Kokolino
Zarejestrowani-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
nie powiem
-
Lokalizacja
Jaworzno
Osiągnięcia Kokolino
Debiutant (2/14)
0
Reputacja
-
ale ty czlowieku jestes ograniczony!
-
Nie zrozumieliscie mnie , ja preferuje oryginalne sportowe zawieszenia i wszelkiego typu modyfikacje, i nie uwazam zeby obciecie sprezyny twardszej rozwiazalo problem, oczywiscie ze nie , nie rozwiaze.ale nie moge patrzec na bawarki ktore maja zadarte przody i lezace tyly, wygladaja jak 125p i innego typu fso. Skrucenie sprezyny jest to modyfikacja ktora nie szkodzi pojazdowi a tym bardziej nie pogarsza bezpieczenstwa , moze co najwyzej szybciej zameczyc sprezyne , z tym ze jeszcze sie to nie zdazylo, wiec jesli ktos ma taki problem to moze sprobowac skrucic sprezyne i na cieplo dogiac gorna czesc tak jak jest w oryginale zeby dobrze siedziala w łozysku i bedzie zadowolony, nie wydajac kupy pieniedzy. Co do mechaniki to troche glupie pytanie bo jestem miedzyinnymi mechanikiem i z wyksztalcenia i z praktyki i obecnie co nie co siedze w bmw.Wiem co ile kosztuje i co jak wyglada. O utrzymaniu samochodow tez nie musi mi nikt mowic bo utrzymuje wszystkie moje 8szt a serwisuje troche wiecej. Doskonale sie zgodze z tym ze ngk to nkg a nie janmor itd, jamex zawieszenie dostepne na allegro do e32 za kwote ok 400 zl nie daje zadnej roznicy, a na wiekszych kolach z nizszym profilem sprezyna potrafi peknac po kilku miesiacach.Nie polecam nikomu takich pseudo firm tuningowych,Firmowe dedykowane do bmw do bilstain, sachs, h&r i inne podobne takie zawieszenie nawet urzywane bedzie doskonale pracowalo a oryginalne zawieszenie kompletne nowe (sprezyny + amorki) to panowie koszt pod 2 tys zl , i watpie czy kazdego bedzie stac jesli bedzie chcial zlikwidowac wysoko stajacy przod. Wiec proponuje zebyscie sie wypowiedzieli na temat problemu kolegi co zrobic zeby obnizyc przod auta skoro ma za wysoki, odpowiedz typy kup nowe zawieszenie nizsze za 2 tys to chyba nie kazdemu odpowiada
-
w zaden sposob nie podwazam tego ze zapracowales na samochod ;) a nie ukradles go . tyle ze moze majac drogie auto nie rozumiesz kogos kto ma stare malo warte bmw po raz ostatrni wracam do sprawy sprezyn Kto chce kupije sportowe zmienia amorki i ma sport zawiecho kto nie chce a ma przod wysoki moze wsadzic twardsze sprezyny z 750 i wczesniej przycinajac je o odpowiednio 1 lub 2 zwoje zgodnie z ksztaltem sprezyny ktora ma w aucie komu nie odpowiqada to to neich tego nie robi - reszta jak w erze ;) Kto potrzebuje co nie co do starszych bmw zapraszam na prv lub gg pozdro
-
mowiac o zmianie silnika chodzilo mi glownie o swapy,jak e30 z silnikiem e32 ciezszym i o wiele mocniejszym niz seryjne lub e36 z silnikami e38 czy e32 m70 i podobne konstrukcje gdzie wkladane sa mocniejsze jednostki do samochodow ktore maja mniej seryjnie mocy, chodzi mi o roznice nie 20 KM tylko 100KM i wiecej wtedy seryjne hamulce czy zawieszenie poprostu staje sie niebezpieczne Co do sprezyn zgodze sie ze nie jest to profesionalne w zadnym wypadku, ale skuteczne i tanio mozna zniwelowac nie duzo stojacy przod auta.A jesli chodzi o zmiane sprezyn czy przyciecie ich to nie wiem w jaki sposob moze to byc nie bezpieczne,wkoncu zmienia sie srodek ciezkosci auta korzystnie dla niego a nie odwrotnie, specialnie podalem przyklad przyciecia sprezyny z 750 ktora ma ciezki przod do lzejszej 730 i taka sprezyne jesli wsadzisz 730 to wybacz ale efekt bedzie raczej lepszy niz gorszy , i mowie tu o prowadzeniu, pozatym nie doczytales mojej pierwszej wypowiedzi ,o 2 sposobach obznizenia