dokładnie taki sam temat przerabiałem dzisiaj,powodem okazał się wytarty kluczyk.Po całej operacji nowy kluczyk działa normalnie a stary nadal nie przekręca stacyjki. Z demontażem jest trochę zachodu,trzeba ściągnąć kierownicę,potem tulejka która sama wypadnie a za nią jest druga tulejka zabezpieczona pierścieniem segera. Najgorsze są dwie śruby łączące dwie połówki stacyjki ponieważ przy odkręcaniu łamią się główki(u mnie udało się odkręcić bez łamania) i trzeba użyć młotka i przecinaka. Odepniesz wiązki i stacyjka jest twoja.Nie zapomnij odpiąć aku. Jeżeli będziesz chciał iść na łatwiznę z samym kluczykiem do dorobienia to od razu mówię że to nie ma sensu.W przypadku sporego zużycia klucza,nowy trzeba dopasować do stacyjki bo inaczej gość dorobi ci taki sam jak masz teraz.A u mnie jest różnica w szerokości ponad 1 mm i oczywiście wzór też się powiększył.