m-system
Zarejestrowani-
Postów
205 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O m-system
- Urodziny 01.04.1988
Informacje osobiste
-
Moje BMW
było: E34 525i 24V Brillantrot
jest: E39 530d -
Lokalizacja
DUKLA
Osiągnięcia m-system
Współpracownik (7/14)
0
Reputacja
-
530d - M57 - potrafi podczas przyspieszania wyłączyć motor
m-system odpowiedział(a) na Loona Thic temat w E39
Po wymianie zaworka regulacji ciśnienia na pompie WC problem znikł. Auto zaczeło także lepiej odpalać. -
Bry! Temat w sumie znalazłem niedawno szukając czegoś innegro. Auto było w moim posiadaniu do ubiegłego roku, obecnie mam kontakt z właścicielem, który wystawił je na tablicy: http://olx.pl/oferta/e34-klima-525i-vanos-manual-szpera-lpg-m-pakiet-skora-extramusic-CID5-ID5Ika1.html#6c4252d396 gdyby ktoś potrzebował szczegółowych informacji o tym co robiłem za swojej kadencji i czy wiem cos o samochodzie obecnie proszę o informację na PW / [email protected]
-
530d - M57 - potrafi podczas przyspieszania wyłączyć motor
m-system odpowiedział(a) na Loona Thic temat w E39
który konkretnie? jeżeli można pokaż na realoem. Jak u Ciebie wyglądała sprawa z ciśnieniem za pompą WC? U mnie wyglądało to tak że na postoju mam ok 280bar i rośnie wraz z obrotami. Czy powinno do jakiejś wartości czy jak? -
530d - M57 - potrafi podczas przyspieszania wyłączyć motor
m-system odpowiedział(a) na Loona Thic temat w E39
Czy problem został rozwiązany? -
jakie ringi do lamp depo bmw e39
m-system odpowiedział(a) na gelo5 temat w Blacharstwo i lakiernictwo, szyby, wygląd
Tak jak pisałem, do kloszy depo (takich jak na zdjęciu poniżej), imitujących lift pasują ringi od E38 po lifcie (124mm średnicy zewnętrznej) http://abfitness.pl/abtuning/szablon/_upload/image/image_db_960951-1.jpg -
Czy rozwiązał ktos problem? Mam podobny, auto jeździło normalnie, po zrobieniu wirusa w trakcie butowania przeważnie na 3 biegu auto potrafi zgasnąć. Test przelewowy był zrobiony, żaden wtrysk się nie wychyla, natomiast w powrocie były bąbelki powietrza. W rurce od filtra powietrza nie ma. Oprócz tego objawy auto przyspiesza normalnie, nie dymi. Wydaje mi się że nieco dłużej trzeba go zakręcić przed odpalaniem - tzn ok 1s. Raz pojawił mi się taki błąd: http://imageshack.us/a/img34/3359/du1n.jpg
-
jakie ringi do lamp depo bmw e39
m-system odpowiedział(a) na gelo5 temat w Blacharstwo i lakiernictwo, szyby, wygląd
Ringi do tych kloszy pasują TYLKO od E38 po lifcie. -
yaz wielkie dzięki za pomoc. Było tak jak napisałeś. Kanapa już w aucie. Przy okazji zrobiłem małą fotorelację: Zaznaczam że przed zabraniem sie do roboty trzeba wypić duzą ilość motywatorów lub zjeść paczkę tabletek na uspokojenie. Mnie zajęło to 12h z przerwą na film :) Do rzeczy. Demontujemy kanapę i oparcie. Odkręcamy mocowania pasów po bokach. Demontujemy wygłuszenia. Patrzymy na stan podłogi - u mnie akurat nie było źle: http://images38.fotosik.pl/1718/0d1b25f56b8ac78bmed.jpg Część elektryczna: W swojej 5er miałem już wyprowadzoną wiązkę pod el. kanapę montowaną w tym modelu (rózni się tym że nie jeździ przód -tył i jest jednoczęściowa. Wtyczka ta znajduje sie oczywiście pod kanapą na lewej stronie obudowy od modułów RM i GM (razem ze wtyczką od elektrycznej rolety), wygląda tak lub jest biała na 4 piny z czego są 3: http://images40.fotosik.pl/1720/6ef0fa89470030b7med.jpg W przypadku nie posiadania takiej wtyczki należy podprowadzić takie zasilania: 1. Czerwono fioletowy: Główne do grzania foteli ze skrzynki bezpieczników lub bezpośrednio z aku grubym kablem (bodajże 2,5) plus ten jest podłączony na stałe 2. Czerwono niebieski, w wiązce do kanapy to niebiesko zielony: Napięcie wzbudzeniowe (po przekręceniu kluczyka) 3. Czarno szary: Napięcie do podświetlania przycisków grzania Dodatkowo w przypadku posiadania wtyczki lub nie należy podprowadzić: 1. Czerwono zielony: Kabel do zasilania silniczków (gruby taki jak do grzania), u mnie była obok zielona 4ro pinowa wtyczka, w której był taki gruby kabel z 12V na stałe więc zapożyczyłem go, 2. Niebiesko zielony: Drugi plus wzbudzajacy W tym momencie mamy gotową wtyczkę do zasilenia naszej sofy. Część mechaniczna: Bierzemy się za zamocowanie siedziska. Trzeba zrobić stelaż lub mocowanie ponieważ obie szyny nie opierają sie na tej samej wysokości, patrz