auta, tani nie do konca profesionalny lub drogi i profesionalny, druga albo i trzecia sprawa przy zmianie sprezyn to wymiana amortyzatorow, tak samo nie bezpieczna sprawa jest zakladanie sportowych sprezyn bez wymiany amortyzatorow jak i skracanie sprezyn i zmienianie fabrycznego przeznaczenia Sprezyny seryjne do bmw byly rozne i na jednych auto stoi wyzej na innych nizej, i wszystkie typy sa oryginalne , a roznica w wysokosci jest , najczesciej jesli przod auta stoi wyzej , zajkladajac ze stan zawieszenia jest ok moze byc spowodowany tym ze ktos wczesniej pozmienial sprezyny, z innych wersji silnikowych lub kupil nie takie jak powinny byc do danego modelu (mowie tu o seryjnych, gdzie seryjna jedna nei jest rowna innej) to wtedy zrobic ? proste albo wymienic je albo propostu przyciac, co zrobi kazdy jak woli proponuje poczytac to co pisalem od poczatku na ten temat
-
Zolte to moze swiadczyc ze sa twardsze nie koniecznie nizsze ;) ale moga byc i nizsze i twardsze ;) ale takze moga to byc seryjne tylko przez kogos polakierowane ;) a kolega to juz byl u mnie to taile kiedys :D ale nie zauwazylem zeby autko lezalo jakos specialnie , prezentowalo sie dosyc dobrze
-
Uwierz mi obciecie sprezyny o zwoj czy nawet 2 jest mniej nie bezpieczne niz zmienianie mocy silnika przez tuning ,a np nie ulepszajac hamulcow czy zawieszenia lub zmienienie silnika na wiekszy z innego modelu niz fabrycznie zostal wyprodukowany, oraz zamontowanie felg np 18 cali gdy producent zaleca max 16 jesli kiedys bedziesz rozbieral macpherson i wyciagal sprezyne to przygladnij sie jej jak jest zbudowana i czym sie rozni sprezyna od 750 i 730 czy 735 poogladaj i sam wypowiedz sie czym sie one roznia i czy cos sie stanie jesli skrucisz ja nie przesadzajac za duzo wiesz siedze co nie co w bmw i w czesciach i to w wielu modelach i nie raz i nie dwa porownywalem poszczegolne czesci i ich budowe.
-
Kolego nie wypowiadaj sie na temat moich samochodow bo nie widziales ani jednego z calej kolekcji Napisales co o tym myslisz i to twoje zdanie a moze i nie tylko twoje , ja mam inne i nie ktorzy moze tez maja inne. Moze jak zobacze twoje to tez ocenie czy nie jest druciarskie ;) lub wiesniackie A moze zaczniemy kazdy kazdego auto krytykowac ? bo jeden ma takie radio a nie oryginalne drugi ma 18 cali felgi a nie fabryczne 15 cali trzeci ma brewki ,czwarty ma wyciete katalizatory i wstawiona strumienice bo twierdzi ze ma 10 KM wiecej niz seria ! a kolejny ma obciete sprezyny z przodu , inny znowu ma przod wyzej jak tyl i wyglada jak by przyczepe ciagnol . bedzie fajnie !
-
Widzisz Rob , to twoje zdanie , druciarstwo ? ok a dla mnie druciarstwo to np brewki spoilery z gieldy i inne tandetne dodatki ;) ala drut tuning, ja mam sportowe zawieszenia we wszystkich bmw,stac mnie na zawieszenie i felgi do kazdej ale gdybym nie mial kasy i mial jedno e32 to napewno wolalbym przyciac sprezyne zeby wygladalo auto lepiej niz jezdzic z zadartym przodem widzisz kwestia gustu i kasy
-
Kolego , szanuje twoje zdanie, widac potrafisz wypowiedziec sie nie obrazajac nikogo. Co do tematu, ok widze ze masz 330d , wiec raczej nie jest to auto za kilka tys moze nawet za 4 czy 6 tys, uzytkownik majacy takie tanie auto z wysokim przodem ktory go drazni moze nie miec kasy , albo poprostu moze go niebyc stac na zamowienie oryginalnego nizszego i sportowego zawieszenia do swojej e32, koszt takiego zawieszenia to ok 1000 zl , czyli 1/4 lub 1/6 wartosci auta) wiec rozwiazanie klamra czy obciecie twardszej sprezyny moze dla niego byc rozwiazaniem, i moze poprostu zlikwidowac jego problem.
