Skocz do zawartości

crejzus

Zarejestrowani
  • Postów

    117
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

1 obserwujący

O crejzus

  • Urodziny 30.10.1981

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320D M-pakiet
    Było:
    E92 335XI
    E60 535D
    E92 335I
    E46 330D
    E30 320i
  • Lokalizacja
    Poznań

Osiągnięcia crejzus

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. podbijam pytanie
  2. Potrzebuje pomocy Doposażam swoje e46 , Sedan, Gdzie podpiąć Pin 10 i 20 z wtyczki oo wzmacniacza HK ? Prawdopodobnie Pin # 10 ze wzmacniacza – Pin # 13 Radio Control Unit Pin # 20 ze wzmacniacza – Pin #8 Instrument Cluster Control Unit (licznik) Ale nie jestem pewien... Proszę nie pisać zobacz w wds bo już sprawdzałem ale nie wiem czy dobrze zrozumiałem i odczytałem - potrzebuję tylko weryfikacji
  3. Odpowiadając na resztę pytań Klapa jest z lotką CSL LOOK (lotka abs dokładana) Jeśli chodzi o zawieszenie to zostało zmodyfikowane założone sprężyny Eibach pro kit i skrócone amortyzatory przy nie zmienionej twardosci. auto siedzi nisko ale jest komfortowe za co bardzo fajnie prowadzi sie w zakrętach. Moze nie jest tak sztywne jak M3 ale dla mnie jest ok (połączenie komfortu i niskiego środka ciężkości) Felgi ETABETA JOIFEL BLACK POLISH 19` Auto mierzył koleś który hamował już wiele M3 E92 i stwierdził, że żadne nie miało nawet 400PS z deklarowanych 420. Mało co stwierdził, że katalogowe wartości 0-100km/h w przypadku M3 są zaniżone o średnio 0,2 sek Nie będę wnikał czy to prawda czy nie ale tak mi powiedział, ja przy tych pomiarach nie byłem ale sam był mocno zdziwiony ile wyszło przy moim aucie. Mógłbym zalać paliwo SHELL V-Power Racing wyciąć przednie katy i załączyć mapę racing wyszłoby pewnie z 440PS i >600Nm ale to już chyba przesada...
  4. Pobawiłem się już poprzednim 335i tym też już trochę a plany życiowe się zmieniły dosyć niespodziewanie i potrzebna gotówka na większe mieszkanie... jakby ktoś był chętny to zapraszam...
  5. Nie wiem jak to dokładnie działa czy trzeba najpierw dograć ale u mnie po resecie nawigacji był angielski hiszpański francuski a po zmianie opcji w cas i frm na $8A1A (wersja językowa polski) pojawił się polski, angielski, niemiecki.
  6. MIłem jedno E92 i nie szumiało nic nawet przy 250km/h teraz w obecnym szumi powyżej 160km/h kolega ma to samo
  7. A ja mam E92 z FRM3 i brake force display działa tak, że po ostrym hamowaniu załączają się awaryjne po puszczeniu hamulca i wciśnięciu gazu wyłączają się
  8. SZUKAM PLIKU FRM3 e92 LCI ze swiatłami przednimi na ledach !
  9. tyle że ja pytam która funkcja jest odpowiedzialna za sciemnianie ringów W tym pliku co przysłałeś jest tylko czy to to, poza tym w E70 jest inaczej. PWM SL 1 FKT SL TFL wert 09
  10. Jak mi napiszesz jaka opcja w FRM3 jest opdpowiedzialna za ściemnianie ringów w E92 LCI to spoko też sobie zmienie tylko nie wiem gdzie to znaleźć mam na myśli coś w stylu PWM_SL_1_FKT_SL_TFL Increase Angel Eyes Brightness FRM (NFRM3) i wartość jaką trzeba zmienić
  11. Ja nie wiem co potrzebuje gdzieś jest różnica i potrzebuje FRM3 z E92 LCI lub E93 LCI Z opcją S5AKA :) od E90 lub E91 nie będzie pasować bo tam są inne ringi.
  12. korekcja pomiarów wg normy DIN70020
  13. Czy to jest auto po lifcie z białymi ringami i kierunkami led ?
  14. Gdybym nie miał to bym nie pisał Auto ma założone lampy po lifcie z białymi ringami adaptacyjnym doświetlaniem zakrętów + tylne lampy lci + nowy moduł FRM3 Kodowało już to chyba ze 4 osoby i nikt nie umie zrobić. Potrzebuje zczytać plik z auta LCI i wgrać do mojego frm. zmienić VIN i po sprawie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.