Skocz do zawartości

kolalysy

Zarejestrowani
  • Postów

    243
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kolalysy

  • Urodziny 30.11.1976

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39, czarny sedan z 2001 roku, beżowy środek, skrzynia manual (był automat), felgi 17" od e60
  • Lokalizacja
    warszawa, rzeszów
  • Zawód
    prawnik

Osiągnięcia kolalysy

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. potwierdzam, też tak robiłem
  2. Moim zdaniem ten model tak ma, ja także gnę tarcze dwa razy w roku tzn. dwa razy w roku jeżdżę na przetoczenie. Teraz mam zimermann sport i też pogiąłem (o ATE to w ogóle szkoda gadać).
  3. ja tylko dodatm że ATE Power Disc gną się jak szalone , praktycznie non stop po każdym przetoczeniu. Teraz mam zimmerman sport, jest trochę lepiej ale już po 5 tys km też toczyłem (na aucie oczywiście, po takim toczeniu jest inna jazda). pozdr
  4. witam, jak pisałem wyżej miałem takie same objawy. Koło dwumasowe sprawdzali mi w najbardziej znanym na tym forum warsztacie i powiedzieli, że jest ok (z litości nie podam nazwy warsztatu). Po ok. 3 tygodniach zawiozłem do Radzikowskiego, sprawdzili okazało się, ze dwumasa się wyrobiła. Wszystko dlatego, że miałem zrobionego chipa (też u osoby znanej na forach i też z litości nazwiska nie podam), który doprowadził do tego, że nowa dwumasa padła po 1 roku. Wymienili mi dwumasę i jest ok. Wcześniej zakłąd (ten pierwszy) wymieniał mi dwa razy sprzęgło bo twierdził, że tu leży przyczyna ale było inaczej (cyt. " bo "źle wyregulowali" albo bo "za duży moment"). Druga sprawa, w 530 d nie da się wzmocnić sprzędła bo jak powiedzieli u Radzikowskiego jest z automatyczną regulacją. Wniosek taki, że tylko dobry zakład od sprzęgieł da ci diagnoze a zwykłe warsztaty nie. pzodr
  5. stały problem w tym złomiastym e39. Sprawdz tarcze, wiele osób szuka róznych przyczyn a ja po prostu przetaczam tarcze na samochodzie w takiej sytuacji i jest ok. Przyczyn jednak moze być wiele...
  6. przyczyną ślizgania może być dwumasa, aby to jednak stwierdzic musisz jechac do naprawde dobrych mechanikow najlepiej od sprzegiel. Ja tak mialem, dwumasa padła mi po roku od zakupu, mialem zle zrobionego chipa (jak sie wydaje - nie chce nikogo oskarzac). Sprawdz wiec dwumase.
  7. tarcze ATE power disc to porażka. Jak ktoś pisze, że są ok tzn. że jeździ powoli albo nigdy nie hamował ostro. Wystarczy zahamować ze 160 km/h do zera i ATE są krzywe, to jest fakt po prostu. Miałem dwa komplety ATE power disc i wszystkie toczyłem po kilka razy bo się gieły a potem znowu to samo. Teraz założyłem Zimerman Sport i jak na razie (po 2000 km) jest ok. POdobno EBC turbo groov są jeszcze lepsze.
  8. kolalysy

    nawiew szwankuje

    Witam, mam taki problem. Czasami w upalny dzień mimo ustawienia temperatury np. na 20 stopni, na kierowcę wieje na nogi i pod szybą gorące powietrze. Zaznaczam, ze nie jest to kwestia ustawień, coś na pewno szwankuje, może jakiś czujnik temperatury, jeśli tak to gdzie one się znajdują ?
  9. Witam, ja mam sprzęgło nowe i dwumas po 30 tys km, miałem dwumas rozbierany i było (chyba) ok. Rozmawiałem z człowiekiem który robił mi chipa i jestem umówiony na korektę w sierpniu. Wykres rzeczywiście u mie idzie ostro w górę przy 2300 obr, moze to jest przyzcyna. Rozmawiałem tak w ogóle z gościem od czipa i mówił, że te nasze sprzęgła powinny wytrzymać nawet 550-570 nm, więc rzeczywiście może to być kwestia przebiegu krzywej. Sprzęgło zapewne i tak zmienie na mocniejsze z e60 lub e46, a nuż mi to pozwoli zachować większą moc i moment. Czekam na info, myślę, że temat tu poruszany zainteresuje więcej osób. pozdr
  10. hm to już nie wiem co robić, pytanie czy sprzęgło do e60 218 km jest identyczne jak z tym od e39 (tzn już wiemy, że podejdzie) ale czy docisk jest identyczny, bo do e46 330d docisk jest mocniejszy.
  11. dzwoniłem, to jest docisk od sprzęgła sachs performance, cena za sam docisk ok. 2000 zł niestety. Nie udzielono mi tez informacji czy to jest część sprzęgła sachs performance (w sensie czy wszystko musi być sachs performance aby działać) i czy będzie ten docisk współpracował z seryjnym sprzęgłem.
  12. Ja wiem na pewno, że od 330 D ma mocniejszy docisk (reszta podobno taka sama). Co do e60 to specjalistą nie jestem, ale skoro e60 ma większą moc i moment to (tak mi wydaje) sprzęgło powinno więcej znieść. e60 miało 218 KM I 231 KM I 500 NM. Na logikę to to sprzęgło powinno być mocniejsze.
  13. Wiem na razie tyle, że w e46 330d jest takie samo sprzęgło ale ma mocniejszy docisk. W dobrym zakładzie powiedzieli mi ze powinno być ok. Z drugiej strony mam pytanie, czy to że sprzęgło z e60 218 KM podejdzie to to jest potwierdzona wiadomość czy tylko przypuszczenie, ?
  14. Witam, Kilka miesięcy temu zrobiłem chipa na 220 km i 500 nm. Po jakimś czasie zmieniłem filtr powietrza który jak się okazało był w stanie katastrofalnym (aż dziw ze silnik jechał). Auto dostało nowego tchnienia niestety okazało się że sprzęgło z nadmiaru mocy zaczęło ślizgać. Zaznaczam, ze sprzęgło i koło dwumasowe mam nowe i są prawidłowo ustawione (potwierdzona diagnoza w ceniony na forum warsztacie). No i powstał mały problem, bo nie można (jak mi powiedziano w zakładzie Radzikowskiego w Wwie) wzmocnić docisku w sprzegle do 530 d bo jest autoregulacja. Czy ktoś ma jakieś pomysły jak ten problem rozwiązać. Zaznaczam, że mocy nie zmniejsze, nic przecież nie przebije świadomości, ze mam teraz pewnie (jak się okazało po wymianie filtra powietrza) ok 230 km i 510 nm (ostrożnie szacując).
  15. pytanie jest nieprecyzyjne. Generalnie jest to adapter do sterowania z kierownicty nieoryginalnym radiem. Do każdego radia sa inne kabelki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.