problem. Jesli ta ilosc inforamcji jest dla ciebie za mala do zdiagnozowania problemu, zapraszam do dyskusji, ale proponuje troche poszukac na necie o zasadzie dzialania cr, chyba ze oddasz do zakladu mech. pojazdowej do naprawy... -
Witam. Jak nie ma dpf to mozesz zalac kazdy syntetyk ze specyfikacja B3/B4 czy to bedzie 5w-40 czy tez 0w-40. Ja leje 5w-40 i wymieniam co 10tys. olej z oznaczeniem LL maja druga wartosc tylko 30 czyli gorzej sie zachowuja przy duzym rozgrzaniu oleju
-
Witam. Mam orginalne turbo w idealnym stanie nie regenerowane do silnika 150KM euro4 czyli z roku 2004. jesli chcesz sprzedam. sprawdz tylko czy masz sterowanie elektroniczne turbiny. ja nie zamontowalem bo mam euro3 czyli sterowanie podcisnieniowe turba...
-
Witam. Moze ktos bedzie zainteresowany turbo do 320d 150KM ? szkoda ze mi nie podpasowala bo jest w idealnym stanie, a ja bede musial sie zadowolic regenerowana. wiec do sprzedania turbina ze sterowaniem elektronicznym , wal z kompletem panewek, walki rozrzadu, miska olejowa.... zainteresowanych zapraszam na priv
-
Witam. Juz napisalem ze slupek nie pasuje gdyz w nowszym silniku m47n2 sa inaczej umieszczone alternator, klima, wspomaganie, dlatego uszy na silniku nie pasuja. Wiec zakupilem silnik m47n tylko ze eu4 i kolejne problemy. Najwiekszy jak narazie to dwumasa i turbo. Myslalem ze turbo da sie zrobic ze zmienie muszle i bedzie git a tu kicha. eu4 ma sterowana elektronicznie kierownice a eu3 ma zwykla gruszke i nawet jakby zmienic tylko wirnik to sie nie da bo sa rozne srednice lopatek. lekka masakra:):) bede informowal o dalszych problemach swapa:)
-
No generalnie o tym jest ten post. Ale dla tych co uzywaja opcji szukaj. Silnik m47n2 czyli z e87 i seri e90 a takze x nie pasuje gdyz ma inne uchwyty na pompe wspomagania i alternator..... tyle co sprawdzilem