Skocz do zawartości

przemsoon

Zarejestrowani
  • Postów

    80
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Wołomin

Osiągnięcia przemsoon

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Cześć, udało Ci się wymienić ten elektrozawór? jak z wibracjami?
  2. U mnie to samo, codziennie rano na pierwszych światłach przy ruszaniu skrzynia szarpie niemiłosiernie. Dodatkowo nawet jak już samochód się nagrzeje to przy szybkim puszczeniu hamulca i gwałtownym wciśnięciu gazu jest nieprzyjemne szarpnięcie. Puszczam hamulec, samochód stoi (zamiast zaczynać się toczyć) i po wciśnięciu gazu szarpie. Jak puszczam hamulec delikatnie to ten efekt nie występuje. Nawet jak po delikatnym puszczeniu hamulca gwałtownie wciskam gaz.
  3. ciezko powiedziec ile ale bedziesz wiedzial :) ikonka zacznie migac z tego co pamietam.
  4. oprocz tego ze wejdziesz w menu to musisz dluzej przytrzymac przycisk komputera zeby ustawily sie nowe wartosci cisnienia
  5. witam ja swoja jedynke wystawilem na allegro w dlugi weekend majowy. dwie osoby ogladaly, jedna zadzwonila i spytala czy zejde z ceny 6000 :) ale faktem jest ze dalem kiepskie fotki i moze dlatego malo osob zadzwonilo...
  6. a ja myślę że 118d nie dostałoby tylu punktów za niezawodność... koło dwumasowe, turbina, elektrozaworki, egr, przepływomierz - na pewno znalazłoby się coś do czego można się przyczepić.
  7. reset kompa to najlatwiejsza sprawa z tego wszystkiego. 30s roboty i gotowe :) musisz to wyklikac na komputerze pokladowym, opis jest na forum
  8. ja tez bym w tej sytuacji darowal sobie ASO. zwlaszcza ze jest sporo warsztatow specjalizujacych sie w regeneracji maglownic. w poprzednim samochodzie mialem regenerowana, zrobilem na niej 60 000km, nastepny wlasciciel zrobil kolejnych 20 000 i nie ma problemow. do ceny regeneracji trzeba doliczyc koszt wyjecia i wlozenia przekladni z powortem. w 1500zl spokojnie sie zmiescisz ze wszystkim. w aso samo ustawienie zbieznosci kosztuje 600zl.
  9. podnosisz maske, bierzesz srubokret w reke i szukasz na podszybiu dłuuugiej plastikowej oslony. nie ma opcji zeby ja z czyms pomylic... odkrecasz zdaje sie ze 4 srubki, zdejmujesz pokrywe, wyjmujesz filtr, wkladasz nowy, skrecasz, zamykasz maske i cieszysz sie z dobrze wykonanej pracy :) po wszystkim zresetuj w komputerze inspekcje. instrukcja jest gdzies na forum, moja zreszta :)
  10. to używaj ręcznego, wtedy się nie stoczy :)
  11. na serii 3 dostałem podpowiedź że to może być łożysko dociskowe/wyciskowe. na razie spróbuje z łożyskiem, jak nie pomoże to pomyślę o dwumasie.
  12. pamietam jak kiedys wspominales o wymianie kola dwumasowego u siebie i wlasnie obawialem sie ze to samo dolega mojej buni. grrr wrrr i to akurat w momencie kiedy chce ja sprzedac :(
  13. Witam mieliście może jakieś problemy ze sprzęgłem w swoich jedyneczkach? u mnie od jakiegoś czasu pedał sprzęgła dziwnie się zachowuje. to znaczy wciskam sprzęgło, puszczam a pedał odskakuje skokowo. a jak wciskam przy duzych obrotach to czuję wibracje na pedale. i jeszcze coś - pedał strasznie ciężko chodzi. a najciężej jak samochód postoi kilka dni. byłem u mechanika na wymianie oleju i klocków i poprosiłem żeby na to popatrzyli przy okazji i mechanik powiedział że sprzęgło wydaje się być ok bo się nie ślizga. jakies pomysly moze? sam tego nie bede robic ale nie chce zeby mnie w ASO skaskowali za wymiane niepotrzebnych rzeczy 118d, 130000km przebiegu
  14. żartowałem tylko! ;)
  15. u mnie nie trzeszczy a samochod mam kupiony "normalnie". czyli wynika z tego ze te exagowe mają defekt ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.