zdjęcie: http://images40.fotosik.pl/1720/336ea4b246dde83emed.jpg Aby dopasować prawidłowo wysokość siedziska należy założyć środkową cześć (stelaż z siedziskiem) i widzimy do jakiej wysokości ma sięgać. Ja zrobiłem takie mocowanie w kształcie litery F, szyna opiera się na nim i siedzisko nie wyskoczy do góry. Tutaj można się popisać zdolnościami spawalniczymi lecz u mnie ich brak więc zrobił mi to znajomy. Tak to wygląda mniej więcej: http://images38.fotosik.pl/1718/7f8a23e38c41d5d3med.jpg Można teraz założyć wygłuszenie pod kanapą i rozprowadzić wiązkę. Wtyczkę wpinamy, przekaźniki tam gdzie da się je umocować wokoło obudowy RM i GM. Część do przycisków grzania przekładamy pod dywanem (wcześniej trzeba odkręcić ostatnią część tunelu środkowego). Wtyczki do siedzisk same się ustawią na właściwych miejscach a od oparć przeciągamy od skrzynki z modułami w kierunku drugiego boku auta. Po drodze przykręcamy masę. Po rozłożeniu powinno to wyglądać tak: http://images35.fotosik.pl/1540/3568bed83ca7e477med.jpg W tym momencie możemy założyć środkowy stelaż na siedzisko i podłokietnik po czym można zakładać oba siedziska. Pozostało nam oparcie - po pierwszej przymiarce wychodzi że jest za szerokie. Ja załatwiłem to tak: Trzeba oczepić skórę z oparcia od strony drzwi, po rozchyleniu gąbki widać metalowy stelaż: http://images40.fotosik.pl/1720/17b4e8d5f6c0c56emed.jpg trzeba go zagiąć tak do środka tak aby oparcie mogło lepiej siąść. W ścianie grodziowej są widoczne miejsca na przykręcenie zawiasów. Można przyłożyć oparcie i widać czy się pokrywają czy nie. U mnie akurat 2 trafiły a pod drugie dwa trzeba było wiercić otwory. Miejsca które pasują wypadną raczej na środku (trzecie miejsce jest do przykręcenia środkowego stelaża) http://images35.fotosik.pl/1540/81d5e79e9a6f6101med.jpg Po wywierceniu otworów nie pozostaje nic innego jak przykręcić podpiąć wtyczkę i przykręcić kanapę (do przykręcania trzeba wyciągnąć zagłówki). Po montażu powinno to wyglądać tak: (zdjęcie dzień po, posprzątane i napastowane) http://images39.fotosik.pl/1673/445e3344911603d6med.jpg Z kosmetyki trzeba przyszyć kawałek skóry na dole oparcia - po odsunięciu widać dziurę oraz doszyć do tego rzep i przykleić do karoserii. Samo oparcie też prosi się o przemodelowanie ale to już kwestia ogarniętego tapicera którego muszę poszukać.
-
Kostkę mam taką: http://images42.fotosik.pl/288/97e0feee98a70eddmed.jpg kolory kabli takie jak w białej czyli: fioletowo czerwony - na nim jest cały czas 12v czarno szary - na nim pojawia sie 12v w momencie włączenia świateł (podswietlenie grzanych przycisków) niebiesko brązowy - wzbudzenie (napiecie pojawia sie po przekreceniu kluczyka) http://images50.fotosik.pl/1512/68653731d7376efdmed.jpg W wiązce z dawcy mam 4 przekaźniki, a cała wygląda tak: http://images41.fotosik.pl/1668/de5652c4828151b1med.jpg
-
Na podnosniku może być cięzko potem wsadzić śruby, najedz tylnimi kołami na dwie belki jeżeli nie masz kanału tak abyś mógł się wczołgać. Odkręcasz dwie śrubki wyjmujesz i analogicznie zakładasz. Polecam lemfordera.
-
Mam E34 z 1990roku, kanapa jest z e32 750il z 89roku. Dwa grube kable to plusy zasilające, czarno szary to podświetlenie przycisków grzania, 4 pin (niebiesko zielony) to plus wzbudzeniowy (uruchamia elektrykę kanapy po przekręceniu kluczyka). Co do 5 pinu to dalej nie wiem.
-
Sprawdz łącznik tylnego wahacza - takie ósemki.
-
Odgrzeje temat. Mam elektryczne skóry z E32 z wiązką. W samochodzie mam wtyczkę co ciekawe taką sama jak w 7er ale nie ma w niej dwóch pinów które są w tej od kanapy. Są to piny nr 4 i 5 kable niebiesko zielone - pytanie od czego one są, od czego mam poprowadzić zasilanie w aucie? taka wtyczka jest we wiązce w kanapie: http://images47.fotosik.pl/1458/f69a58f7af278541.jpg pytanie do osób które taką kanapę mają - który kabel do czego? U mnie jest taka wtyczka ale wygląda tak: http://images42.fotosik.pl/288/97e0feee98a70eddmed.jpg
-
Zalezy od przypadku u mnie bylo tak zapieczone ze uginalo centrymetrowej grubosci blaszke w sciagaczu, aby wyprasowac stare i wprasowac nowe trzeba odkrecic wahacz. Ogolnie wymiana jest hard..
-
Krokowy to raczej jest od wolnych obrotow a z nimi jest ok. Jakie czujniki moga powodowac takie objawy ktore czuc na benzynie a na gazie nie?