Skocz do zawartości

git

Zarejestrowani
  • Postów

    66
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    warszawa

Osiągnięcia git

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. nie latwiej wymienic baterie i zaprogramowac pilot :jawdrop: 100% skutecznosci :!: i nie sluchaj podpowiedzi typu ,, wymien przekaznik" :mad2: pozdrawiam
  2. git

    most...

    a to mosty sie kupuje? myslalem ze buduje :D
  3. np. 0 w 40 - olej rzadki ale ,,bardzo" lepki dobrze spisuje sie w bardzo niskich temoperaturach jak i bardzo wysokich np 15 w 40 olej gesty tez ,,bardzo" lepki z tym ze zle pracuje w niskich temperaturach ,,do momentu az sie rozgrzeje oczywiscie" a w zime przy starcie jest to wazne! dlatego kazdy producent zaleca dany olej o danej specyfikacji a z tego co wiem bmw zaleca mobil 1 a szukanie innych ,,wynalazkow" zazwyczaj nie wychodzi na dobre a jeszcze przy twoim przebiegu to zanim silnik zacznie pracowac na tym ,, nowym innym oleju" ktory zalejesz to bys musial wymienic z przynajmniej 5 razy zeby rozprowadzil sie po silniku i tak najprosciej mozna zrozumiec o co chodzi w olejach a to ze testy olejowe itp to ,,pic na wode" w kazdej gazecie itd, jest inny faworyt ja osobiscie jezdze na mobil 1 0w40 silnik pracuje rowno cicho nie stuka puka itp. nawet jak jest zimny szybko osiaga temperature pracy i nigdzie nie wycieka a to najwazniejsze. pozdrawiam
  4. wlewaj smialo mobila 1 0w40
  5. git

    co to jest ?

    :mad2: :mad2: :mad2:
  6. witam :D czytajac ten post mozna dojsc do jednego wniosku : w bmw 316 i 318 jezdza ciooooty a w 325 i dalej sa same git chlopaki a i dziweczyny :D i tu moge sie zgodzic w 80% obserwujac niektorych mistrzow kierownicy bmw. wypowiedzi typu ze: kupiles 325 po to by szpanowac sa beznadziejne :mad2: bo najwiekszym szpanem jest miec M 316 udajace M 318 :D osobiscie jezdze 328i i nie po to je mam by szpanowac tylko chcialem miec silnik ktory jest jedna z najlepszych i bezawaryjnych konstukcji i od ktorego zaczynaja sie prawdziwe bmw :!: a kto nie jezdzil z takimi silnikami niech nie zabiera glosu :naughty: cytataty mowiace o spalaniu tez nie sa na miejscu bo jak sie decydujesz na duzy silnik to znaczy ze i cie stac na jego utrzymymanie :!: a dla ciekawskich 328i spali tyle ile wlejesz ale to przeciez bmw :dance: pozdrawiam
  7. git

    Wymiana sprzęgła wiskotycznego

    Pomyslow jest wiele ale sposob jeden :D trzeba odkrecic oslone wieatraka potem visko od pompy wody (odkreca sie odwrotnie niz ruch wskazowek zegara) i po zabawie, raptem 15 min z wymontowaniem + zamontowaniem.
  8. git

    wiskoza problem

    kolego viskoza sklada sie z : wiatraka w ktorym wpasowane jest sprzeglo viskotyczne i ktore jest przykrecone do owego wiatraka na te wlasnie 4 srubki natomiast caly ten zestaw jest przykrecony do kola pasowego pompy wody a zeby to odkrecic to musisz przytrzymac kolo pompy i odkrecac przeciwnie do ruchu wskazowek zegara.
  9. git

    wiskoza problem

    kolego cementowy jasiu :D za kazdy znaczek M czy jak wolisz dla prostych ludzi W ktory znajdziesz na moim bmw daje ci ... co chcesz i ile chcesz bo nie sztuka jest ponaklejac a szczesciem miec .lamp ala lexus nie posiadam bo nie chce ci robic konkurencji a poza tym w twoim kolorze lepiej sie prezentuja i bardziej pasuja do stylu objazdowego festynu. jak bys sie wczytal to chodzi o zblokowanie visca na stale a nie na dojechanie awaryjne :!: pozdrawiam
  10. tylko i wylacznie 328i :!: :!: :!: polecam
  11. git

    wiskoza problem

    cemantowy jasiu :D prosze bardzo skoro stac cie na bmw e36 318i sedan zapewne z pakietem m-sport i dodatkowo z istalacja LPG to i stac cie na wydatek zaledwie okolo 150 zl na nowe visco a jesli nie to zrezygnuj z zakupu znaczkow M i wtedy napewno ci wystarczy a jesli i to nie pomoze to trzeba sie przesiasc na poloneza one tez sa w gazie i nie maja visca wtedy bedzie po problemie. wiec czy to druciarstwo to odpowiem ze moim zdaniem jest to gorzej niz druciarstwo i ,,kaleczac" tak marke bmw takimi zabiegami przynosi sie wstyd sobie jak i innym uzytkownikom pozdrawiam
  12. git

    wiskoza problem

    po raz kolejny moim oczom ukazal sie temat dotyczacy systemu chlodzenia i tym razem postanowilem napisac cos od siebie bo az mnie ,,nosi":D koledzy co wy z tym odpowietrzeniem ukladu caly czas piszecie aby to zrobic tylko po co??? skoro zaden z ,,nich" nie wymienial plyny chlodzacego, ze niby to ma pomoc m.in. postawic wskazowke w pionie albo po to zeby sie nie przegrzewal itp :mad2: tak dla waszej wiadomosci to uklad chlodzenia w naszych bmw oprocz powszechnie znanego korka odpowietrzajacego przy zbiorniczku ma takze ,,zawor regulujacy cisnienie w ukladzie" jest on po to aby nie doprowadzic do ,,rozsadzenia ukladu" a takze do odprowadzenia powietrza z ukladu. :!: wiec jasniej mowiac to uklad jaby sam sie odpowietrzal korka uzywamy tylko wtedy jak wymieniamy caly plyn. Kolego ,,uszkodzony" termostat nie tylko objawia sie niedogrzaniem silnika ale takze przegrzaniem jak i falowaniem obrotow na zimnym silniku(mowa o termostatach wyposazonych w czujnik plynu chlodzacego) najprostsza metoda sprawdzenia termostatu jest rozgrzanie silnika i ,,zlapanie" za przewody wodne przed i za termostatem i wtedy wszystko jak na dloni :D a co do blokowania wiskozy to :clap: :clap: :clap: dla inteligentnego pomyslodawcy :jawdrop: dziekuje pozdrawiam
  13. git

    koło dwumasowe

    koledzy skoro trzesie wam,,buda" to macie juz totalnie rozjeb... :D prosta metoda sprawdzenia kola: przy gaszeniu silnika bedzie grzechot w okolicach skrzyni wtedy ponownie odpallic i ponownie zgasic z wcisnietym sprzeglem i nasaluchiwac jezeli nie bedzie grzechotania to znaczy, ze to kolo, a jezeli bedzie grzechot szukamy dalej ale wtedy na 1000% to nie kolo. mala podpowiedz: czesto grzechocze rozrusznik. pozdrawiam
  14. git

    dioda przy włączniku świateł

    jest to czujnik natezenia swiatla jak jest jasno to podsietlenie deski slabie oszczednosc zarowek :D
  15. a moje bmw spali tyle ile wleje :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.