Witam. Od niecalego roku jestem w posiadaniu E60 530d 218KM 2004r. automat. Podczas kupna wiedziałem, do wymiany są paski itd. Wymieniłem paski, rolki, napinacz ale napinacz "skakał " po czym na pasku zrobił się delikatny rowek od złącza które wchodzi do chłodnicy skrzyni biegów i pasek zaczął piszczec. W bagażniku leżało koło alternatora ze sprzegłem ( w samochodzie zamontowane zwykłe ) założyłem jak i nowy pasek. Napinacz się uspokoił hałas napinacza znikł wszystko jak powinno być ale po przejechaniu ok 2-2,5 tyś km podczas jazdy zozerwało pasek na drobne kawałki. Wymieniłem znów pasek na inny uszczelniacz na wale bo dostał i po ok tym samym przebiegu znów poszarpało pasek. Długości poszarpanego paska od ok 10 do 20 cm. Ktoś ma jakieś pomysły od czego to może być? Dodam, że koło na wale też jest nowe.