Skocz do zawartości

Ma1ik

Zarejestrowani
  • Postów

    223
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F34 3GT 2014
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia Ma1ik

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. 5 (przynajmniej F10) ma sporo mniej miejsca z tyłu niż 3 GT. To też dla niektórych może być wyznacznik zakupu.
  2. Nic nie robisz. Zmieniasz koła i po robocie.
  3. 5000zł za zestaw na zimę jeśli chodzi o koła, to naprawdę tanio :) Dobrze wiedzieć, że są jakieś alternatywy niż ASO.
  4. http://allegro.pl/bagaznik-cruz-alu-airo-bmw-serie-3-gt-f34-2013-i5633829259.html Czyli jednak coś już można znaleźć na allegro. Nie jest tak źle jak myślałem.
  5. Jak wszyscy wiedzą, model 3GT nie jest jakoś najpopularniejszy na naszym rynku. Za 2 lata kończy mi się leasing i pewnie samochód będzie szedł pod młotek. Nie za bardzo widzę sens zakupowania belek dachowych z BMW na 2 wyjazdy w góry. Moje pytanie jest takie, czy mamy jakieś alternatywy? W sensie czy oprócz oryginałów można kupić lub wynająć coś w necie? Ewentualnie może ktoś ma do wypożyczenia belki dachowe na 7 dni za dobrą flaszkę jacka danielsa? :>
  6. Oczywiście że to gdybania. Te silniki o takich mocach zostały do tego zbudowane. 2.8i został zbudowany do 245KM. W sumie przekonaliście mnie, sam chip może nie powinien tak "negatywnie" wpłynąć na ten silnik. Tym bardziej, że sam jestem fanem tuningu i w każdym samochodzie miałem coś dłubane ;) Tyle tylko, że te 2.0 benzynowe silniki w bmw, wydają mi się takie delikatne :(
  7. 245KM to już jest sporo. W dzisiejszach czasach robią sporo "delikatniejsze" silniki niż kiedyś a moc jest 2 lub nawet 3 krotnie wyższa :) Żywotność takiego silnika jest za to 3-4 krotnie niższa niż tych starych konstrukcji. To jest fizyka, tego się nie oszuka. Dlatego mówię, że jeszcze ciągnięcie w górę może mieć negatywny wpływ na dalsze możliwości wytrzymałowe.
  8. Chipa do silnika o takiej mocy już i tak wyżyłowanego, o pojemności 2.0l? :> To już jest jazda po bandzie, osprzęt oraz sam silnik może nie wytrzymać dłuższego użytkowania ze zmienionymi parametrami. Co nie zmienia faktu, że 2.8 jest fajną opcją, na pewno lepszą od 2.0d pod prawie każdym względem.
  9. chendo, golas golas to porażka, ale nie musi być sprzęt bogaty, żeby dawać dużo frajdy ;) Do wszystkiego trzeba podchodzić ze zdrowym rozsądkiem.
  10. To faktycznie golasy, ale jak pokazałeś już za 70 tys to można kupić. Dorzucić 15 kafli i można szukać już niezłych sztuk.
  11. marpol5 a ja Ci powiem, że mi też wszyscy pisali swego czasu, że E91 po liftingu nie znajdę do 50tys zł (w 2013 roku). Mylili się, kupiłem pewny samochód! Golasa może nie miałem, ale miałem wszystko co chciałem, czyli navi, skórę (niestety tylko ECO, ale przy dzieciakach wystarczyło), trochę dodatków. Wypas to to na pewno nie był, raczej blisko było mu słabo wyposażonemu samochodowi (ale miał wszystko to co chciałem). I w ogóle nie żałuję że go kupiłem. Zobaczyłem co to oznacza BMW (pod kątem właściwości jezdnych) i dzięki niemu następny samochód to musiało być BMW (padło na F34). Nie rezygnuj z F30, szukaj pod kątem silnika i bezwypadkowości. Jeśli znajdziesz taką sztukę, to kwestia wyposażenia jest drugorzędna.
  12. Mi na nowe (sam sobie złożyłem) 320D GT dali 15 % a na takie co stało w salonie 20% (przy pomocy kolegi z forum, ale dali). Chyba nawet nie próbowałeś się potargować?
  13. Trzeba mieć zajawkę :)
  14. A tu się nie zgodzę właśnie. Zobacz jak sportowe samochody mają napęd realizowany. Spójrz również na motocykle. Tam też masz napęd tylko na tył i po 200KM nawet przy masie 160kg... To nie wina sprzętu, tylko zawsze kierowcy, bo sprzęt jak najbardziej da radę ;)
  15. Ja jeździłem do Włoch i trochę po Europie i też rozważałem zakup dojazdówki, ale po pewnym czasie stwierdziłem że jest to bezcelowe. Zajmie Ci miejsce w bagażniku a jak masz runflaty + assistance to prawdopodobieństwo, że naprawdę będziesz potrzebował dojazdówkę jest bardzo małe.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.