Skocz do zawartości

SaluCK

Zarejestrowani
  • Postów

    304
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 528i 99r.
  • Lokalizacja
    Chorzow/Kielce

Osiągnięcia SaluCK

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. ktoś sobie poradził z tym problemem bez wymieniania lusterka?
  2. pomajstrowałem i mam to :D goście od wydechu zamienili miejsce sond, sonda z banku 1 była w miejscu 2. podmieniłemi jak ręką odjął brak wypadania zapłonów, równa praca i super sound. pozdrawiam
  3. w końcu dzisiaj udało mi się zainstalować INPA i zobaczyć na kompie co się dzieje z odczytami. mam 4 błędy, kod 227 lambda control tolerance bank 1 to big oraz 3 pozostałe dotyczące wypadania zapłonów z cylinda 4,5,6. pod statusem F7 cylindry 4,5,6 wykraczają poza skalę 3-3,2 pozostałe od 1 do 3 - 0,00 odczyty sond na zimnym przed katem bank 1 - 0,22 bank 2 - 0,77 Wskazywałoby to jednak chyba na uszkodzoną sondę z przedziału kolektora 4-6. jakby to było lewe powietrze lub problem z przepływką raczej problem z nierówną praća pojawiłby się na wszystkich cylindrach. Prośba o radę
  4. Jednak chyba zła mieszanka i wszystko wskazuje na to że jest za uboga. Do mniej więcej 50 stopni jest ok, wszystko fajnie działa jest moc i spokój, jak się rozgrzeje zaczyna trząść i od 50 do 90 stopni bardzo wolno się rozgrzewa (co też według mnie wskazywałoby na zbyt ubogą mieszankę) Tylko nie wiem dlaczego komputer nie wyrzuca check engine. Wzrokowo nie widzę nic ani pod maską ani pod autem aby było coś nie tak. ten dymek o którym pisałem to raczej z przepalania się wydechu i bandaży na kolektorze. Muszę podpiąć pod kompa i sprawdzić odczyty z sond.
  5. Dzięki za wskazówkę ale dlaczego miałby zacząć wypadać zapłon? sondy jak najbardziej do sprawdzenia. Dzisiaj odpaliłem go chociaż robię to strasznie nie chętnie bo pracował zawsze równiutko a teraz cierpi i pod maską pojawiły się spaliny z okolicy kolektora. więc obstawiam jednak, że go albo nie dokręcili lub źle zamontowali uszczelkę. Z tego co czytam i oglądam to wszystkie objawy jakie mam mogą właśnie się wiązać z nieszczelnością kolektora.
  6. Koledzy, wczoraj odebrałem auto od firmy która montowała mi całkowity nowy wydech od kolektora po tłumik końcowy. Kolektor wydechowy Schmiedmann dedykowany do mojego modelu ze sportowymi katami, środkowy tłumik z rezonatorem zastąpiłem tłumikiem przelotowym magnaflow i tłumik końcowy też magnaflow. Po założeniu brzmiał super, pracował równo i po dodaniu gazu też ok. Wszystkie elementy dedykowane do e39 528i. nie jeżdżę nim nacodzień i dzisiaj chciałem przejechać się kawałek aby zobaczyć jak to działa i brzmi. Niestety pojawiły się dziwne, dość mocne wibracje na biegu jałowym całej budy. jak obsłuchałem go z zewnątrz nie ma równego płynnego dźwięku tylko niestety "traktor". pod maską sam silnik również ma wibracje. obroty są stabilne i nie wariują. co dziwne po dodaniu gazu wibracje ustają ale wydech "popierduje" jak traktor, nie równo. co myślicie? oczywiście wrócę do tych gości ale zastanawiam się co mogło pójść nie tak. 1) sondy lambda powariowały przez inne katy? 2) usunięcie rezonatora i środkowego tłumika aż tak wpłynęło ciśnienie w kolektorze i na kulturę pracy? 3) źle zamontowany kolektor lub wydech który rezonuje na wolnych obrotach? poradźcie coś, będę wdzięczny. pozdrawiam tak jeszcze się zastanawiam czy wibracje i efekt "traktora" może być spowodowany nieszczelnością?
  7. dodatkowym spostrzeżeniem jest wpływ temperatury, im cieplej tym częściej jest to odczuwalne
  8. czyszczona i nic, bez zmian
  9. odświeżam temat plus mam nowe spostrzeżenia, jak ostro jeżdżę (więcej gazu) problem w ogóle się nie pojawia, wyłącznie przy delikatnej jeździe. zawsze ok 1800-1900 obrotów praktycznie na każdym biegu.
  10. witam, od jakiegoś czasu zauważyłem dziwny problem u mnie, może ktoś miał coś podobnego. zaczęło się od tego że ruszając z jedynki miałem skok na pedale gazu tzn. wciskając delikatnie pedał gazu był moment w którym pedał miał uskok i szarpnięcie. ostatnio zaczęło się pojawiać to również na wyższych biegach. dziwne jest to że jak silnik jest wyłączony to nie ma nic przy wciskaniu pedału gazu, natomiast jak włączę zapłon problem jest od razu wyczuwalny za każdym przyciśnięciem pedału gazu. uskok jest również wyczuwalny jak chwytam koniec linki przy potencjometrze i dodaje gazu . przepustnica ma ok. 3 lat ponieważ mój oryginał poszedł do utylizacji ale problem był inny i kupiłem nowy oryginał w aso. proszę o pomoc pozdrawiam
  11. jak wstawisz nowe sprężyny standardowe i nowe amory to autko pójdzie ci trochę do góry i przez jakiś czas będzie wyżej
  12. :D :D a co chcesz zrobić offroad e39 nie od -30 mm do -60 mm
  13. szczerze ci powiem że nie wiem, jak będziesz chciał to dam ci numer telefonu do przedstawiciela Vogtland na Polske, z którym byłem w kontakcie w sprawie zakupu. jeśli chodzi o wygląd to na razie nie ma chyba co oceniać. sprezyny na najwyższym gwincie są ok -30 mm w stosunku do standardowego zawieszenia mechanik kazał mi pojeżdzić troche aby sprężyny osiadły i się dostosowały, i po kilkuset km podjade do niego i ustawimy tak wysokość aby dobrze to wyglądało. myślę że tył zostawię na -30mm a przód może -40mm. na razie nie będe robił fotek bo mam paskudne zimówki r16, zrobię jak zmienie koła na letnie 235/18 na obu osiach. chce wstawić dystanse i mam już nawet upatrzone ale dopiero wraz z letnimi oponami. wczoraj jeszcze pośmigałem troche i jest jak pisałem, prowadzi się świetnie, naprawdę bez porównania ale niestety trochę twardo.
  14. zestaw gwintowany ok. 2600 plus poduszki lemfoerdera ok. 300
  15. tu macie fotki, pierwsze to przedni. http://zapodaj.net/f10adec9c32d1.jpg.html http://zapodaj.net/44c1dbee89a87.jpg.html pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.