Skocz do zawartości

Loop

Zarejestrowani
  • Postów

    216
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O Loop

  • Urodziny 30.11.1976

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było:E90 325i,E92 335i+
    F30 328iX+,F20 116i.,G20 330ix
    Jest: g20 M340ix
  • Lokalizacja
    WaRszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Loop

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

1

Reputacja

  1. Również polecam dopłacić do 340i. mialem 330i - różnica w osiągach spora ,a w spalaniu niewielka.
  2. Dlatego właśnie zmieniłem na 19 cali 😉 Tak mam RF, z komfortem nie ma problemu ,troche jedynie stuka czasami adaptacyjne zawieszenie ,ale to ponoć norma jak piszą … w 20 cali na lato nie chciałem wchodzić ,myśle ze 19 to optymalny wybór i mam dwa komplety kół w tym właśnie rozmiarze . Gdyby nie większe hamulce z przodu pewnie zostawiłbym zimówki 18 cali ,które mi zostały z g20 330i( 1 i 3 zdjęcie). Heble hamują na pewno lepiej niż w 330i natomiast jak to piszesz modulacja siły hamowania jest dość agresywna.
  3. Ja przy pakiecie technology zrezygnowałem z 18 cali na zimę i założyłem 19”. niby wchodziły ,ale na styk. na pierwszym i trzecim zdjęciu 18 zima Na drugim 19 zima
  4. Gratulacje Wehyr 😉💪auto sztos … Dziwne ,ze jak brałem do 340i tanzanit to dopłaciłem prawie 10 tys ,a ty tylko 5 🙂
  5. Panowie napiszcie ktos odp:) W konfiguratorze g20/g21: Adaptacyjne: "Obniżone o 10 mm adaptacyjne zawieszenie sportowe M daje dodatkowy potencjał dynamiczny. Kierowca może za pomocą przełącznika właściwości jezdnych dostosować charakterystykę pracy układu jezdnego do aktualnie preferowanego stylu jazdy – od ustawienia komfortowego po wybitnie sportowe. " Sportowe M: "Sportowy układ jezdny M wyróżnia się sportową charakterystyką ze sztywniejszym ustawieniem amortyzatorów oraz zawieszeniem obniżonym o ok. 10 mm. Zapewnia on większą zwinność auta." :wink: Czyli wychodzi na to ,ze oba wyżej wymienione zawieszenia są obniżone o 10mm…
  6. Nie wiedziałem . Pytam bo mam identyczne kola z poprzedniego auta i na styk wchodzą z tym pakietem :mrgreen:
  7. Wyglada zacnie :cool2: gratulacje :cool2:
  8. mam pakiet technology i tez mam czasami wrażenie ze hamulce są za miękkie ,strach pomyśleć jak auto by hamowało bez tego pakietu… Ceramika z m3/m4 myśle by załatwiła sprawę :D
  9. Ja właśnie odebrałem auto z oklejenia folia full front dokładnie tak jak hvdy. Koszt ok 4 tysięcy . Poprzednia g20 miałem folia front plus ceramika ,a ze ceny folii spadly teraz sie zastanawiam ,czy nie lepiej okleić w drugim etapie resztę auta (całe auto w folii ok 9 -10tys).
  10. Musi miec webasto,bo ja takiego klucza nie mam.
  11. Gratulacje odebrałem swoją w identycznym kolorze :cool2: Również czekam na jakaś rekompensatę za brak lędźwi ,ale coś czuje ze zbyt długo to trwa i niewiele ugram.
  12. Kasacja -wymusil pierwszeństwo -całe szczescie bez szwanku wyszedłem,on zreszta tez … A felga to zwykła 792 bicolor.
  13. Ja lampy przednie shadow line polecam i nie żałuje ,ze brałem . Co do wygłuszenia pod maska u mnie rowniez przyoszczędzili ( w g20 330i miałem) ,ale zbytnio tez nie robi mi to różnicy .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.