Skocz do zawartości

marko1166

Zarejestrowani
  • Postów

    134
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F10 520D b47
  • Lokalizacja
    Irlandia

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia marko1166

  1. Jesteś pewny tego przebiegu 🤔 Ja w poprzednim samochodzie rozbierałem przy 280k i klapki nie miały luzu a kolektor nie był aż tak bardzo oblepiony Zaglądałem tam tylko dlatego że kruczeć od wody się urwał i musiałem zdemontować kolektor silnik n47 Myślę że gdyby nie to że musiałem zdjąć kolektor jeszcze pewnie długo tam by nie trzeba zaglądać
  2. Kup sobie chiński z androidem plug&play zyskasz dużo fajnych funkcji można podpiąć kamerę z cofania i nie trzeba wymieniać nic poza wyświetlaczem
  3. Sprawdź odważniki na felgach Ja tak miałem pow wymianie klocków zacisk był troszkę szerszy i haczył o odważniki ktoś źle przykleił
  4. U mnie przed pierwszą wymiana nic się nie działo wymienili chłodnicze i zaczęło ubywać płynu 😢 dopiero po kolejnej akcji serwisowej po wymianie na nowego typu chłodnicze i egr znowu bez problemu Jest mały problem nie da się wykręcić śruby od alternatora bez odkręcenia chłodniczki 😂 bo nowa jest większa niż stara i śruba nie przejdzie od alternatora
  5. Namiary możesz dać tylko Ja mieszkam w Irlandi i dopiero tym samochodem będę w wrześniu w Polsce A telefonicznie nie wiem czy ktoś mi pomoże mój nr tel +353879206792

  6. A jak już jest temat układ chłodzenia mam pytanie W samochodzie z silnikiem n47 pokazuje mi temperaturę ok 100% teraz mam nowszy model z silnikiem b47 i temperaturę pokazuje ok 80% i tak się zastanawiam czy termostat zepsuty czy w tych modelach tak pokazuje 🤔
  7. A u mnie on się przetarł od filtra oleju przy przebiegu 280 k już myślałem że płynu ubywa przez nowa chłodnicze egr bo stało się to krótko po wymianie 😂
  8. Nie wiem nic na ten temat mam samochód dopiero od miesiąca 3 właściel a nic nie widać żeby były jakieś roboty blacharskie
  9. Wydaje mi się że to nie jest problem padającej przekładni ponieważ błąd wyskakuje czasem i nie w momencie gdy pracuje przekładnia jak kręcę kołami ,wtedy to by wskazywało na kończącą się przekładnię Błąd wskakuje w 99% jak włączę wyłączę samochód kilka razy pod rząd raz mi się tylko zdarzyło że zapaliłem i wskoczył błąd od razu Jestem bardziej za tym że problem jest w kodowaniu jak to jest opisane w tym co podałem
  10. Wydaje mi się że znalazłem odpowiedź co prawda jest to rozwiązanie problemu z mini ale opis usterki dokładnie taki sam jak u mnie i kod błędu ten sam https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2015/MC-10147641-9999.pdf Mam pytanie do znawców tematu w marcu mam wizytę w serwisie Bmw na wizytę akcji naprawczej egr, poduszek powietrznych i coś z oprogramowaniem i się zastanawiam czy wtedy mogą usunąć tą usterka czy trzeba to zgłosić dodatkowo
  11. Bmw F10 2015 2l diesel Błąd 4823E6 EPS control unit Internal control unity fault (output stage or EPS motor ) Witam mam problem w moim BMW czasem pojawia się błąd układu kierowniczego brak wspomagania Jak wyłączę samochód i odpalę ponownie problem znika, nigdy nie pojawił się w czasie jazdy czy ktoś miał może podobny problem i może coś doradzić gdzie szukać problemu W serwisie powiedzieli przekładnia kierownicza do wymiany😢 tylko problem pojawia się tylko czasem nie jest tak że wspomagania niema cały czas
  12. Z racji tego że ostatnio miałem problemy z alternatorami w moim samochodzie od 2 tygodni jeżdżę i obserwuję ładowanie w moim samochodzie Problemy miałem był zepsuty alternator wymieniłem na nowy po tygodniu znowu zepsuty 😡 sprzedawca wymienił na nowy wymieniłem i obserwuję teraz ładowanie Po wymianie alternatora ładowanie miałem cały czas między 14.5 v a 15v ale większość czasu utrzymywało się na 14.6v tak samo było na tym alternatorze co tydzień działał i się zepsuł . Pomyślałem sobie że to troszkę za duże ładowanie i postanowiłem wymienić akumulator bo już był stary 12 lat mimo że nie dawał objawów zużytego palił dobrze i nie było żadnych komunikatów że jest problem Jak wymieniłem akumulator to ładowanie spadło do 13.9v 14v i tak się utrzymuje ,jak kilka razy zapaliłem samochód i zgasiłem to później przez kilka kilometrów ładowanie wskoczyło do 15v i spadło później 14,6 v na kilka kilometrów i chyba po 10 km znowu do 13.9 v i teraz tak się utrzymuje od kilku dni Jedynie jak zdejmę nogę z gazu to wtedy jak ładuje z tego dodatkowego doładowania to wskakuje na 14.7 v Akumulator zawsze jak gaszę samochód ma powyżej 13v a o tej porze roku działa dużo odbiorników prądu wycieraczki ,światła podgrzewanie tylnej szyby ,siedzenia
  13. Wydaje mi się ze tym razem wymieniają cały komplet ponieważ zmieniała się firma która produkuje chłodnice i egr i dlatego zmieniają cały komplet ,przynajmniej tym razem u mnie wymienili wszystko a z chłodniczką byłem już 3 razy wzywany Pierwszy raz tylko sprawdzili ,drugi raz wymienili chłodniczkę i po tej wymianie zaczęło mi ubywać płynu chłodzącego i kilka miesięcy temu kolejne wezwanie i wymiana egr i chłodniczki
  14. Na takiej podstawie ze samochód mam już 8 lat i wiem kiedy grzały lusterka a teraz wcale nie grzeją 🤔 A jak mówisz ze BMW decyduje kiedy ma grzać to wychodzi ze moj zrobił się strasznie leniwy może z starości i dlatego nie chce mu się grzać lusterek 😂
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.