Skocz do zawartości

tomaszko15

Zarejestrowani
  • Postów

    272
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tomaszko15

  • Urodziny 15.02.1980

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 530dA 2001 touring
  • Lokalizacja
    Gdańsk/Skawina

Osiągnięcia tomaszko15

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. Chciałem sprawdzić czy żarnik jest ok i przełożyłem do działającej i świeci,potem wymontowałem przetwornice i wpiąlem pod wtyczkę od dzialającej lampy i też działa bo żarnik pali. Teraz przed chwilą wsiadłem do auta zapaliły się obie lampy,ale przestało grać radio, kompakt odtwarza podglasniam na kierownicy a radio nic, zero reakcji zero podświetlenia. Coś z elektryką się pieprzy .
  2. witam,dziś wyskoczył mi komunikat jak w tytule i powiem tak prawy Xenon nie świeci przełozylem żarnik do drugiej lampy pali,przełożyłem przetwornice pod drugą kostkę pali,bezpieczniki w schowku ok iiiiii skończyły mi się pomysły co dalej sprawdzać.Google nic nie podpowiada może wam coś do głowy przyjdzie.
  3. A odboje mogą mieć wpływ na to dzwonienie?
  4. Tzn ja namierzyłem ze dzwonią te podkładki na górze amorka, tam gdzie,bo jest poduszka,podkładka i nakrętka od góry, i nie wiem co się zużylo na tyle,ze te podkładki dzwonią. Może sprężyny, może amorki???
  5. Witam,podepne się pod temat,ostatnio wymieniłem poduchy amortyzatorów bo były zużyte i po wjechaniu w nierówność strasznie dzwoniły te podkładki na górze. Wymieniłem na nowe i dalej dzwoni,czy to objawy zużycia amortyzatorów, czy tulei???
  6. Niestety,bosh nie pasuje,
  7. A ten boshowski 120 nie będzie za mały?
  8. Dzięki za odpowiedź,ale czy bosh 120 to to samo co Valeo 150 A??? Trochę tył mają inny.
  9. Jeszcze jedno pytanie,mam u siebie alternator Valeo 150A, czy można go zastąpić Boshem 120A, bo mogę używkę za 150 zł kupić a gość twierdzi ze z e39 wyjęty. Pomożecie coś?
  10. Roger demontowałeś sam? U mnie jest Valeo więc nie wiem czy regenerować,czy kupować używkę bosha. Znajomy ma od e46 2 litry diesla i twierdzi ze to to samo tylko rolka szersza
  11. Witam,ogrzewam temat,dziś mi się zapaliło ładowanie,podpowie ktoś jak to będzie z demontażem w 3 litrowym dieslu w automacie. Przyznam że dużo spraw w aucie sam ogarniam ale to mnie chyba przerośne.Podpowie ktoś krok po kroku od czego zacząć,czy kanał potrzebny, z góry dzięki.
  12. Witam a wiec tak dzis przyszły wtryski po tym jak oddałem do reklamacji,wstawiłem i po dwóch tygodniach stania odpaliła przy pierwszym zakreceniu . Silnik ładnie rowno pracuje spalanie na komputerze pokazuje jak z przed remontu i ogolnie nie mam nic zeby sie przyczepic,ale ktos tam wyzej pisał ze trzeba reset robic wiec pytanie moje brzmi czy jak wszystko gra to robic tą adaptacje czy nie trzeba ?
  13. błedu nie pokazało zadnego wszystko ok i w normach tylko te wtryski . Ja sie na tym zbytnio nie znam,pisze tylko co on stwierdził. Wiem ze robił napewno reset . Dziwne tez były wskazania spalania na dochodzace do 20 litrow przy stabilnej jezdzie około 100km/h zazwyczaj było duuuzo mniej .
  14. tak reset był robiony pomogło na jedno odpalenie . Ten gosciu od carsofta stwierdził ze dysze były wymienio tylko w dwóch wtryskach i zle był ustawiony kąt zapłonu .
  15. Na to wygląda bo obdzwoniłem dziś kilka punktów od naprawy wtryskiwaczy i każdy mówił tak samo jak puka , rzuca silnikiem to znaczy że dają za dużą dawke paliwa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.