Skocz do zawartości

kierowcabmw

Zarejestrowani
  • Postów

    419
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    XXX - BMW S 1000 RR HP
  • Lokalizacja
    Polska

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kierowcabmw

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

0

Reputacja

  1. Nie kolego. Tam definitywnie nie ma być żadnego luzu.
  2. Dopóki nic go to nie kosztuje finansowo to jak najbardziej uważam że powinien się odwoływać bo w życiu jak to w życiu jednemu się uda drugiemu się nie uda. Natomiast gdyby sprawa przybrała nieoczekiwany zwrot w postaci że nie płacą za komplet opon to ja bynajmniej nie walczyłbym z ubezpieczalnią bo w tym przypadku gra jest nie warta. Sam adwokat na dzień dobry skasuje go 2 tyś a to tyle ile by wydał na opony. Do tego dochodzą koszta w postaci nerwów i zdrowia a i tak nie masz żadnej gwarancji że wygrasz. Jedynie co to ewentualnie może usłyszeć po niekorzystnym rozpatrzeniu sprawy jak adwokat uściśnie mu dłoń i zaproponuje kolejne 2 tyś bo przecież może się odwoływać a wręcz trzeba.No niestety ja mam takie zdanie na ten temat ubezpieczycieli i nikt mnie nie przekona że jest inaczej ale wiadomo że każdy ma prawo mieć swoje inne zdanie.Które trzeba uszanować. Zdarzają się przypadki jak nieraz słyszymy o proszę ,, Wygrał chłop w Sądzie ,, Ale jakim kosztem ? Jak myślisz. Czy to polega na tym aby tylko postawić na swoim. To powinno być jak w normalnym cywilizowanym kraju że skoro ubezpieczyłem sobie opony to nie po to aby łazić po Sądach i walczyć o odszkodowanie tylko po to abym był spokojny i o nic się nie martwił.
  3. Kolego logiczną rzeczą jest że auto takie które posiada xDrive obowiązkowo musi posiadać jednakowe opony na obu osiach jezdnych i tylko ktoś kto nie przerabiał szarpania w BMW X3 E83 będzie twierdził inaczej. Po prostu uśmiecham się jak czytam niektóre komentarze. Co do ubezpieczalni w DE to nie porównuj kolego Niemców do Polski bo to wywołuje śmiech. W Polsce Ubezpieczycielowi w głównej mierze zależy aby cie tylko złapać i abyś tylko zapłacił.A później jak masz przygodę to wyrastają kwiatki z tej umowy. Niektórzy po prostu źle interpretują te przepisy ubezpieczalni i mają wyobrażenie że jak coś się stanie to będzie tak jak chcą.Jeżeli myślisz że oddadzą mu za dwie opony z jednej osi jezdnej to wybacz ale na prawdę musiałby chyba jeździć Bentleyem na specjalne zamówienie i wyszczególnić grubymi literami że w przypadku przetarcia jednej opony Ubezpieczalnia zobowiązuje się do oddania pieniędzy za cały komplet plus oczywiście wycieczka na Kajmany.Więc nie odbiegajmy od rzeczywistości i Polskich reali bo jak dobrze rozumiem to żyjemy w Polsce.
  4. Kolego walka z Ubezpieczycielem jest jak walka ze składem desek z Tartaku. Jeżeli miałeś ubezpieczone opony to zwrot kosztów nastąpi za uszkodzoną oponę a nie za parę opon czyli 2 sztuki. Jak masz dzwona i pójdzie ci np lampa prawa to kasę otrzymujesz za jedną lempę a nie za dwie. Proste i logiczne. Jeszcze się z takim ubezpieczycielem nie spotkałem który jest taki wyrywny i płaci bo Ty chcesz. Kogo tam obchodzi że Ty musisz mieć dwie takie same opony na jednej osi :D Opony identyczne to Ty musisz mieć we własnym zakresie . No chyba że masz jakieś ubezpieczenie o którym mi nic jeszcze nie wiadomo.
  5. kierowcabmw

    M57 strasznie kopci

    :D Kolego a DPFa nie masz czasami po zabiegu chirurgicznym potocznie mówiąc usuniętego.
  6. No widzisz kolego ja ci się nie pytam czy mam takie opony czy takie tylko czy takie poszarpywanie może występować po zmianie opon na Nowe i czy wtedy też powiedziałbyś że to wina źle dobranych opon :D
  7. Mógłbyś sprecyzować.Czy masz na myśli np 4-sztuki zupełnie nowych opon.
  8. Kolego żadna skrzynia nie jest wieczna i nie chce tu wróżyć z fusów ale myślę że pora na regeneracje skoro po odpięciu reduktora szarpanie występuje.Sama wymiana oleju oraz filtra już nie pomoże. Nie ma czego się bać.Co do oleju to tam gdzie go wlewali doskonale wiedzą co lali. Proponuje podskoczyć i zerknąć na oznaczenie gdyż może się komuś marki auta pokiełbasiły i zdecydował ze do każdej skrzyni leje się ten sam olej :D czy to BMW czy to inna marka auta. Co do samej skrzyni to proponuję nie iść drogą podmiany na zrobioną już gotową tylko zregenerować własną.
  9. Kolego bez wyważenia przy dużo większej prędkości będzie ten wał wył i będzie trzęsienie budą.
  10. Po odpięciu wtyczki reduktora objawy dalej występują ? Odpinałeś reduktor.
  11. Nie zapomnij przy sprzedaży auta poinformować przyszłego nabywce ze sam naprawiałeś wał. :D
  12. Zagniatanie krzyżaka to bardzo odpowiedzialny zabieg techniczny.Po takim zabiegu w BMW trzeba wyważyć wał. BMW to nie Żuk. :D
  13. Czary mary i komputer powie ci wszystko :D A na ekranie pojawiło się że przepływomierz już niestety nie domaga.Po wymianie prze pływki ( tylko oryginał ) i wykasowaniu błędów ( bo było ich kilka ) wszystko jest tak jak powinno być.Reakcja na mocniejsze naciśniecie pedału gazu na biegu 5 i 6 wróciła do normy jak to w 2.0 Disel powinno być.
  14. Witam serdecznie. Panowie zapaliła się kontrolka koloru żółtego na desce rozdzielczej w BMW X3 DISEL więc postanowiłem zanim podłącze się pod komputer ( w kieszeni go nie noszę ;) o jakieś sugestie. Dodam że kontrolka nie gaśnie. Sprawdzałem kilka razy w rożnych odstępach czasowych. Dodam że kilka dni wcześniej zaczęły się objawy tak jakby po dodaniu gazu na biegu 5 i 6 auto po prostu nie przyspieszało gwałtownie tylko na reakcje przyspieszenia trzeba było czekać kilka sekund.Za wszystkie sugestie oraz pomoc serdecznie dziękuję.Dodam że silnik pracuje równomiernie ( przynajmniej tak mi się wydaje )
  15. Zawieszenie kolego - Sprężyny np są nieco inne.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.