-
Niop i flash Powiedzial wszystko na temat o temcie i mysle ze dalsza dyskusja jest zbedna ;) auto ma 18 lat , malowane bylo , rozbite nie bylo, moze mialo stluczki jak przeterte drzwi na dole pod listwa, ale mozna mu to wybaczyc ,prowadzi sie dobrze, no a przod ? coz dla upartego moge zaloyc spowrotem waski w gratisie ! ,auto jest w niezlym stanie , i kilka rzeczy jest do zrobienia,moge je odplatnie zrobic- nie ma problemu cena jest niska bo ja tez za auto malo zaplacilem, nie jest to moj jedyny samochod wiec nie musze na nim kokosow zbijac ,kto chce niech przyjedzie moze sie spodoba moze nie I tyle , wiecej nie musze dodawac . poza czesciami do usuniecia usterek w aucie w gratisie Flash Ps: jak tam popiołka :D
-
Pojecia nie macie co piszecie , zadnego i najmniejszego, ani o mechanice ani o czym kolwiek zwiazanego z bmw sprezyn przycianc nie wolno tak ? bo niby co ? nic ! oczywiscie nie zastapi to sportowego zawieszenia , ale moze rozwiazac problem wysoko stojacego przodu ! Z rozumowania nie ktorych osob mozna wywnioskowac to ze Swapów silnika tez nie wolno robic ?! i modernizowac ukladu hamulcowego tez nie mozna zmieniac, montowac inne paliwo niz przewiduje fabryka tez nie wolno (gaz pb , lub nos) bo jest to nie zgodne z czym ??!! z niczym albo z jakimis dziwnymi pogladami. Co do nie których ,zachowujecie sie smiesznie i tyle, kazdy niech robi jak chce ! jak ktos woli miec oryginal tak jak fabryka wyprodukowala to niech ma , ale jak ktos ma zamiar nie duzym kosztem cos zrobic w swoim bmw to jego sprawa i nie macie zadnego prawa narzucania swojego zdania innym! Jak ktos zrobi swap m30 do e30 i zmieni piasty z e36 takze do e30 to jego sprawa co i jak przerobi, a taka przerobka juz zmienia srodek ciezkosci, i storunek masy do mocy itd -wazny jest efekt i zadowolenie z pracy! Wiec skoro mozna wsadzic silnik z e32 do e30 to tak samo mozna zmieniac dlugosci sprezyn, nie koniecznie zmieniajac je. odciecie sprezyny z 750 i montowanie jej np razem z macphersonem i zaciskiem do 730 , nie pogorszy ani wlasciwosci jezdnych ani bezpieczenstwa ,a efekt bedzie widoczny i odczywalny i raczej na + nie na - Wiec moze sie zastanowcie ( co nie ktorzy) chodz raz co piszecie jesli macie jakie kolwiek pojecie o mechanice , tuningu lub nawet poprawianiu nie ktorych rozwiazan , Jesli kogos oburzyla moja odpowiedz na pytanie ( stojacy wysoko przod e32) to wystarczylo napisac ale nie ublizac mi bo nie jestem gowniarzem zeby jakis p...c pisal do m nie text o obcinaniu zwojow mozgu !
-
Tu nie chodzi o obciecnie zwoi , tylko o wypowiedz , kolega pyta to i ma odpowiedzi, albo kupuje sprezyny sportowe, to wiaze sie z kosztami, albo przycina zwoje efekt jak pisalem jest w obydwuch przypadkach tyle ze widoczny wkieszeni , nie namawialem , tylko sie wypowiadalem, a durne odpowiedzi na temat sam sobie zwoj obetnij w muzgu to sa tylko drazniace, ktos ograniczony nei ma nic do powiedzenia na temac konkretnego tematu tylko zaczyna idiotyczny textem sypac- moze mysli ze jest przeee zabawny ! ja mam zawieszenie sportowe w mojej iL ale kiedys obcinalem zwoje w innej e32 i zajelo mi to godzine , a efekt byl sprezyna obcieta nie roznila sie niczym od tej seryjnej poza wysokoscia wygladalo lepiej a nie kosztowalo nic. Jednemu to pasuje innemu nie
-
Kolega webuch jesli nie ma swojego zdania to nie musi swoich durnych wypowiedzi narzucac innym ! zwoje to sobie sam obetniej p...u!
-
zastanow sie jak bardzo jestes finansowo nastawiony do swojego autka sa dwa wyjscia z sytuacji wysokiego przodu 1- kupic nizsze sprezyny lub 4 nowe oryginaly lub 4 sportowe niskie 2-tania opcja , zalozyc sprezyny z 750 ale wczesniej poobcinac im po 1-2 zwoi tak jak w oryginale jest w tych samych miejscach , 750 ma twarde sprezyny ze wzgledu na wage swoja przodu, wiec jak zalozysz obciete troche sprezyny z 750 do 735 to przod bedzie nisko i twardziej , obcinanie polecam jak sprezyna jest wyciagnieta ;) i najlepiej w tych miejscach co fabryczne tak aby sie pokryly w siedziskach z podkladkami gumowymi efekt w obydwu przypadkach bedzie widoczny z zewnatrz i w kieszeni tez ;)
-
Widze ze ostra dyskusja na temat tego bmw moze zamiast gdybac i gadac rozne rzeczy ktos kto sie chodz troche zna, pojedzie i sam ogladnie to auto ?? 5 tys zl to cena wydaje sie okazyjna, patrzac na czesci to: -srzynia jest warta ok 1000 zl -silnik 3,5 caly kompletny wraz z chlodnica i wszystkimi dodatkami mysle ze z 1500-1800 zl -srodek skora i to cala w pradzie ok 1000zl -maska + nerki i atrapy ok 600zl +zderzak kompletny ok 300zl -dyfer ze szpera ok 500 zl razem mamy juz dobrze ponad 5 tys ;) reszta w gratisie ;) a te czesci sa w naprawde dobrym stanie WIEC ZAPRASZAM NA OGLEDZINY TYLKO TYCH CZESCI - RESZTA JEST ZA DARMO WIEC NIE MA CO OGLADAC :) KRZYSIEK 696 518 529 POZDRO