Skocz do zawartości

prezes_07

Zarejestrowani
  • Postów

    129
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 525 TDS 1998r
  • Lokalizacja
    Sosnowiec

Osiągnięcia prezes_07

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. no dysponuje garażen, kanałem, dużą żabką i jeszcze troszke sprzętu więc damy rade :)
  2. no i to mnie chyba będzie czekać takim razie, pytanie czy warto kupować coś droższego czy nie bardzo?? No i wymiana nie powinna być jakaś mega trudna...??
  3. to skrzypi jak się buja auto, jak podejde i na błotnik zacznę naciskać w dół i bujać autem to skrzypi jak głupie, jak jade normalnie to też skrzypi jak się buja, jak podnosiłem auto podnośnikiem (żabą) pzy kole to też skrzypiało...
  4. jw. skrzypi mi tylnia prawa strona jak stara wersalka...
  5. kolego a co Ty wymyśliłeś z tą wysoką temperaturą... że będzie za rzadki...
  6. no kierownicy multifunkcyjnej nie mam, jak na E39 to mam dosyć ubogą wersję...
  7. Witam serdecznie, nie chcąc zakładać nowego tematu o webasto, chciałbym się zapytać czy jest możliwe zamontowanie webasto do mojego E39 525tds z 1998r. problem jest taki że posiadam wszystko praktycznie podstawowe, otóż radio mam najzwyklejsze BMW reverse (kaseciak) komputer w licznikach jest z wszystkimi testami i wyświetlacz z (autkiem) i żadnego webaso raczej tam nie było i nie ma...
  8. Witam, chciałbym odswieżyć temat z pytaniem, mam TDS'a z 98r w E39 czy jest szansa że mogę podpiąć tempomat?? mam manuala
  9. a czy właśnie się ktoś orientuje gdzie mogę to zrobić pożądnie na śląsku w okolicach sosnowca? żeby nie wydać 50zł żeby pan pokasował błedy przez laptopa którego nie umie do końca obsługiwać. Autka właśnie od czasu do czasu takiego przypadku dostaje.
  10. pytanie tylko czy gra jest warta świeczki... a czy da się jakoś sprawdzić na kompie albo coś żeby określić czy to aby na pewno ten nastawnik?? żeby tego na darmo nie rozbierać wyczyścić i bez efektów... Bo ja się tego podejmę to nie ma problemu, tylko chodzi o samą potrzebę... :-/
  11. no nie powiem dosyć skomplikowana sprawa, szansa na zjebane wydaje mi się jest dosyć spora. tylko czy to moja Pompa, ja mam tdsa z 98r w E39
  12. acha no i jak jade np 160 na autostradzie to cały czas kopci na czarno, nie jakoś mega mega bardzo, ale podjechał mi koś pod tyłek i widziałem w światłach że cały czas kopce...
  13. kolego wiem że teraz karygodnie się zachowam, ale mogę prosić o podrzucenie tego wątku?? a wracając do tego nastawnika, to jego efektami też może być ta nie równa praca na jałowym nieraz?? to głównie jest jak dojeżdżam do skrzyżowania i wrzucam na luz. bo tak jak caly czas pracuje na jałowym na postoju to nie ma czegoś takiego że nagle nim zatrzepie, to jest tylko po jeździe gdy wrzucam na luz. No i te kłęby czarnego dymu, ja zauważyłem że jak wcisne to przy 2 tyś obr/min już wali dymem i później jeszcze większa chmura w miarę przyspieszania.
  14. a mnie to zaczyna śmierdzieć wtryskami... kopci na czarno i do za dużo, zatkałem EGR i to też nic nie dało, czasem nierówno chodzi na biegu jałowym po dojaechaniu do skrzyżowania i po przegazowaniu jest wszystko ok, taki objaw jakby się wtrysk zawieszał...
  15. Kolego mógłbyś pomóc z moimi pytaniami z poprzedniego postu...??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.