Skocz do zawartości

jdef90

Zarejestrowani
  • Postów

    877
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    wuwua

Osiągnięcia jdef90

Doświadczony fan marki

Doświadczony fan marki (11/14)

0

Reputacja

  1. Witam, Jesteśmy w stanie założyć taki zestaw SK II CLUBSPORT "Sporty Drive" z hurtowym rabatem (nie 50% ale zawsze ;) ) w skład wchodzi kompresor z podłączeniami, modyfikowane ECU, wydechy. koszt standardowy (czyli przed rabatem, ceny netto i bez montażu) system kompresora - 13500 EUR ECU - 1252 EUR wydech - 4500 EUR po modyfikacjach 600 KM i 570 Nm ewentualnie zainteresowanych proszę o kontakt na sales (at) kahndesign.pl pozdr j
  2. jdef90

    BMW Dealer Group

    myślę, że za 500 PLN kolega odstąpi prawa zyskane w ramach aukcji ;) prawda jest taka, że duża część ofert, szczególnie tych najtańszych, pomijając oszustów i naciągaczy, jest po prostu fikcyjna i ma skłonić do skontaktowania się z pośrednikiem...
  3. jdef90

    BMW Dealer Group

    kolega kupił korzystając z opcji KUP TERAZ od nich 6 aut... czekamy na dostawę ;)
  4. niestety ceny się zmieniły. oryginał 1500 + PLN, corteco około 800 PLN i tutaj już się pojawia konkretna oszczędność...
  5. proste pytanie: czy na biegu jałowym czujesz delikatne wibracje na kierownicy? ja wcześniej nie czułem, teraz czuję. może ktoś kto założył oryginał się wypowie...
  6. dziś w moim 525d zainstalowałem CORTECO, i powiem szczerze, że nie sądzę aby był to ten sam standard co oryginał. Na biegu jałowym wyraźnie na kierownicy teraz czuję wibracje silnika diesla, wcześniej tego nie było, choć należy wziąć pod uwagę że miałem przez dłuższy czas koło na wykończeniu (jeździłem praktycznie do czasu aż nie padło). Cóż... cena idzie tutaj w parze z tym co otrzymujesz. Okazuje się, że nie jest to po prostu zwykła część eksploatacyjna, ale coś na czym nie warto oszczędzać. Na szczęście, jak na razie moje koło CORTECO nie hałasuje i nie sprawia żadnych innych problemów.
  7. u mnie po wymianie wężyka auto wstało ale kompresor ewidentnie za długo pompował. tuż przed weekendem wylukałem, że w intercarsie sprzedają regenerowane takie kompresory za 1089 PLN. Kupiłem, w 15 minut wymieniłem (do wymiany wystarczy zdjąć osłonę dolną pod zderzakiem, czyli odkręcić kilka śrubek, potem wypiąć dwie wtyczki, odkręcić dalsze chyba 3 śruby i odkręcić dwa przewody powietrza, na dobrą sprawę nawet podnośnik nie jest potrzebny), jest ok. aha, i muszę odszczekać co wyżej napisałem... nie jest to jednak typowy problem elektryczny, a raczej mechaniczny.
  8. na przykład carbonem 3M dinoc... prosta robota.
  9. czy mieliście problemy z wyświetlaczem? choć mi paradoksalnie gdy jest zimno działa... jak odpiąć ten moduł?
  10. no i co tam z silownikami koledzy wydumali? tylko wymiana?
  11. jazda będzie bolała, na każdym większym dobiciu będzie mocno waliło... ja pokonałem 5 km i wezwałem lawetę... poszukaj, pisaliśmy nieco o tym na forum. u mnie postawiła auto na nogi wymiana wężyka za 25 PLN choć błąd niestety się pojawia (kompresor chyba jest brudny i nie dopompowuje) na allegro koleś się reklamuje, że regeneruje kompresory BMW, w sumie nie jest to jakieś mega skomplikowane urządzenie...
  12. posprawdzaj plastiki pod maską, a dokładniej ich mocowanie, czy nic nie jest luźne. ja kiedyś także myślałem, że to deska rozdzielcza, a było to łączenie chwytu powietrza do dolotu z pasem przednim. jeżeli na 100% to deska, i nie jest to skrzypienie na wybojach, śpiących policjantach (coś takiego nie występuje u ciebie), to wyklucza to także niedokręcenie rozpórek pod maską w części schowanej na podszybiu... zatem szukaj tematu jak zdemontować listwę centralną i demontuj elementy deski rozdzielczej z ekranem na czele, a następnie skręć wszystko zwracając uwagę, aby kable nie zostały luźne itp. ..
  13. ja uszczelki smaruję wazeliną techniczną, trzeba raz na jakiś czas powtórzyć... klapa mi też chodzi ciężko... w tym sezonie planuję się za to zabrać, jakieś rozwiązania wdrożone przez innych userów będą bardzo pomocne :D zrobił się nam mały klub majsterkowiczów od E61 :mrgreen:
  14. u mnie skrzypiała na styku z kanapą/boczkami. nie mówię tutaj o jakimś "poskrzypywaniu" tylko wkurzającym skrzypieniu na każdej nierówności, co najmniej 5xbardziej niż uszczelki w drzwiach. seryjnie BMW zastosowało gumki/srumki, które niewiele dają po paru latach. Filc kupiłem dość gruby, może nawet i ze 3mm. okleiłem od dołu i od strony boczków. roleta jest dość ciężka, filc wystarczająco elastyczny, mocuje się ją teraz z nieco większą siłą, ale wszystko gra i trąbi. a nie skrzypi :mrgreen: gąbka (a dokładniej uszczelka od okien taka naklejana) nie sprawdziła się, jest zbyt elastyczna. wszystkie pomysły na wyciszenie "świerszczy" przetestowane powielokroć w defenderze :mrgreen: ale pomysł zaczerpnięty z Bentley'a Arnage, gdzie właściwie każdy styk plastik/plastik jest "zaizolowany" filcem :)
  15. nie trzeba wywalać. kupiłem filc do mebli, okleiłem na miejscach styku z innymi plastikami, nie mam problemu. pozdr j
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.